Miehen käytös
Hän on/oli jollain kaverillaan (ihan miespuolinen kaveri enkä epäile muuta.) Soitti sieltä minulle ja blaa blaa. Kaikki oli hyvin puhelussa. Sanoi, että soittaa luultavasti myöhemmin vielä. Vastasin että miten niin luultavasti, tietysti soitat. Siihen hän sanoi jotain että alright ja sitten lopetimme.
On siis ul-ko-maa-lainen.
No kuvittelin, että olimme sopineet asian. Nukahdin ja heräsin huomatakseni, ettei mitään puhelua tullutkaan. Ja mies on siis se, joka nimenomaan pitää puheluista ja vihaa viestejä. Eli ei välttele soittamista, toisin kuin minä.
No minulle se oli jostain syystä vikatikki ja hermostuin. Muutenkin tuntuu, että minä yritän koko ajan yksin kaikkea, vaikka mieskin on ihana minua kohtaan niin kuitenkin aina jotain puuttuu. En tiedä.
Hän sitten vaihteeksi suuttui viesteistäni ja on blokannut minut ja kaikkea. Sanoin hänelle, että jättäisi minut kun ei selkeästi halua edes olla kanssani. Siihen hän vastasi että joo jätän sinut nyt ja sellaista.
On sanonut tuota ennenkin.
Mutta minä tajusin, että en vain voi jatkaa näin. Ulkonäkö sytyttäisi, mutta tuo luonne on mitä on. En vain jaksa enää. Surettaa jo valmiiksi, minä niin kaipaan miestä jonka ulkonäkö hymyilyttää. Jota on ilo katsella ja haistella. Luonne on tavallaan hyvä, mutta sitten nämä tilanteet... En vain jaksa.
Kommentit (55)
Ei tykkää valkoisuudestasi??? Lemppaa se rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ei voinut tuoda jotain pientä söpöä ulkomailta. Taas minä olin se, joka piti suun kiinni aiheesta vaikka se loukkasi. En ymmärrä miksi asioista ei voi puhua. En ymmärrä miksi loukkaavia juttuja ei voi lopettaa, kun näkee etten pidä niitä hauskoina.
Mies on sinusta erillinen henkilö, joten hän ei tule ikinä toimimaan kaikissa asioissa niin kuin sinä itse toimisit tai haluaisit hänen toimivan.
Tämä oli uusi juttu, hyvä että kerroit.
Tuli sellainen olo, että kaipaat muistutusta kyseisestä asiasta.
Enpä oikeastaan. Ainoa asia, mitä kaipaan on normaali keskustelu miehen kanssa. En haluaisi erota, mutta en näe enää mitään muutakaan vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Haistella???
Joo, miehen hyvä tuoksu on tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää valkoisuudestasi??? Lemppaa se rasisti.
Vähän on alkanut vaikuttaa siltä. Hänestä on muutenkin tosi hauskaa koko ajan piikitellä suomalaisuudesta. Hän ei tykkää suomalaisesta kebabista, ei tykkää suomalaisesta kahvista, ei tykkää suomen kielestä mukamas ja sitten odottaa reaktiotani. Tämä on alkanut ihan hetki sitten. Sitten kun joskus suutun hänen sanomisistaan, alkaa se sama jauhaminen: et ole mikään pikkulapsi, miksi loukkaannut tyhjästä.
Miten lapsi liittyy mihinkään?? Loukkaantuvatko lapset kaikesta?? Ja miksi vtussa minä en loukkaantuisi, kun yksi heittelee tuollaisia piikittelyjä vakavalla naamalla.
Ap, toivon kaikkea hyvää sinulle. Toivon, että löydät miehen, joka saa sinut tuntemaan maailman kauneimmaksi naiseksi. Löydät sen, kun aika on oikea.
1. Mies ei ole sinusta kiinnostunut, eikä halua olla kanssasi.
2. Olet äärimmäisen raskas ihminen.
Parempi että jatkat henkistä kasvuasi yksin, parisuhde kaltaisesi ihmisen kanssa tuhoaa elämän.
En ole koskaan edes sekuntia ajatellut, että lapset loukkaantuvat herkästi kaikesta. Vihaan yli kaiken sitä kun se hokema alkaa. Lisäksi se "you just have to deal with me." Kuka sanoo noin??
Vierailija kirjoitti:
1. Mies ei ole sinusta kiinnostunut, eikä halua olla kanssasi.
2. Olet äärimmäisen raskas ihminen.Parempi että jatkat henkistä kasvuasi yksin, parisuhde kaltaisesi ihmisen kanssa tuhoaa elämän.
Ihan muuten vaan pyysi minut kylään muutama päivä sitten. Ongelma ei ole se ettei kiinnostusta olisi, vaan se miten mies kohtelee minua suuttuessaan.
Ja en ole raskas ihminen.
Tajusin vain, etten voi jatkaa näin. Minun täytyy vain kiltisti hyväksyä kaikki ja pitää pää kiinni kaikesta. Minä en ole edes viestin arvoinen. En pienen tuliaisen arvoinen. En normaalin puheen arvoinen.
Olet todellakin sen arvoinen, mutta jonain päivänä seuraava mies saa sinut tajuamaan sen mutta ei ainakaan hänen kanssa. On parasta, jos vaan jätät häntä rauhaan itsesi vuoksi. Pistä itsesi ensimmäiseksi prioriteettiksi. Aloita toipumisprosessi jo tänään. Jos sinun pitää blokata, niin tee se tai helpoin olisi vaihtaa numeroa, jos on mahdollista. Mutta kuitenkin aloita pienestä askeleesta kohti parempaan suuntaan ilman häntä.
Jos hän soittaa, ja haluaa puhua asioista sinun kanssa, niin ole kuulolla, äläkä lähde sotimaan hänen kanssaan heti, tee asioista selkeämmin ja helpommin itsesi varten. Sano, miltä sinusta tuntuu ilman huutoa ja itkua. Jos hän vähättelee ja/tai nauraa, pysy tyyneenä. Mitä ikinä hän sanookaan saadakseen sinut pahalle tuulelle tai hulluksi, sitä hän luultavasti tavoittelee sinulta. Joten pysy rauhallisena ja hengitä välillä, jos alkaa tuntua päässä mielipahaa. Mutta ennen kaikkea mitä tapahtuukaan, aloita vähitelleen päästämään irti menneisyydestä.
Tuijota sitä naarmua pöydässä ja käytä se kaikki viha hyödyksi äläkä ole enää yhteydessä mieheen.
Eihän tuollaisesta suhteesta tule yhtään mitään, olette molemmat tyytyväisempiä ilman.
Pitäisikö panna jonkun toisen kanssa? Kadunko myöhemmin?
Jestas, mikä sekopää olet. Keskustelet täällä itsesi kanssa kiinnittämättä mitään huomiota toisten kommentteihin.
Kuka muuten kävelee samaan tahtiin, ellei ole armeijassa? Ihan vaan kysyn. Sinulle tekisi nyt hyväö muutaman vuoden yksinolo ja miettiminen, haluatko tosiaan olla tuollainen ihminen, kuin nyt olet.
XDDD VAI SELLAINEN MIEKKONEN XDXD
Haistella???