Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v ja kuivat limakalvot - mistä apua?

Vierailija
30.03.2020 |

Minulla on ilmeisesti tullut esivaihdevuosioireita. Limakalvot pamahtivat punaisiksi ja kipeiksi. Kaikki on testattu, ei ole hiivaa, bakteeritulehdusta eikä seksitauteja. Olen kokeillut itsehoitotuotteet ja eri voiteet. Tunne on kamala, tuntuu aralta, kutisee ja polttaa. Gyne ehdottelee eri asioita, jotka eivät auta. Jo yli kuukauden jatkunut ja tuntuu että olen ihan epätoivoinen. Onko joku löytänyt avun?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää seksiä!

Vierailija
2/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut tyrniöljykapseleita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssassa ei saa syödä juustoa, koska lisää limaneritystä. Syön juustoa joka tapauksessa päivittäin ja keski-iässä ei juurikaan mitään kuivuusongelmia. En tiedä onko näillä yhteys.

Vierailija
4/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa emätinpuikkoja sekä hormooneilla että ilman. Kosteuttavat hyvin ja estävät kutinoita ja virtsavaivoja.

Vierailija
5/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaöljy

Vierailija
6/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa ilman reseptiä pausanol voidetta, jossa on vähän hormoneja. Tai vagifem -tabletteja. Oletko kokeillut näitä? Itse joutunut käyttämään 35stä asti...

Vierailija
7/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen tyrniöljykapseleita kanssa

Vierailija
8/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pausanol auttaa. Hormonittomat voiteet eivät.

Vierailija
9/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kilpirauhasen vajaatoiminta teki saman ongelman. Kun sain Thyroxin- lääkityksen, ongelma poistui. Käy testauttamassa ettei ole sama ongelma. Monesti menee vaihdevuosien piikkiin.

Vierailija
10/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin nevuon lisäämään seksiä ja miehesi voisi vaikka sitä ennen öljytä sinut sisältä ja ulkoa, on nimittäin olemassa sellaisia ihonhoitoöljyjä, joita saa laittaa myös limakalvoille. lisäksi öljyhoito liukastuttaa paikkoja niiden hoitamisen lisäksi.

Vierailija
11/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus meni

Mitään ei ole tehtävissä

Ala kutoa sukkia?

Vierailija
12/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki keinutuoli

Ja rollaattori myös kaiken varalta

Vierailija
13/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ole valkojäkälä? Sitä ei kaikki gynetkään tiedä/tunnista. Autoimmuunitauti.

On hoidettavissa oireettomaksi.

Vierailija
14/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti kokeile noita tyrniöljykapseleita, vaikka joku ei näköjään niihin usko.

Vierailija
15/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonivoide?

Auttoi minua kun synnytyksen ja täysimetyksen aikana limakavot kuivu kun hormonitoiminta meni säästöliekille. Niin käy jollain kun imettää. Tosin käytin vain kuukauden, sen jälkeen elimistö tottui uuteen meininkiin. Kuukautiset palasi takaisin kun lopetin yösyötön( jotta nukkuis paremmin) lapsen ollessa 8kk.

Vierailija
17/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti kokeile noita tyrniöljykapseleita, vaikka joku ei näköjään niihin usko.

Kyllä ne kapselisi pitäisi työntää emättimeen, että niistä olisi nimenomaan paikalliseen kuivuuteen apua. Ei ne nyt varmaan mitenkään haittaakaan.

Vierailija
19/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eri öljy(myös tyrniöljy)kapseleista saanut apua iho-ongelmiin. En tiedeä miksei myös limakalvoihion saisi niistä apua.

Vierailija
20/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut ihan bebanthenia?

Itsellä äityi kun oli tiukat farkut ja sukkahousut pitkään päällä. Auttoi.

Sen jälkeen olen käyttänyt vain puuvillaisia alkkareita, ja keinokuitusukkahousuja en käytä kuin juhlissa mekon kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi