Ruotsissa 146 kuollutta nyt :(
Ihmettelen miten kauan ne jatkaa nykyisellä linjalla, eikö kansa ala kapinoimaan?
Kommentit (854)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.Suomessa yli kolmasosa on teholla sairaalassaolevista.
Ei häävi.
Ruotsissa teholla 311, Suomessa 49.
Ja Ruotsi ei edes ota hoivakotien asukkaita teholle.Lähde ettei ota?
Esim. ao. sivulla on kuvaaja tehohoidossa olleista / kuolleista. 80-vuotiaissa ja sitä vanhemmissa on harvoja tehohoitotapauksia, 90-vuotiaista alkaen ei yhtään.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006458182.html
Ruotsin terveysviraston johtaja: Sisälle lukitseminen on muiden maiden ihmiskoe – ei Ruotsin linja
Mitä minä oikein luin? Psyykekö saa kovia vaurioita jos pari ei ulkoiluta Rekkua yhdessä vaan he vuorottelevat? En käsitä, en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsiin tulee vielä pahempi lama mitä meille
Aika näyttää. Iso rasite lähtee pois mitä enemmän sairaita ja vanhuksia kuolee pois.
Perilliset saavat perintöä pyörittämään Ruotsin taloutta.
Suomessakin kansankynttilät örveltävät naamat verillä rappukäytävissä.
Victoriakin on jossain Tukholman kaupunkilähetyksessä jakamassa ruokaa.
Eli vie kotiin Koronan
Ei Ruotsissa mietitä kuolleita vaan taloutta. Ei oo jättekiva istua kotona
Tukholman alueella on maskit loppu hoitohenkilökunnalta. Mitä tekee terveydenhuollon johto?
Aivan oikein, poistaa vaatimuksen maskin käytöstä koronapotilaiden hoidossa.
Se maa on ihan pelletilassa. Koskahan siellä hoitohenkilökunta kieltäytyy tulemasta töihin?
Kyllä kansa tooooood. kapinoi.
Lue eräitä suosittuja keskustelupalstoja.
Vinkki
Esim flαshbαck piste org on saanut jo useampia lankoja aiheesta, sen suurimman lisäksi, joka näkyy siellä ylimpänä.
Vierailija kirjoitti:
Selviääköhän Ruotsi alle miljoonalla kuolleella?
Selviää. Itse veikkaan 100 000 - 400 000.
Och boven i dramat heter Tegnell.
Anders T.
Eller Mengell, så som han kallas nu av folket.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän vähän ottaen huomioon että ovat muutaman viikon edellä epidemian kanssa ja väkiluku on lähes tuplat Suomeen verrattuna. Eli onko nämä rajoitustoimet kovinkaan tehokkaita vs vapaa meininki?
Ei nämä rajoitustoimet ketään pelasta. Kuolemat tulevat viiveellä täällä, koska tautiin ei ole rokotetta. Ruotsilla on lopputuloksena kummeniä miljardeja euroja rahaa säästössä tämän epidemian jälkeen ja talous kunnossa, koska työtoimatoimistossa ei ole 200 000 tuulipukua ihmettelemässä, että miten ihmeessä työt loppu, vaikka laitettiin firma pakkolailla kiinni.
Olen pahoillani ruotsalaisten puolesta. Ette te kaikki ole Tegnell. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani ruotsalaisten puolesta. Ette te kaikki ole Tegnell. Sorry.
Minun nimeni on Tegnell.
Vierailija kirjoitti:
Niin no siellä päätökset on tehty talous edellä, joten tämä ei ainakaan päättäjille ole ilmeisesti iso juttu. Kansa tuskin nousee kapinaan.
Ainakin volvo ja scania pannut kioskit kiinni.
20-30.000 menee
Pari viikkoa tosirytinään
Äkkiä kiinni se raja pohjoisessa
Pääsiäisenviettäjille viesti Tegnelliltä: olkaa jättesnälla ja pysykää kotona
Mun kaveri työskentelee kätilönä isossa kaupungissa Ruotsissa ja hän on kertonut, että siellä työtahti on ihan hullua.