Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävä pitää kännykkäänsä aina ruutu alaspäin esim. pöydällä tai sohvalla

Vierailija
29.03.2020 |

Mielestäni tuo on hieman epäilyttävää. Luulen että hänellä on joku toinen mies kenelle tekstailee ja pelkää että joku kertaa viesti pomppaa ruudulle ja paljastuu. Miten saisin hänet kiinni rysän päältä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sekopäähullu kyylä.

Vierailija
22/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella. Ja minulla on suojukset niin, että voin pitää kännyä kummin päin tahansa eikä mitään näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joko se plösö nukkuu, nyt panettaa..."

Vierailija
24/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naisystäväsi friend zonella.

Kosi tai lemppaa.

Vierailija
25/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin pidän, ja kännykkä on aina äänettömällä. Ärsyttää ruudulle pomppivat huomautukset ja viestit ja mitkälie, mieluiten laitan kännykän syrjään ettei sillä tule koko ajan notkuttua.

Tv. Sinkkunainen

Lisäksi hoitojen härskit viestit saattavat näkyä ulkopuolisille

Vierailija
26/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vasta kauhee pettäjä olenkin, kun mulla on kännykässä suojakotelo ja mä pidän sen läpän kiinni aina kun puhelin on jossain muualla kuin kädessä.

Vierailija
27/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vasta kauhee pettäjä olenkin, kun mulla on kännykässä suojakotelo ja mä pidän sen läpän kiinni aina kun puhelin on jossain muualla kuin kädessä.

Entäs minä, jolla on työsuhdepuhelin, johon työnantajan vaatimuksella oli pakko asettaa salasana?

Vierailija
28/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pitää myös noin, minua se jotenkin häiritsee kun näyttää oudolta. Kameran linssiä hän varjelee. Ei hän sitä puhelinta kuitenkaan mitenkään vahdi ja näkyyhän siinä näytöllä niitä notifikaatioita mitä on tullut. 

Vierailija
29/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kanssa ruutu alaspäin. Ihan tottumus. Kännykkä on oikeinpäin nostaessa, ilmoitukset eivät häiritse ja vie keskittymistä. 

Vierailija
30/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu pahalta niin kannattaa varmaan olla rehellinen omille tunteille ja sanoa, etten voi olla tässä suhteessa enää ja jos ei luota niin joutuu luultavasti kärsimään myöhemmin ehkä hylätyksitulemisen peloista tai jonkunlaisista vainoharhoista ja sairaanloisesta mustasukkaisuudesta. Entä, jos elämä tai oma onnellisuus ei riippuisikaan naisesta? 

Vierailija
31/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloituksen olisi tehnyt nainen, vastaukset olisivat aivan erilaiset.

Olen itsekin nainen mutta huomannut ilmiön palstalla.

Vierailija
32/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs minä, jolla on työsuhdepuhelin, johon työnantajan vaatimuksella oli pakko asettaa salasana?

Mulla on siis sen suojakotelon lisäksi tietysti myös salasana puhelimeen ja ilmoituksista äänet pois eikä näytölle hypi myöskään ilmoituksia.

Vierailija
33/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huoh*

Tämän takia en ole parisuhteessa. Joka hemmetin teko tai tapa sisältää potentiaalisen "hänellä on jotakin salattavaa" -motiivin. Ei kiitos enää. Vapaus on ihanaa.

Vierailija
34/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän näyttöä alaspäin, jotta kissa ei vahingossa naarmua sitä.

Vierailija
35/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille sivusuhteita harrastaville kerrottakoon, että hoitojen numerot voi WhatsApp:ssa mykistää. Silloin saapuvat viestit eivät ilmesty kiusallisesti ruudulle.

Vierailija
36/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki kännykkä salaa, ei sillä yksityisyydensuojalla mitään merkitystä ole jos epäilet että toinen pettää