Viimeksi katsomasi netflix sarja? Oliko hyvä? Katsoitko loppuun?
Itsellä Itaewon Class. Katselin ekaa jaksoa parikymmentä minuuttia mutta ei temmannut mukaansa, jätin kesken.
Kommentit (415)
The Gift, turkkilainen fantasiadraama. Tykkäsin.
Rahapaja on todella koukuttava ja siitä tulee tällä viikolla jo neljäs kausi! The Crownia aloitin katsomaan pari viikkoa sitten ja vaikuttaa ihan lupaavalta ensimmäisen kauden jälkeen. Koronaunohtamiseen katson Modernia perhettä, HIMYMiä ja 70´s showta.
Ehdoton Netflix lempparini on Stranger Things ja tulee varmaan katsottua sekin uudestaan taas lähiaikoina. You on toinen loistava, jolle en malta odottaa jatkoa.
Uutuuksista kiinnostaisi aloittaa Love is Blind ja Tiger King. Nuo vaikuttaisivat oivilta vaihtoehdoilta nyt kun kaipaan jotain kevyttä viihdettä. Myös Breaking Bad pitäisi vihdoin saada aloitettua ja paikata se aukko tv-sivistyksessä.
Joo, mulla ei tuu tylsää Netflixin kanssa.
Sex education. Ekan jakson aikana ajattelin että ompa huono mutta sitten jäinkin koukkuun. Bingetin nopeaan molemmat 2 kautta. Toivottavasti tulee lisää.
Tiger Kingiä ollaan silmäilty mutta ei läheskään yhtä hyvä, enemmänkin todella outo.
Good Girls hävettää näin anonyyminäkin tunnustaa, että katsoin sarjan loppuun vain ja ainoastaan Bethin ja Rion takia. Viimeisin todella hyvä ja mukaansa tempaava sarja, jonka olen Netflixistä katsonut on Dark, suosittelen.
Self made, uusi minisarja, oli ihan hyvä. Vähän jäi harmittamaan ettei tiedä paremmin mitä jatkossa tyttärelle ja firmalle kävi, kun se madam itse kuoli niin nuorena. Mutta kaikenkaikkiaan tosi mielenkiintoinen kun oli tositapahtumiin perustuva, enkä ollut tiennyt hänestä mitään etukäteen.
13 Reasons Why katottiin loppuun pojan kanssa ja odotellaan season 4:ta. Ovat ilmeisesti jo filmanneet sen. Nyt meneillaan Narcos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Russian Doll
Oli hyvä kai, kun piti otteessaan kokoajan, putkeen oli katsottava parissa päivässä se 1.tuotantokausi.
Suosittelen. :D
Ja lisään vielä että aion katsoa seuraavankin tuotantokauden, jahka sellanen tulee.
Outoa, ettei kukaan muu ketjussa ole maininnut tätä mustan huumorin sarjaa.
Ihan sivuhuomatuksena sanon että suomeksihan sarja kulkee nimellä Juhlat.
Minä katsoin, mutta siitä no jo aikaa, niin en siksi sitä tässä maininnut. Mutta joo, oli aika hyvä, ja olen odotellut uutta kautta.
Vierailija kirjoitti:
Aloin katsomaan nyt Outlanderia ja järkytyin seksin ja väkivallan määrästä. Kyllä jäi Fifty shadet tästä kauas! Miespäänäyttelijä myös todella kuuma.
Mutta joo, tosi koukuttava ja isolla rahalla tehtyä viihdettä.
No siitä tulee jo uutta kautta Ylellä, ei onneksi niin raaka kuin edellinen kausi. Ne kirjat on niin paksuja ja tapahtuu paljon että niistä tulee vähän tuollaisia kun pitää saada paljon mahtumaan lyhyeen aikaan niin että juonessa on silti kaikki tärkeimmät kirjoista mukana.
Mun mielestä kyllä tosi hyvin tehty, ei häiritse vaikka on lukenut kirjat. Uusinta kirjaa on jouduttu odottamaan jo vuosia, tulisi nyt sekin jo...
Vierailija kirjoitti:
The Protector, A&J and the queen, Keskustytöt,
Aava meri.Siinä viimeaikaiset sarja lempparit.
Keskustytöt oli hyvä, paitsi että viimeinen kausi olisi saanut jäädä tekemättä, niin syvältä se loppu oli. En ymmärrä sitä loppua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloin katsomaan nyt Outlanderia ja järkytyin seksin ja väkivallan määrästä. Kyllä jäi Fifty shadet tästä kauas! Miespäänäyttelijä myös todella kuuma.
Olen tavannut tuon näyttelijän kadulla kerran ja voin vahvistaa että hän on myös tosi elämässä järjettömän kuuma...
-Japanilaisen tyylin lähteillä. Sarja on läpileikkaus perinteistä. Niin ruokakulttuuri, esineistö ja taiteet ovat sarjassa tietokilpailun keinoin rakennettu. Parasta on kuitenkin sarkistinen huumori joka lentelee bumerangin tavoin. Toiseksi parasta on tutustutuminen ihmisiin, jotka jatkavat perinnettä isältä pojalle.
You (eka kausi) Ihan hyvä, suhteellisen koukuttava, hieman epälooginen, teinimäinen, mutta katsottava. Todennäköisesti katson vielä tokan kauden. Ei muodustunut lempparisarjaksi, eikä toimi todennäköisesti uudelleen katsottuna. Kelpo viihdettä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Protector, A&J and the queen, Keskustytöt,
Aava meri.Siinä viimeaikaiset sarja lempparit.
Keskustytöt oli hyvä, paitsi että viimeinen kausi olisi saanut jäädä tekemättä, niin syvältä se loppu oli. En ymmärrä sitä loppua ollenkaan.
Tuo viimeinen kausihan on kaksiosainen, ensimmäiset viisi jaksoa on esitetty ja loput jaksot vielä julkaisematta. Samaa mieltä tosin olen itsekin, että aika wtf-tunnelmiin jäin uusimman jakson katsottuani.
Vierailija kirjoitti:
Sanopa muuta. Minulle tuotti koko ajan ongelmia luokitella mikä on tuon sarjan tyylilaji. Välillä oli sellainen pehmo romanttinen naisten hömppäsarja, ja sitten mentiin hom osadistipor non puolelle iloisesti.
Pimeä-dark,Charitte ja Marianne oli aika hyviä olispa enemmän jaksoja :)
Vierailija kirjoitti:
The Sinner. Kaksi kautta.. Tykkäsin ja katsoin loppuun.
Vinkkinä, että Sinneristä alkoi juuri 3. kausi Areenalla.
Kalifaatti. Tykkäsin kovasti ja katsoin noin viikossa koko kauden.