En tiennytkään Suski Ingrenin tykkäävän pikkupojista
26 vuotta nuorempi.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Nayttelija-Susanna-Indrenin-Samuli-rakas-…
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan me tykättäisiin jos vaan nuori suomalainen mies saataisiin t. Nainen 46v
Ei " me" kaikki tykättäisi. Puhu vaan omasta puolestasi. Ihan oman ikäluokkani miehen kanssa olen aviossa.
Mitä pahaa 26 vuoden ikäerossa on, kun molemmat osapuolet ovat aikuisia? Vai onko ap:n mielestä 27-vuotias alaikäinen pikku poika?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä mitenkään voi ymmärtää näitä ikä on vaan numero -tyyppejä. Yleensä ihminen iän myötä kyllä muuttuu, saa elämänkokemusta, näkökulmaa, eli kyllä se ikä kertoo enemmänkin kuin numeron.
Vaikka olen tota suskia yli 10 v. nuorempi, en voisi ajatellakaan alle kolmekymppistä miestä. Yleensä en edes paria vuotta itseäni nuorempaa, koska en jaksa selittää asioita, vääntää rautalangasta, kohkata ja sekoilla ja draamailla...
Ihmisillä on niin erilaistuneet elämäntavat nykyään, että sama ikä ei kerro yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tässä jotain uutista, jos ikäero olisi toisinpäin?
Sinkkumies
mies olisi törkeä sika, joka kuolaa nuorempia naisia.
nainehan on voimaantunut jumalatar.
Tämän tästähän uutisoidaan vanhempi mies+ huomattavasti nuorempi nainen -komboista. Enkä kyllä ole huomannut kovin monessa syyllistävää sävyä. Pikemminkin tuollaiset koetaan vähän itsestäänselvinä että esim. vanhempi mieskuuluisuus eroaa ja "kas kummaa" löytää kohta käsikynkkään nuoren naisen.
Palstamammat haukkuu Haaviston avustajaa ilman todisteita, mutta likaista ällötätiä puolustellaan.
Hienot kaksinaismoralismit, kuten aina
Mitä tämä Suski tekee elääkseen?