Naisystävä pitää kännykkäänsä aina ruutu alaspäin esim. pöydällä tai sohvalla
Mielestäni tuo on hieman epäilyttävää. Luulen että hänellä on joku toinen mies kenelle tekstailee ja pelkää että joku kertaa viesti pomppaa ruudulle ja paljastuu. Miten saisin hänet kiinni rysän päältä?
Kommentit (36)
Ajatella. Ja minulla on suojukset niin, että voin pitää kännyä kummin päin tahansa eikä mitään näy.
"Joko se plösö nukkuu, nyt panettaa..."
Olet naisystäväsi friend zonella.
Kosi tai lemppaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin pidän, ja kännykkä on aina äänettömällä. Ärsyttää ruudulle pomppivat huomautukset ja viestit ja mitkälie, mieluiten laitan kännykän syrjään ettei sillä tule koko ajan notkuttua.
Tv. Sinkkunainen
Lisäksi hoitojen härskit viestit saattavat näkyä ulkopuolisille
Mä vasta kauhee pettäjä olenkin, kun mulla on kännykässä suojakotelo ja mä pidän sen läpän kiinni aina kun puhelin on jossain muualla kuin kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä vasta kauhee pettäjä olenkin, kun mulla on kännykässä suojakotelo ja mä pidän sen läpän kiinni aina kun puhelin on jossain muualla kuin kädessä.
Entäs minä, jolla on työsuhdepuhelin, johon työnantajan vaatimuksella oli pakko asettaa salasana?
Mun mies pitää myös noin, minua se jotenkin häiritsee kun näyttää oudolta. Kameran linssiä hän varjelee. Ei hän sitä puhelinta kuitenkaan mitenkään vahdi ja näkyyhän siinä näytöllä niitä notifikaatioita mitä on tullut.
Itse pidän kanssa ruutu alaspäin. Ihan tottumus. Kännykkä on oikeinpäin nostaessa, ilmoitukset eivät häiritse ja vie keskittymistä.
Jos tuntuu pahalta niin kannattaa varmaan olla rehellinen omille tunteille ja sanoa, etten voi olla tässä suhteessa enää ja jos ei luota niin joutuu luultavasti kärsimään myöhemmin ehkä hylätyksitulemisen peloista tai jonkunlaisista vainoharhoista ja sairaanloisesta mustasukkaisuudesta. Entä, jos elämä tai oma onnellisuus ei riippuisikaan naisesta?
Jos aloituksen olisi tehnyt nainen, vastaukset olisivat aivan erilaiset.
Olen itsekin nainen mutta huomannut ilmiön palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs minä, jolla on työsuhdepuhelin, johon työnantajan vaatimuksella oli pakko asettaa salasana?
Mulla on siis sen suojakotelon lisäksi tietysti myös salasana puhelimeen ja ilmoituksista äänet pois eikä näytölle hypi myöskään ilmoituksia.
*huoh*
Tämän takia en ole parisuhteessa. Joka hemmetin teko tai tapa sisältää potentiaalisen "hänellä on jotakin salattavaa" -motiivin. Ei kiitos enää. Vapaus on ihanaa.
Pidän näyttöä alaspäin, jotta kissa ei vahingossa naarmua sitä.
Kaikille sivusuhteita harrastaville kerrottakoon, että hoitojen numerot voi WhatsApp:ssa mykistää. Silloin saapuvat viestit eivät ilmesty kiusallisesti ruudulle.
Tutki kännykkä salaa, ei sillä yksityisyydensuojalla mitään merkitystä ole jos epäilet että toinen pettää
Ap on sekopäähullu kyylä.