Millaisia ihmisiä ovat ne, jotka eivät tajua että nyt on tosi kyseessä?
Olen itse mies, enkä siis kannata kovinta vauvapalstalla esiintyvää hysteriaa. Toisaalta en kuitenkaan voi olla ihmettelemättä, että keitä nämä ihmiset ovat, jotka edelleen kyläilevät kaverien ja sukulaisten luona, hengaavat kahviloissa ja kauppakeskuksissa, suunnittelevat jopa kotimaan matkoja jos joku paikka jostain löytyisi auki. Sen tiedän, että nuorisoa kokoontuu idioottiryhmissä ulkona, mutta entä aikuisista?
Kommentit (28)
Mielialat muuttuvat varmasti, jos ja kun Suomi lähestyy sitä pistettä, jos Italia jo on.
Alakerran nuorimies on yskinyt kohta viikon ja silti siellä on joka ilta bileet aamukolmeen asti...
Vierailija kirjoitti:
Mielialat muuttuvat varmasti, jos ja kun Suomi lähestyy sitä pistettä, jos Italia jo on.
Ei täällä siihen mene.
Järkeviä. Täällä Turussa tämä korona ei näy meidän elämässä mitenkään. En voi käsittää miten jotkut antavat tämän vaikuttaa elämäänsä. No okei, ravintola- ja matkailuala kärsii, mutta noin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies, enkä siis kannata kovinta vauvapalstalla esiintyvää hysteriaa.
:D Repesin.
Ihmisillä on erilaiset maailmankatsomukset ja asenteet. Niin yksinkertaista.
On tervettä elää niin kauan kun on elossa. Paha se on enää sitten yrittää, kun on kuollut.
Ei vaan jaksa pelätä eikä murehtia tulevaa. Ei ole tapaistani. Aina on kaikki hyvin mennyt. Sen sijaan ne ahdistuneet ja neuroottiset keksii aina uuden syyn ahdistua ja olla neuroottisia. Ei siihen koronaa tarvita.
Mun maalla asuvat vanhemmat eivät aluksi ymmärtäneet tilanteen vakavuutta, nauroivat jopa maskia käyttäville. Vasta sitten uskoivat kun valmiuslaki astui voimaan.
Eläkeläinen isäni. Kauhistelee Italian ja Espanjan koronakuolemia, mutta samaan aikaan on pakko päästä kylillä pyörimään ja naapureilla käymään kylässä.
Ne on ne samat tyypit, jotka ilmahälytyksen tullen eivät juosseet pommisuojaan.
Vierailija kirjoitti:
On tervettä elää niin kauan kun on elossa. Paha se on enää sitten yrittää, kun on kuollut.
Ei vaan jaksa pelätä eikä murehtia tulevaa. Ei ole tapaistani. Aina on kaikki hyvin mennyt. Sen sijaan ne ahdistuneet ja neuroottiset keksii aina uuden syyn ahdistua ja olla neuroottisia. Ei siihen koronaa tarvita.
No sulla ei varmaan lapsia ole.
Ap puhuu asiaa. Tolkun ihminen tekee mukisematta pyydetyt toimenpiteet, mutta ei myöskään heittäydy koronan vuoksi hysteeriseksi tai ilkeäksi muita kohtaan.
Herätkää pahvit! Nyt on tosi kyseessä!
Eilen kävin ostoskeskuksessa. En hengailemassa, vaan ostoksilla. Se oli niin tyhjä ja hiljainen, että sieltä tuskin koronatartuntaa saa. Ravintolat olivat kiinni, osa liikkeistä oli kiinni tai odottivat milloin pitää laittaa kiinni. Uutta tavaraa ei kuulemma ole enää tulossa.
Fanaattisimmin hysteriasta puhuvista on epärealistinen käsitys omasta kyvystä selviytyä tartunnasta ja sen lisäksi budjetti niin tiukalla, että tilanteen normalisoituminen nopeasti olisi suotavaa. Siinä tärkeimmät.
Oon törmänny ainakin vähättelijöihin myös täällä Meilahden alueella.. naureskeltu vaan ja hirveet raivot päälle jos heittää faktat tiskiin että miten radikaalisti tää leviää ja tartuttaa ympäri maailmaa.. mut ei ku Suomen lukuja ne pällit vaan tuijottelee eikä osaa ajatella muita kun Minäminäminä- minä en tartuta joten MINÄ voin tavata ystäviäni ja lähteä mökille lappiin.
Niinpä. Idiootteja?