Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juurikasvu vai koronariski?

Vierailija
30.03.2020 |

Mietin tässä että uskaltaako mennä kampaajalle vai ei. Harmaa juurikasvu pitöisi saada piiloon ja latvatkin hapsottaa. Teams-palavereissa pitöisi kuitenkin olla siistin näköinen ja mies arvostaa myös kun huolehdin ulkonäöstäni. Mitä mieltä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa tukka on kaunis. On kyllä rasittava kasvattaa, mutta sitten on hieno. YouTubessa Nikol Johnsonilla on hyviä klippejä.

Vierailija
2/18 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä värjäsin suoraan lähelle omaa väriä. Ei jaksa enää miettiä juurikasvuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan takia kohta kaikilla yli viiskymppisillä on harmaa tukka.

Vierailija
4/18 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itse nyt vähän väriä, vain sinne juureen. Tulos ei tietenkään yhthyvä, mutta en menisi nyt kampaajalle, omani on kauppakeskuksessa ja jos huono tuuri käy ja siellä menee niin pitkään, niin saa Koronan (kuulun riskiryhmään). Kamala on omakin kasvu, tummaksi värjätty ja vaaleamman ruskea pilkistää joten näytän kaljulta.

Vierailija
5/18 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilapäisesti juurikasvun saa piiloon tyvispray suihkeella. Ainakin L'Oreal, Schwarzkopf ja Biozell valmistaa näitä. Aine ei siis värjää pysyvästi, vaan seuraavaan pesuun asti.

Yksi vaihtoehto on myös värjätä tyvi itse, jos vaan osaa ja tietää mitä väriä käyttää.

Vierailija
6/18 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kamera pois päältä palaverin ajaksi. Kulkee asia sujuvammin, kun ei ole ylimääräistä dataa linjoilla.

Tai jos aihe on sellainen, että sinun naamasi antaa jotain lisäarvoa sen käsittelyyn, niin laita huivi päähän, ettei hiukset näy. Ne sinun hiuksesi tuskin kuitenkaan ovat palaverin aihe?

Vierailija
7/18 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa tukka on staili!

Vierailija
8/18 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo päähän! Nyt mitään hiuksia mietitä...

Vierailija
9/18 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyvikasvu vai hengityskone? Jaa-a?

Vierailija
10/18 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikasvu. Miten ihmiset voivatkin olla näin typeriä ja turhamaisia?

Vierailija
11/18 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni värjätty tukka vanhentaa. On jotenkin luonnoton ja kova. Raidat sen sijaan tuovat elävyyttä.

Vierailija
12/18 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni värjätty tukka vanhentaa. On jotenkin luonnoton ja kova. Raidat sen sijaan tuovat elävyyttä.

Riippuu aika paljon millä värillä on värjätty. Kylmät sävyt kuten harmaa ja musta vanhentavat monia, mutta ei kaikkia. Värjäsin joskus itselleni todella kylmän, lähes harmaan vaalean ja se vanhensi kyllä.

Lämminsävyinen tumma ruskea sopii itselleni parhaiten.

Vierailija
13/18 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene roskiin.

Vierailija
14/18 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollin logiikka vähän sama kuin "Pernarutto vai ruma kaasunaamari jossa ripsarini ei näy?"

Vierailija
15/18 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä on jollain juurikasvulla tässä tilanteessa? Ei tule ulkonäöt ensimmäisenä mieleen kun kyse on elämästä ja kuolemasta!

Vierailija
16/18 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin kampaajalla. Nyt ihana uusi väri ja malli. Tykkään :)

Vierailija
17/18 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä värjään itse, niinku tähänkin asti.

Vierailija
18/18 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kampaajasta. 

Kävin vajaa kaksi viikkoa sitten ja koska on tuttu kampaaja tiedän, että hän on erittäin tarkka ja siisti. Niinpä kampaamossa olin vain minä asiakkaana, kampaaja oli desinfioinut edellisen asiakkaan jäljiltä kaiken mihin asiakas koski (kaikki varovat koskemasta mihinkään) ja kävimme ensin keskustelun kampaamon ovella kaukana toisistamme onko lähipiirissä epäilyjä tartunnasta sekä miten on noudattanut määräyksiä. Pesin heti käteni sisälle tullessani ja vielä käsidesiä kyynärpäitä myöten.

Sama repertuaari kosmetologilla.

Olet kampaajalle yhtä suuri uhka kuin sinä hänelle, joten kaikesta puhutaan nyt suoraan ja kysytään niin kuin asia on. 

Yleensä kauneus- ja hyvinvointialan tekijät oppivat jo koulussa pitämään huolen hygieaniasta. Joten jos tiedät kampaajasi olevan siinä asiassa suurpiirteinen älä mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme