Viimeksi katsomasi netflix sarja? Oliko hyvä? Katsoitko loppuun?
Itsellä Itaewon Class. Katselin ekaa jaksoa parikymmentä minuuttia mutta ei temmannut mukaansa, jätin kesken.
Kommentit (415)
Sex education oli hyvä! Sitä tosin voi katsoa vain kun lapset ovat jo nukkumassa.
Dark
vähän kuin saksalainen stranger things mutta vakava sellainen
Stranger things! On myös ehdottomasti yksi lempisarjoistani. Yleensä en välitä mistään kauhuun vivahtavastakaan ja saan helposti painajaisia. Stranger things onnistuu jotenkin olemaan jännittävä muttei liian pelottava. Se on myös ihanan nostalginen kasarivaatteineen ja upean lahjakas Winona Ryder on yksi lempinäyttelijöistäni.
https://www.hs.fi/nyt/art-2000002919415.html
Kaksi kautta Netflixissä ja todellakin katsoin loppuun, varmaan ihan muutamassa päivässä tuli koko sarja tuijotettua. Täytyy kuitenkin sanoa varoituksen sananen. Jos ahdistut helposti ja kaipaat jotain todella kevyttä, ei Stranger things ole ehkä juuri sinun juttusi. :)
Onko Stranger Things kauhusarja?
Mä jäin kattomaan sitä sen kasarivivahteen takia. Ei koukuta millään tavalla. Aika lapsellinen juoni ja olen pitänytkin sitä teinisarjana.
Katoin just sen ruotsalaisen Caliphaten. Sopivan piristavaa tahan karanteenielamaan, NOT! Pitaakin selata tata ketjua illalla josko loytyis jotain pirteampaa katsottavaa :)
Toi sarja oli hyva, mutta karu ja itku tuli moneen otteeseen.
Unorthodox, suosittelen. Lyhyt sarja äärijuutalaisesta yhteisöstä pakenevasta naisesta. Kepeä tunnelma ja mielenkiintoista nähdä tuollaisen vähemmistön tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko Stranger Things kauhusarja?
Mä jäin kattomaan sitä sen kasarivivahteen takia. Ei koukuta millään tavalla. Aika lapsellinen juoni ja olen pitänytkin sitä teinisarjana.
Tavallaan. 80-luvun kauhuleffat on tuon tyylisiä. Niissä ei revitellä millään suolenpätkillä niin kuin uudemmissa. Minusta tämä muistutti vanhoja Stephen King leffoja. Tykkäsin kovasti.
You. Viikon aikana katsoin molemmat kaudet, kolmatta odotellen. Koukuttava, ovela sarja. Tykkäsin.
Kalifat.
Oli aika hyvä, yleensä en katso mitään rikossarjoja. Kakkoskautta odotellessa.
Aiemmin ei ole taidettu mainita lukkojen takana- sarjaa. Parhaillaan vielä katson sitä, mutta voin suositella.
Ensimmäisen kauden katsoin läpi kahdessa päivässä, paria jaksoa vaille kakkos kausi taputeltu. Koukuttava sarja, ja mielestäni parempi kuin orange is the new black.
Mietin katsoisinko tuon sarjan jälkeen kalifaatin vai en, mutta mitä olette sitä täällä kehuneet niin katseluun tulossa seuraavana. Myös raha paja alkoi kiinnostamaan, kun sitä on kehuttu.
Locke&Key. Jos tykkäsi Hill Housesta, tykkää tästäkin.
Toista kautta odotellessa!
Breaking Bad. Loistava sarja, yksi parhaista.
Nyt on kesken Black Mirror, ihan hiton kova, aion katsoa kaikki kaudet.
Gossip Girl on myös kesken, mutta katson loppuun asti. Lempparihömppää.
Vierailija kirjoitti:
Sex education oli hyvä! Sitä tosin voi katsoa vain kun lapset ovat jo nukkumassa.
Sex Education oli mun mielestä jotenkin ihanan lämminhenkinen, just sellasta mikä sopii tän ahdistavuuden keskelle.
Mun on tosi vaikea löytää mitään hyvänmielensarjoja tai -elokuvia, kun oon aika nirso, ja suurin osa tosi hyvistä ja laadukkaista jutuista tuntuu olevan aika diippejä ja synkkiä ja ahdistavia. Vaan kun nyt ei tekis mieli kattoo niitä synkkiä ja ahdistavia. Mut ei myöskään tavanomaisia ja keskinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ole vielä maininnut Better Call Saulia?
On siis Breaking Badin "alkutarina" joka keskittyy limanuljaskamaisen Saul Goodmanin (asianajaja) elämään ennen BB:tä. Todella upeasti näytelty ja käsikirjoitettu. Todellinen slow burner.
Ei tarvitse katsoa Breaking Badia tätä ennen, eivätkä sarjat siis sinänsä ole yhtään samankaltaisia. BB oli enemmän "cool" ja väkivaltaakin oli rutkasti enemmän, BCS taas henkilöhahmoihin nojaava draama/tragedia (löytyy kyllä hieman huumoriakin). Paranee kausi kaudelta.
En tosin suosittele ihmisille, jotka kaipaavat hirveästi toimintaa ja nopeatempoista juonenkulkua :)
Aloin juuri katsoa Better Call Saulia ihan alusta. Loistava humoristinen rikossarja ja loistava näyttelijä Bob Odenkirk pääosassa.
P. S. Päähenkilön nimen vitsikin selvisi: Saul Goodman = it's all good man.
Vierailija kirjoitti:
Cheers.Oli ok.
Yritin katsoa tuota taannoin jollakin proxyllä mutta meni mahdottomaksi kun aloittivat jahdin jenkkitarjonnan kurkkimista vastaan.
Outlander. Katsoin pari vuotta sitten ensimmäisen jakson kaverin suosittelemana eikä oikein napannut, alku oli jotenkin hidas.
Nyt karanteeni tylsyyttä annoin toisen mahdollisuuden ja ei saakeli miten hyvä. Suosittelen.
Tiger king, mainio pläjäys. Alusta loppuun.
1983