Lue keskustelun säännöt.
Eikö kaksosten äiti saa sanoa, että on väsynyt?
29.06.2006 |
Ihan tosi, alan epäillä, että minussa on joku vialla, kun joka tuutista tulee, että siinä se menee kaksi kuin yksi jne. Ja kun lapset kasvaa, niin niistä on seuraa toisilleen. Mulla on 4-v kaksoset, joista todella on seuraa toisilleen, tällä hetkellä tappeluseuraa lähinnä. Olen IHAN kuitti noiden tappeluiden kanssa.
Onko teidän mielestä ihan totta niin, että kun ovat samassa kehitysvaiheessa, niin se on tosi helppoa ja ihanaa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
haluan sanoa teille kaikille tuplien vanhemmille, että KYLLÄ saa väsyttää ja ihan tuplana! On ihanaa ja kamalaa kun on saman ikäinen sisarus ja vielä samannäköinen, mutta uskon vakaasti siihen, että parempaa sisarussuhdetta, joka kestää mitä vain, saa hakea. On tullut tapeltua, haukuttua ja kaikkea sitä mitä muissakin sisarussuhteissa, mutta silti tärkeämpää ja minut paremmin tuntevaa aikuista ihmistä ei ole, kuin sisarukseni.
Äitiäni osasin kiittää meidän hoitamisesta vasta nyt itse lapsen saatuani ja sana muotoni oli suurin piirtein tämä: " En tajua kuinka olet jaksanut kahden kanssa, itse tekee tiukkaa yhdenkin kanssa. Kiitos."