Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kasvissyöjät oikein jaksaa ilmavaivojensa kanssa?

Vierailija
29.03.2020 |

Onko pierevämpää olentoa olemassa kuin kasvissyöjä jonka suolet palkokasveineen ja soijarouheineen kuplii kuin poreallas?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin hyvin pärjään. Olen ollut lakto-ovovegetariasti kohta 30 vuotta, 12-vuotiaasta. Ja kyllä, minulle aiheuttaa tämä ruokavalio kaasuvaivoja.

Kiitos rehellisyydestäsi.

Vierailija
22/28 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitää kaasuttavia (kaalit, palkokasvit, ruis...) ruokavaliossa koko ajan, terve vatsa tottuu, eikä kaasuta.

Olit sitten minkä tahansa valion edustaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän vaan kiihoittaa trnsistoreta ja puppeleita heille jopa rakkauden lemahdus

Vierailija
24/28 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kasvissyöjä 17 vuotta. Ei ole mitään ilmavaivoja. En muista oliko teininä totutteluvaiheessa, kun siirryin sekaruoasta vegeen.

Syötkö usein papuja, herneitä, soijaa? Nehän tunnetusti aiheuttaa ilmavaivoja koska sulavat huonosti.

Pavut eivät aiheuta ainakaan minulle ilmavaivoja, kun ne käsittelee oikein. t. eri

Pitääkö ne liottaa yön yli vedessä vai mitä? Muistelen lukeneeni sellaista.

Kuivatut pavut pitää liottaa ja sen jälkeen keittää kunnolla tunnin, pari.

Tuskin tuolla on mitään merkitystä kaasuuntumisen kanssa. Noin saadaan pavut syötävän pehmeäksi ja ympäristömyrkyt pois.

Vierailija
25/28 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pitää kaasuttavia (kaalit, palkokasvit, ruis...) ruokavaliossa koko ajan, terve vatsa tottuu, eikä kaasuta.

Olit sitten minkä tahansa valion edustaja.

Aika ankeaa jos on pakko koko ajan jotain kaalia mussuttaa ettei pieretä.

Vierailija
26/28 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!

Pieru naurattaa aina ja mikä sen makeampaa näin synkkänä aikana?

Vierailija
27/28 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kaasuvaivaa aiheuttaa hedelmät, liha ja maito.

Syön melkein täysin kasvisruokaa, ja joku kaali, vehnä, soija, muut pavut, linssit, sipulit ei tee mitään ongelmaa.

Ihmisillä on varmaan erilaiset suolistobakteerit, esim. juuri joku liha aiheuttaa itselleni oireita yli viikonkin pahimmillaan. Ehkä tuohon on myös joku luontainen tunne, mikä sopii, itse esim. olen vihannut lihaa ja maitotuotteita lapsesta asti, niiden makua ja hajua siis.

Vierailija
28/28 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kappas kun tänne on osuneet samaan aikaan Suomen ainoat kasvissyöjät, jotka ei haise. 

Sinä olet luonnollisesti käynyt haistelemassa kaikki Suomen kasvissyöjät. Tämä on niin väsynyt avaus, että en nyt jaksa tämän enempää kommentoida. Ihminen on sitä mitä hän syö, röh röh.

Väsynyt on vain sinun vastauksesi. Palkokasvien aiheuttamat ilmavaivat on ihan faktaa. Yläpuolella vaan vakuutellaan että "en minä piere" tai "riittää kun käsittelee oikein" muttei sitten kerrota että miten käsittelee.

Minä syön palkokasveja päivittäin, eikä pieretä yhtään. Olen varmaan joku luonnon oikku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan