Miehen käytös
Hän on/oli jollain kaverillaan (ihan miespuolinen kaveri enkä epäile muuta.) Soitti sieltä minulle ja blaa blaa. Kaikki oli hyvin puhelussa. Sanoi, että soittaa luultavasti myöhemmin vielä. Vastasin että miten niin luultavasti, tietysti soitat. Siihen hän sanoi jotain että alright ja sitten lopetimme.
On siis ul-ko-maa-lainen.
No kuvittelin, että olimme sopineet asian. Nukahdin ja heräsin huomatakseni, ettei mitään puhelua tullutkaan. Ja mies on siis se, joka nimenomaan pitää puheluista ja vihaa viestejä. Eli ei välttele soittamista, toisin kuin minä.
No minulle se oli jostain syystä vikatikki ja hermostuin. Muutenkin tuntuu, että minä yritän koko ajan yksin kaikkea, vaikka mieskin on ihana minua kohtaan niin kuitenkin aina jotain puuttuu. En tiedä.
Hän sitten vaihteeksi suuttui viesteistäni ja on blokannut minut ja kaikkea. Sanoin hänelle, että jättäisi minut kun ei selkeästi halua edes olla kanssani. Siihen hän vastasi että joo jätän sinut nyt ja sellaista.
On sanonut tuota ennenkin.
Mutta minä tajusin, että en vain voi jatkaa näin. Ulkonäkö sytyttäisi, mutta tuo luonne on mitä on. En vain jaksa enää. Surettaa jo valmiiksi, minä niin kaipaan miestä jonka ulkonäkö hymyilyttää. Jota on ilo katsella ja haistella. Luonne on tavallaan hyvä, mutta sitten nämä tilanteet... En vain jaksa.
Kommentit (55)
Pää tuli kipeäksi, kun luin tämän ketjun läpi. t. ihana mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa teinipelleilyä. Miksi miehen olisi pitänyt soittaa vielä uudestaan? Täytyykö hänen ilmoittautua sinulle tasaisin väliajoin? Ja miksi ihmeessä rupesit raivoamaan hänelle viestein? Olisit itse soittanut hänelle jos oli jotain asiaa. Käytöksesi oli tosin muutenkin suoranaisen ala-arvoista, on todella inhottavaa vedota eroamiseen riidan yhteydessä. Toivottavasti mies jätti sinut nyt lopullisesti. Suosittelen sinulle itsesi kehittämistä, sillä tuollaisella käytöksellä et tule koskaan löytämään aikuismaista ja tasapainoista seurustelusuhdetta.
HÄN ITSE SANOI SOITTAVANSA LUULTAVASTI MYÖHEMMIN. KYLLÄ MINÄ TIEDÄN MISSÄ HÄN OLI ENKÄ TARVITSE MITÄÄN JATKUVAA PÄIVITYSTÄ AIHEESTA.
Mutta en ymmärrä miksi ei voi soittaa vielä illalla eikä laittaa mitään viestiä. Olen ihan yhdentekevä hänelle.
Sanoi soittavansa luultavasti, ei ehdottomasti. Eli ei luvannut mitään varmaksi. Ja miksi hänen olisi pitänyt soittaa useamman kerran illan aikana? Vahvistaakseen sinun huonoa itsetuntoasi? Hän halusi viettää aikaa kaverinsa kanssa eikä puhua koko iltaa sinun kanssasi puhelimessa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että olet yhdentekevä, se vain tarkoittaa sitä, että mies haluaa välillä olla muidenkin kuin sinun seurassasi.
Se se ongelma onkin!! Hän TYKKÄÄ puheluista eikä siltikään halunnut soittaa enää uudestaan. Olen siis yhdentekevä.
Nykyään hän piikittelee ihan oudoista asioista. Usein ne liittyvät suomalaisuuteen. Hän ei pidä suomalaisesta siitä eikä suomalaisesta tästä, hän ei tykkää suomen kielestä (sanoo vitsillä), kehuu ruskeaa ihoa (minä olen vitivalkoinen)
Hän sanoo ne asiat täysin pokerinaamalla ja vasta kun suutahdan, hän on että mitä sinä nyt taas suutut, olet aikuinen nainen etkä lapsi. Ööö...
Minun pitäisi ymmärtää vitsit, vaikka hän sanoo ne täysin tavallisesti ilmekään värähtämättä. Minun pitäisi pitää hauskana asioita, jotka eivät ole hauskoja. Ei hän siitä ihonväristä jankkaa ja on sanonut tykkäävänsä minun vaaleudestani. Kuitenkin tuntuu, että se on ongelma.
Ainoa syy olla hänen kanssaan on että "ulkonäkö sytyttää"? :DDDD
Jos et ole tosissasi hänen kanssaan niin kannattaako jatkaa leikkiä? Sanotaan vaikka, että eroatte vuoden kuluttua, ja pikakelataan siitä 10 vuotta eteenpäin. Sitten katselet taaksepäin aikaasi tämän Herra Ulkomaalaisen kanssa. Luuletko että tulet ajattelemaan: "olipa hyvä että olin sen Herra Ulkomaalaisen kanssa sillon kun olihan se niin hyvännäköinen, vaikka olihan se kyllä muuten aika paska suhde"?
Kyllähän niitä muitakin hyvännäköisiä on?
On olemassa myös hyvännäköisiä ja ei-niin hyvännäköisiä ihmisiä joiden kanssa on kiva olla ja jonka kanssa ymmärrätte toinen toistenne tarpeita ja kumpikin kunnioittaa toisen tarpeita ja ottaa ne huomioon, eikä suhtaudu toisen vaikka kuinka naurettaviin tarpeisiin välinpitämättömästi, koska ei halua loukata. Aika usein ne sellaiset aidosti välittävät, sielukkaat ihmiset alkaa näyttää omissa silmissä viehättävämmiltä kuin aluksi ajattelikaan.
Ap sä taidat olla aika nuori? Mulla oli kans 18-vuotiaana ei-suomalainen poikakaveri, joka ei pystynyt osoittamaan hellyyttä julkisilla paikoilla. Se johtui ihan hänen kotimaansa kulttuurista. Sunkin poikkis voi olla tottunut siihen, että se ei ole sopivaa käytöstä. Ei se tarkoita, että hän häpeäisi sua.
Minulle itselleni valkoisuuteni ei ole mikään ongelma. Jostain syystä en käytä itseruskettavaa ikinä enkä ota aurinkoa. Silti tuo suomalaisuuteen liittyvä piikittely on ihmeellistä enkä pidä siitä. Ja tuntuu ettei mies halua muiden tummempien näkevän häntä valkoisen kanssa.
En tietenkään ole pelkän ulkonäön takia hänen kanssaan 😑 Mutta kaipaan sitä, että ulkonäkö sytyttää ja että haluaa vain katsella toista, koska hän näyttää niin hyvältä. Se ei tarkoita sitä, että luonne on toissijainen asia, hohhoijaa. Enkä ole mikään teini enää.
Vierailija kirjoitti:
Kävi tässä taannoin entisessä kotimaassaan ja pyysin tuomaan jotain pientä tuliaista muistoksi. Lupasi tuoda, ei tuonut. Ei siis selkeästi keskity yhtään mihinkään mitä sanon.
En jatkaisi tällaisen miehen kanssa. Hän ei kunnioita sinua, eikä ole ihastunut. Ihastunut mies muistaa kaiken, mitä nainen sanoo ja haluaa miellyttää häntä. Blokkaaminen on henkistä väkivaltaa ja sen jälkeen ei ole enää paluuta yhteen.
Emmekä me todellakaan ole jatkuvasti yhdessä emmekä yhteydessä. Että ei mies sen takia tarvitse mitään hajurakoa minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa teinipelleilyä. Miksi miehen olisi pitänyt soittaa vielä uudestaan? Täytyykö hänen ilmoittautua sinulle tasaisin väliajoin? Ja miksi ihmeessä rupesit raivoamaan hänelle viestein? Olisit itse soittanut hänelle jos oli jotain asiaa. Käytöksesi oli tosin muutenkin suoranaisen ala-arvoista, on todella inhottavaa vedota eroamiseen riidan yhteydessä. Toivottavasti mies jätti sinut nyt lopullisesti. Suosittelen sinulle itsesi kehittämistä, sillä tuollaisella käytöksellä et tule koskaan löytämään aikuismaista ja tasapainoista seurustelusuhdetta.
HÄN ITSE SANOI SOITTAVANSA LUULTAVASTI MYÖHEMMIN. KYLLÄ MINÄ TIEDÄN MISSÄ HÄN OLI ENKÄ TARVITSE MITÄÄN JATKUVAA PÄIVITYSTÄ AIHEESTA.
Mutta en ymmärrä miksi ei voi soittaa vielä illalla eikä laittaa mitään viestiä. Olen ihan yhdentekevä hänelle.
Sanoi soittavansa luultavasti, ei ehdottomasti. Eli ei luvannut mitään varmaksi. Ja miksi hänen olisi pitänyt soittaa useamman kerran illan aikana? Vahvistaakseen sinun huonoa itsetuntoasi? Hän halusi viettää aikaa kaverinsa kanssa eikä puhua koko iltaa sinun kanssasi puhelimessa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että olet yhdentekevä, se vain tarkoittaa sitä, että mies haluaa välillä olla muidenkin kuin sinun seurassasi.
Se se ongelma onkin!! Hän TYKKÄÄ puheluista eikä siltikään halunnut soittaa enää uudestaan. Olen siis yhdentekevä.
Nykyään hän piikittelee ihan oudoista asioista. Usein ne liittyvät suomalaisuuteen. Hän ei pidä suomalaisesta siitä eikä suomalaisesta tästä, hän ei tykkää suomen kielestä (sanoo vitsillä), kehuu ruskeaa ihoa (minä olen vitivalkoinen)
Voi kai ihminen tykätä puheluista, mutta silti jättää soittamisen joskus väliin, kun on muutakin tekemistä? Miksi koet, että yhden puhelun soittamatta jättäminen tarkoittaa automaattisesti, ettei mies välitä sinusta? Etkö ymmärrä kuinka takertuvalta ja huonoitsetuntoiselta vaikutat? Etkö sinä välitä miehestä, kun jätät välillä vastaamatta hänen puheluihinsa?
Eroa sitten. Kukaan ei jaksa tollasta analysointia "kuinka niin sanoo ja tekee mut ei kuitenkaan ny jatkuvasti mut silti..." et ole valmis seurustelemaan nyt kenenkään kanssa tollasella itsetunnolla ja epävarmuudellas. Mies tai kukaan ei jaksa tollasia ylitulkitsemisia jokaikisestä asiasta ja liikkeestä.
Voisitte edes yrittää lukea kaikki viestit. KYSE EI OLE YHDESTÄ PUHELUSTA VAAN SIITÄ, ETTÄ KAIKKI MENEE MIEHEN EHDOILLA. Ei se mene niin, että minä soitan jos hän ei soita. Hän ei todellakaan vastaa aina puheluihini. Suuttuessaan blokkaa ja ignooraa ties miten hel-vetin pitkään eikä puhu mistään ja yritä selvittää asioita. Minä en saisi suuttua mistään hänen sanomisistaan, koska olen aikuinen enkä pikkulapsi. Sitä hän tykkää hokea. Miksi minun täytyy vain hyväksyä kaikki??
En ymmärrä miksi ei voinut tuoda jotain pientä söpöä ulkomailta. Taas minä olin se, joka piti suun kiinni aiheesta vaikka se loukkasi. En ymmärrä miksi asioista ei voi puhua. En ymmärrä miksi loukkaavia juttuja ei voi lopettaa, kun näkee etten pidä niitä hauskoina.
Hän sanoi yhden jutun yhteydessä kirjaimellisesti, että "you just have to deal with me."
Sanooko toista arvostava noin?? Hän ei puhu mistään kunnolla, vaan toteaa että minun täytyy vain diilata asian kanssa. Ja sitten minä jätän asian siihen, koska olen liian kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Voisitte edes yrittää lukea kaikki viestit. KYSE EI OLE YHDESTÄ PUHELUSTA VAAN SIITÄ, ETTÄ KAIKKI MENEE MIEHEN EHDOILLA. Ei se mene niin, että minä soitan jos hän ei soita. Hän ei todellakaan vastaa aina puheluihini. Suuttuessaan blokkaa ja ignooraa ties miten hel-vetin pitkään eikä puhu mistään ja yritä selvittää asioita. Minä en saisi suuttua mistään hänen sanomisistaan, koska olen aikuinen enkä pikkulapsi. Sitä hän tykkää hokea. Miksi minun täytyy vain hyväksyä kaikki??
Kannattaa jatkossa laittaa kaikki oleellinen informaatio aloitusviestiin eikä floodata koko ketjua täyteen omia viestejä.
Ja ei, sinun ei tarvitse hyväksyä yhtään mitään. Voit ihan itse jättää miehen, mikäli koet hänen kohtelevan itseäsi huonosti. Et pysty muuttamaan miehen käytöstä, vaikka kuinka lähettelet hänelle törkeitä viestejä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ei voinut tuoda jotain pientä söpöä ulkomailta. Taas minä olin se, joka piti suun kiinni aiheesta vaikka se loukkasi. En ymmärrä miksi asioista ei voi puhua. En ymmärrä miksi loukkaavia juttuja ei voi lopettaa, kun näkee etten pidä niitä hauskoina.
Mies on sinusta erillinen henkilö, joten hän ei tule ikinä toimimaan kaikissa asioissa niin kuin sinä itse toimisit tai haluaisit hänen toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on sinusta erillinen henkilö, joten hän ei tule ikinä toimimaan kaikissa asioissa niin kuin sinä itse toimisit tai haluaisit hänen toimivan.
Tämä oli uusi juttu, hyvä että kerroit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli uusi juttu, hyvä että kerroit.
Tuli sellainen olo, että kaipaat muistutusta kyseisestä asiasta.
Siksi ettei jaksa ulinoitasi. Epävarmuus ja alhainen itsetunto on sinun ongelmasi. Opettele kommunikoimaan kuin aikuinen asioista mitkä vaivaa niin ehkä hänkin pakenemisen sijaan keskustelisi myös. Nythän kaikki on vain miehen syytä.