Jotkut isotuloisetkin ihmiset ajavat Toyota Jariksella
Kai siinä on kyse siitä, ettei halua käyttää paljon raaha autoiluun. Jää rahaa muuhun. Ei kai isojen tulojen myötä ole mitenkään välttämätöntä olla Mersu tai Bemari.
Kommentit (14)
Aika monet varakkaat ihmiset ajaa edullisilla autoilla. Järkevän rahankäytön vuoksi ovat varakkaita.
Ajanut erilaisilla autoilla ja en tunnista esim. ajo-ominaisuuksissa eroja. Varusteidenkin osalta olen suht vähään tyytyvä. Miksi siis maksaisi enemmän?
Toyotan ajokokemus on ajamieni vuokra-autojen perusteellä tympeän ja tunnottoman välimaastossa.
Kuljettajan istuimen asetuksilla voi valita saako pidemmällä matkalla kipeäksi selän vain niskan.
Kertokaa minulle, mihin kyseisen automerkin suosio perustuu?
Itse taas olen persaukinen mutta aina hyvä auto alla. Alle 3 vuotinen perus BMW tai AUDI.
Brööm brööm, Häkkinen, Salo ja minä.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet varakkaat ihmiset ajaa edullisilla autoilla. Järkevän rahankäytön vuoksi ovat varakkaita.
Varakkaaksi ei tulla nuukailemalla, vaan hankkimalla isot tulot.
Yllättävän isolle osalle ihmisistä auto on väline kulkea paikasta a paikkaan b. Heille hyvä auto tarkoittaa normaalia ajomukavuutta, yleistä toimuvuutta jne. Nämä asiat eivät liity mihinkään merkkiin eivätkä välttämättä hintaankaan. Sellaiset uskomukset ovat näiden autohifistelijöiden omia pakkomielteitä.
Maisteleppa teetä jonkun teehifistelijän kanssa jos normaalisti juot kahvia tai pussiliptonia. Tai tunnista kadulla kymppitonnin käsilaukku ilman tietämystä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Toyotan ajokokemus on ajamieni vuokra-autojen perusteellä tympeän ja tunnottoman välimaastossa.
Kuljettajan istuimen asetuksilla voi valita saako pidemmällä matkalla kipeäksi selän vain niskan.
Kertokaa minulle, mihin kyseisen automerkin suosio perustuu?
Suosio perustuu toimintavarmuuteen ja hyvään jälleenmyyntiarvoon. Tylsä ja mitäänsanomaton se on. Jopa kallein Lexus haisee muovilta.
t. Ostan työkseni autoja, mutta itselleni Toyotaa ei tule.
Jaajaa toyota ceehooärrää ei ainakakaan voi sanoa tylsäksi ja mitäänsanomattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaajaa toyota ceehooärrää ei ainakakaan voi sanoa tylsäksi ja mitäänsanomattomaksi.
Teininä olisin ollut ihan onnessani sen näköisestä autosta, mutta nyt nelikymppisenä en koe sitä enää habitukseen sopivaksi.
Varallisuutta on puoli miljoonaa, ajan tällä hetkellä kymppitonnin arvoisella ranskalaisella perusfarmarilla. No, ehkä koronan myötä autosta tuleekin yllättäin sijoituskohde, kun kaikki muut romahtavat...
Kannattaahan se vähävikaisin auto valita.
Ei kai juuri kukaan osta kalliita autoja omaan piikkiinsä? Poislukien ehkä jotkut rikkaat auto'friikit'.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaahan se vähävikaisin auto valita.
-Pienissä autoissa vähävikaisein oli Mazda 2
-Pienessä keskiluokassa vähävikaisin oli Volvo v40
-Suuremmassa keskiluokassa Mercedes-Benz C
Toki Toyta oli yleensä kuuden vähävikaisimman joukossa, vaan niin oli esimerkiksi myös Volvo.
Mulla oli aiemmin Audi Q5, mutta vaihdoin sittemmin Skoda Scalaan. Säästöä tulee pitkä penni.