Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komea kokematon pienikö?

Vierailija
30.03.2020 |

Siinä nuo otsikossa,yksi syy miksi tänne tästä kuluneesta aiheesta kirjoitan on se että alan oleen pään sisällä henkisesti piipussa,ja ei tälläisista voi kenenkää frendien kans jutella.Olen väsynyt kyselyhin/epäilyihin/tekosyihin,miksei ole ollut tyttöystäviä,oletko homo,niinku entisen firman työkaverit luulee.V"TTU EN OLE Miksi luulee,ku komealla miehellä ole naista ollut.No moni nainen on minua yrittänyt,minäkin olen heitä ollut kiinnostunut todella,mutta sitten homma menee aina jäihin,minun osalta ku en tiedä, pelkään sitten ku seksi tulis kuviohin että olenko riittävä,kalun koon puolesta.Pelkään että kaikki hyvin alkanut kaatuis tuohon.Toinen syy kirjoitteluun on että,olen taas tilanteessa ja jää pitäisi särkeä ja en tiedä mitä tekisin tarvitsin neuvoa ja kommentteja mielellään asiallisia sellaisia.PS onko vika korvien välissä vai puntissa.

Mitat 13cm ku ihoon vähä painaa 14.5cm kun häpyluusta,ympärys 11.5/12cm lepo 6-7

Mies kolkytkaks

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset panosta neitsyeeseen  sillä ei  ole kokemusta matumunista eikä muista, sopii ja passaa tosi hyvin, kun pääset vällyn alle kaljupäinen kostaja itseohjautuu tiukkaan koteloon josta pääsee irti kun aikansa nytkyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla