Olen todella surullinen jos en pääse perinteiselle pääsiäislaskettelureissulle
Kymmenien vuosien sukuperinne katkeaa. Miten mä selviän.
Kommentit (31)
Toivottavasti juhannusta jo päästään viettämään jotenkuten normaaleissa oloissa.
Tuo oli varmaan päällimmäinen huoli aikoinaan myös Talvisodan syttyessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa pääsee, Ruotsi pitää myös rajan auki.
Tämähän se on, ja aion itsekin pääsiäisenä käydä Ruotsin rinteissä ja samalla tukemassa sikäläistä kansantaloutta, tolkun maa kun on. Kyllä siitä rajan yli pääsee, kun pyytää valmiiksi hiihtokeskukselta lupalapun, että on "välttämätön työmatka", tai tarvittaessa laatii moisen sepustuksen itse. Ei ole suomalaisilla rajavartijanatseilla mitään nokan koputtamista. Takaisin päin tullessa ei olekaan minkäänlaista säätämistä, koska kyllähän kotimaahansa jokainen saa palata.
Toivottavasti saat tartunnan, evoluutio korjatkoon vurheensä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti juhannusta jo päästään viettämään jotenkuten normaaleissa oloissa.
Nauttisin suuresti, jos sulut jatkuisivat yli juhannuksen.
Itsekäs aloitus, mutta mitä muuta näiltä pullamössöiltä voikaan odottaa. Toivottavasti saat Koronan......
Voithan mennä nuolemaan julkisten tilojen ovenkahvoja, jos noin innolla koronaa haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on, ja aion itsekin pääsiäisenä käydä Ruotsin rinteissä ja samalla tukemassa sikäläistä kansantaloutta, tolkun maa kun on. Kyllä siitä rajan yli pääsee, kun pyytää valmiiksi hiihtokeskukselta lupalapun, että on "välttämätön työmatka", tai tarvittaessa laatii moisen sepustuksen itse. Ei ole suomalaisilla rajavartijanatseilla mitään nokan koputtamista. Takaisin päin tullessa ei olekaan minkäänlaista säätämistä, koska kyllähän kotimaahansa jokainen saa palata.
Kannattaa vähän miettiä mitä toivoo. Meikäläinen on menevä mies. Jos tulee joku tartunta (monesti kyllä käytän kumiakin), niin aika paljon se leviää sitten Suomessakin.
Saahan tuosta olla surullinen. Moni on surullinen muistakin asioista kuin koronasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vähän miettiä mitä toivoo. Meikäläinen on menevä mies. Jos tulee joku tartunta (monesti kyllä käytän kumiakin), niin aika paljon se leviää sitten Suomessakin.
Sinun pitäisi käyttää kumipukua, koska vaikutat olevan aivan kokovartalomulkku. Rinteessäkin voi muuten sattua monenlaista, vaikkapa ns. Schumit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi käyttää kumipukua, koska vaikutat olevan aivan kokovartalomulkku. Rinteessäkin voi muuten sattua monenlaista, vaikkapa ns. Schumit.
Jaa oletkin niitä naisia, joita kumiasut kiihottaa. On joskus sinunlaisiakin tullut kokeiltua, mutta ei ollut oikein se juttu.
Kyllä jos on ainakäynyt pääsisäislaskettelurereissulla niin kyllä pitää nytkin päästä. STOP SÄÄNTÖSUOMI!