Näyttääkö tämä malli upeammalta koossa 34 vai 40?
https://www.iltalehti.fi/treeni/a/201808152201135401
Minun mielestä paljon naisellisempi ja kauniimpi nykyään.
Kommentit (16)
Näyttää rumalle ja 'laihalle läskille' kummassakin painossa. Liikaa löysää makuuni. En pidä myöskään noin etnisistä kasvoista. Puuttuu kyselyvaihtoehto 'ei kummassakaan painossa'.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyl oo kokoo 40 😂 ehkä 36.
Joo, pakko olla pitkä nainen jos on tuota kokoa. :D
Laihempana, koska aasialaisilla pullea naama ja viirusilmät korostuu liikaa lihavampana.
Ei ole kokoa 40.
Itse olen kokoa 36 ja näytän samalta. Minulla on kuitenkin vaatteita,esim. Calvin Kleinin villakangastakki, jotka on kokoa italy 40. Käsittääkseni mallien koot merkitään Italian tm. Muotimaan kokojen mukaan ja isokin koko on aika pieni.
Tuo 34 kuva näyttää siltä että hän on kokoa 30.
Tyhmä uutinen ja kysely, selkeästi liian pitkä ollakseen terveen näköinen 52 kiloisena koossa 34. Ihmiset on eri puusta veistettyjä niin ei ole mitään järkeä uutisoida kuinka joku on 40 koossa paremman näköinen. Joku 165cm jutikka tietysti nyt ajattelee, että kyllä hänkin on paras ämmänä ja itselleen parhaan kokoinen.
Mielestäni vähän turhaa korostaa noita vaatekokoja...
Voisi paremminkin kysyä vaikuttaako kyseinen henkilö onnellisemmalta alipainoisena syömishäiriöpotilaana vai terveenä urheilijana. Elämänlaadun kannalta pitäisi olla se ja sama kummasta saa muotigurujen, setämiesten ja palstamammojen mielestä parempia kuvia.
Sitten tästä taas ne välkyimmät saa tuulta purjeisiinsa tyyliin "kyllä vaatekoko 34 menee jo anoreksian puolelle" tai "mäkin olen vaan vähän lihaksikkaampi kun ei edes tää koko 40 enää mahdu".
Vierailija kirjoitti:
No ei kyl oo kokoo 40 😂 ehkä 36.
Öö, meinaatko siis, että kun ihminen lihoo ~10 kg, vaatekoko kasvaa vain yhdellä koolla? Siis kuinka pihalla ihmiset on? Itse olen kokoa 40 ja varmaan 10 senttiä lyhyempi kuin tuo nainen enkä näytä juuri lihavammalta kuin hän noissa kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
40
Hmmm, kysely sanoo ihan toista kuin tämän kommentin peukutukset. Onko pakko massapeukutella, kun jää siitä näin nolosti kiinni? 😂
Siinä vaiheessa kun pit peitella vartalonmuotoja roikkuvilla/väljollä vaatteilla on aika laihduttaa. +kamala meikki.
40