Ilmianna ihana jugurttimaku
Mikä on suosikkijugurttisi? Tekee mieli kokeilla jotain uusia makuja.
Kommentit (35)
Saksalaisen valmistajan kirsikkakermajogurtti, myydään vihreissä, matalissa annospikareissa. Luomua.
Ålands Mejeri tekee hyviä makuja, eikä kauheasti kaloreja, mutta paras on perusmaku Kotimaista rasvaton maustamaton, kaloreja 43/100g.
Maustamatonta jukurttia, johon kelpo kauhallinen mansikoita ja mustikoita pakastimesta. Jos kaipaa makeampaa, voi muussata sekaan kypsän banaanin.
Vierailija kirjoitti:
Milloin te syötte jugurtteja? Itsellä ei tuu koskaan syötyä. Ehkä sen takia, että syönkin päivässä kaksi kertaa ja silloin vain isot annokset ruokaa.
Aamiaisella kinkku-juusto-ruisleipä, jogurttia ja iso muki kahvia. Syön kyllä myös kaksi lämmintä ruokaa päivittäin.
Lakkajugurtti. Koti- tai juustoportin ..tjsp. Ass-marketeista, ihan parasta...
Juustoportin kirsikka on ihan parasta
La creman jugurtit on jees. Kiivi-karviainen ja mandariini-hunaja. Pohjalla siis hilloa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin te syötte jugurtteja? Itsellä ei tuu koskaan syötyä. Ehkä sen takia, että syönkin päivässä kaksi kertaa ja silloin vain isot annokset ruokaa.
Aamulla aina syön.
Mövenpickit on ollu kai parhaita. Vieläköhän niitä mistään saa.
Lidlin Kreikkalainen pönikkä, sekaan pähkinöitä/rusinoita
Vierailija kirjoitti:
Aamulla tai eväänä töissä. En syö kovin raskasta lounasta, sillä kevyessä, mutta tarkkuutta vaativassa työssä nukahdan tietokoneen ääreen muuten. Tämä on varmasti yksiöllistä. Aika tavanomaista minulla on salaatti ja jugurtti jälkkäriksi, salaatti ei yksinään pidä nälkää.
Itse tykkään luumu- ja viljajugurteista. Mutta näitä vain eväänä. Kotiin ostan maustamatonta ja maustan itse marjoilla ja myslillä tai kiisselillä.
Vierailija kirjoitti:
Mövenpickit on ollu kai parhaita. Vieläköhän niitä mistään saa.
Ainakin mansikkaa ja vadelmaa ostin pari viikkoa sitten paikallisesta Cittarista.
Vierailija kirjoitti:
Juustoportin kirsikka on ihan parasta
Pitääpä maistaa, olin tulossa tänne just kehumaan Lidlin kirsikkajugurttia. En tiedä onko siellä useampaakin sorttia mutta se sellanen perus-pikari perusjugurttien joukossa, to-del-la ihanaa :)
Vielä kun Suomesta sais espanjalaista, lohkeavaa kookosjugurttia. Se on parasta mitä tiedän!
Kuka vielä vuonna 2020 syö niitä esansseilla maustettuja puoliksi sokerista sotkettuja lisäainepommeja? Jugurtti jugurttina ja makuja saa lisättyä ihan itse vaikkapa tuoreisat marjoista.
Lakritsijogurtti.
Hyvin-tuotesarjasta lisäksi se mangojogurtti.