Naiset! Onko pituus vai komeus (kasvot) tärkeämmät?
Kommentit (64)
Jos mietitään miehen saamien naisten kokonaismäärää, niin taso on tärkein. Komea 185 cm kirurgilentäjä saa enemmän naisia kuin ujo 165 cm tietoliikenneinsinööri.
Karisma on tärkeintä. (Ks.Sipe Santapukki) vaikka on hänellä tietenkin komeat kasvotkin. Mutta ihan oikeasti tärkeintä on se habitus ja luonne.
Mielestäni kasvot todellakin. Oma mieheni on komein, kenet olen koskaan nähnyt. Alle 165 cm pitkä.
Kasvot ehdottomasti. Mutta itse olenkin sellainen metriviisviis pikkutirriäinen, että pitkä mies olisi muutenkin ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Karisma on tärkeintä. (Ks.Sipe Santapukki) vaikka on hänellä tietenkin komeat kasvotkin. Mutta ihan oikeasti tärkeintä on se habitus ja luonne.
Muuten samaa mieltä, mutta minusta Sipe ei ole ollenkaan komea, päinvastoin... Tai voisi ollakin, mutta se tukka! Ihan karsee, sori =(
Itselleni tärkeintä on kroppa. Ei siis pituus tai kasvot, vaan tykkään miehekkäästä kropasta (hoikka, mutta lihaksikas). Mielellään pituutta saa olla jollain normihaarukalla ja kasvot ei liian kauniit, vaan ehkä sitten karskit.
Kasvot, jos noista kahdesta valittava. Oikeasti ihan muut asiat, eli yhteiset arvot, huumori, se että on kivaa yhdessä ym.
Pakko vastata kuten joku edelläkin, karisma. Mulla ei ole pituutta kuin 164 cm ja seurustelin nuorena pitkään itseäni lyhyemmän miehen kanssa, jota ei todellakaan voinut sanoa kasvoistakaan millään tavalla komeaksi parhaalla tahdollakaan... Mutta siinä vaan oli mies, joka puhui pään pyörälle ja jalat alta viidessä minuutissa. Kaverit ihmetteli kuvista, miten voin olla tuonnäköisen miehen kanssa, mutta tavattuaan ei kukaan enää ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Sipe Santapukki on ihan helvetin ruma. Varmaan rumin mies jonka tiedän. Anteeksi nyt vaan mutta kyseisellä ihmisellä ei ole karismaa ollenkaan. Näyttää joltain menninkäiseltä. Omituisen näköinen. Huonot geenit.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tärkeintä on kroppa. Ei siis pituus tai kasvot, vaan tykkään miehekkäästä kropasta (hoikka, mutta lihaksikas). Mielellään pituutta saa olla jollain normihaarukalla ja kasvot ei liian kauniit, vaan ehkä sitten karskit.
Minulla taas on toisin päin, pidän sellaisista kauniskasvoisista miehistä joilla on nätit piirteet. Onneksi meitä on moneen junaan, kaikille löytyy joku! :D
Kasvot on tärkeät, pituus ei ole.
Luonne ja muiden kohtelu on tärkeintä.
Pituus, alle 185 entiselle en sano edes päivää.
Onneksi mieheni on 187 ja miellyttävän näköinen.
Ap:lle tiedoksi Tom Cruise ei ole komea, eikä miehekäs. Hän on metriheikki. Ei jatkoon.
Roger Moore oli komea ja miehekäs.
Kyllä se pituus on naamaa tärkeämpi. Alle 173cm jäävät miehet on kyllä ehdoton NO, no.
Ainakin omassa kaveripiirissä komea 170cm mies on pärjännyt paljon paremmin kuin vähemmän komea 190cm mies