Joonas Nordman Show on TYLSÄ!
Voisiko joku sanoa sille, että puhuisi jostain muusta kuin koronasta.
Kauhea hypetys ja ei yhtään hauska. Se huutoalias Hjalliksen kanssa oli todella surkea esitys.
Kommentit (178)
Myllyrinne ja Soini olivat hauskat vieraat eilisessä ohjelmassa.
Mä tykkäsin tästä viime lauantain jaksosta ainakin. Puuttuu yleisö, taustanauru, yleinen mölinä, mihin noissa ohjelmissa on jo niin tottunut. Oli itse asiassa aika piristävää noin. Eikä juontajalle helppoa ainakaan.
Aika kiusallinen tämä Roope Salmisen haastattelu ja vitsit onko tulevan vauvansa isä tai onko Eppu Salminen Roopen isä.
Todella kiusallista. Noi spekulaatiot vauvan isästä eivät ole hauskoja. Tulee jopa tunne, että on ihan tosissaan.
Turha ohjelma, näköjään ei ollut mitään puhuttavaa Roopen kanssa.
Vaihdoin kanavaa.
Bändin tekonauru on vaivaannuttavaa
Joonaksen tekonauru on vaivaannuttavaa
HS:n arvostelusta:
"Muusikoille on sälytetty epäinhimillinen tehtävä: heidän pitää räkättää huonommillekin vitseille."
Samaa mieltä. Ehkä voisi jättää koko bändin pois, kun se jotenkin alleviivaa outoa tunnelmaa.
Odotin, että tähän ohjelmaan löytyisi uusia kasvoja haastateltavaksi, mutta eikö mitä. Roope Salminen! Ei voi olla totta. Ensi kerralla varmaan on sitten Janne Kataja tai joku muu "perheestä". Voiko enemmän kyllästyttää!
Pippa Laukka oli hehkeässä kunnossa.
Lauantain 11.4.2020 vieras Roope Salminen oli väärä valinta, itsekeskeisyyden huippu ja suuri ego ja siksi asuvalintakin oli liian iso, jotta mahtuu asuunsa, ei mitään sanottavaa ja hyvä ettei kertonut itse synnyttävänsä lapsen!!
Joonaksen ja bändin tekonauru... EI!
Kari Ketosen haastattelu? Oliko tarkoituksella tuollainen vai yllättikö Kari Joonaksen vastaamalla toisella tavalla kuin oli sovittu?
Haastava suora lähetys, mutta helvetin hyvä!
Olipas hyvä ohjema! Jos ette tykänneet niin miksi kiusasit itseäsi ja katsoit? Miksi et hoksannut tehdä jotain muuta? Kertoo suorastaan tyhmyydestä jos vapaaehtosesti tekee jotain mistä ei tykkää.