Voi ei: saan taas penskan! :-( Entisiä jo 6!
Miten helskatissa tässä TAAS näin kävi!??? Katsottiin kuitenkin kalenterista että on VARMAT PÄIVÄT!!! Ja kuitenkin taas pulla uunissa!!! En kestä enää!! 😵😫😩
Kommentit (25)
No just, kuuden lapsen äitinä sinun olisi jo pitänyt oppia, ettei varmoja päiviä ole olemassakaan.
Olet näemmä hakannu päätäsi seinään ennenkin ja ei vaan oppi mene perille.
Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Vittusi ei varmaan ymmärrä leikkiä.
Anna mulle se, mulla ei ole yhtään!
Oletpas hedelmällinen. Kuinka usein pistätte halkoa uuniin.
Aihe olisi ollut hyvä, kun olisit vähän panostanut viestiin, niin olisi mennyt paremmin läpi.
Esimerkiksi Seitsemäs lapsi tulossa. Minulle ei mikään ehkäisy sovi, on luotettu varmoihin päiviin. Kokeile ensi kerralla jotain tämäntapaista, ei tuollaista teinikieltä.
Kakarus adoptioon, saa todennäköisesti fiksumman äidin!
Provo. Kukaan paitsi täysi sekopää ei luota varmoihin päiviin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisystä koskaan kuullut?
Jep, luotettavin on perse-ehkäisy. Annat vain- ja ainoastaan anaalia synnytyksen jälkeen.
Oletko jostain syystä k a t e e l l I n e n??
Sorry. Ei voi olla muuta syytä tallaisen trollin tekoon.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisystä koskaan kuullut?
Niin tai abortista....
Huoh! Lapsia ei synny kenellekkään itsestään! Jos syntyisi, niin mitään vauvapulaa ei olisi Suomessa tai missään muussakaan vähäisestä syntyvyydestä kärsivässä maassa olemassakaan. Kyllä sinä varmasti tiedät, mitä on tullut tehtyä, jos olet raskaana.
Ainoa täysin varma keino olla tulematta raskaaksi on olla panematta. Tai sinun tapauksessasi lykätä panemista jonnekkin 50+ ikävuosiin, jolloin et voi enää saada lapsia.
Ehkäisy? Onko tuttu sana?
Sterilisaatio? Oletko koskaan kuullut?
Abortti? Sellainenkin on ihan sallittua Suomessa, vaikka en kaltaisellesi voi sitä mitenkään suositella.
Anna adoptioon. Moni jonottaa lasta adoptiojonossa.
Etkö sä ilmoittanut tämän jo puoli vuotta sitten?