En jaksa raskaana oloa.
Olo edelleen yhtä helvettiä. Miksi hemmetissä on pitänyt väen vängällä hankkiutua raskaaksi
Kommentit (10)
No, onneksi sä et oo oikeasti raskaana.
Myp kirjoitti:
Jaa-a. Aika kurjaa tekstiä. Itse olen joulukuussa saanut vauvan ja toiveissa olisi vielä yksi..sitten olisi lapsiluku aikalailla siinä, kun ikä tulee jo vastaan. Pelottaa että jos pitäisi välivuosia, niin ei enään fysiikka kestäisi ja palautuminen olisi vaikeampaa.
Juttele neuvolassa, jos on noin vaikeaa olla ittes kanssa. Ethän sä ikuisesti raskaana ole, että ennenpitkää helpottaa jokatapauksessa. Mutta ettet sitten keksi että ”en jaksa imettämistä, en jaksa yöheräilyä, en jaksa vauvaa, en jaksa..”
Minä en puhu neuvolassa en mitään muuta kuin juu juu ja joo joo. Niin törkeästi kohtelivat meitä ensimmäisellä neuvola kerralla. Komenneltiin ja käskettiin miehen tulla jatkossakin neuvolaan joka ei siis todellakaan hänelle sovi.
Itelläni hirvee väsymys painaa ja sain tänään hirveän raivokohtauksen ihan pienestä asiasta (osa syy voi tosin olla kun en saa syödä mielialalääkkeitäni). Tosin kamala jatkuva oksentaminen onneksi on jo helpottanut enimmäkseen. Ei tää raskaana olo mitään herkkua ole.
Eihän feikki raskauden takia tarvi neuvolassa käydä 😏
Se on kyllä kamalaa. Siksi sen nimi on raskaus, ei keveys.
Varjossa kirjoitti:
Myp kirjoitti:
Jaa-6a. Aika kurjaa tekstiä. Itse olen joulukuussa saanut vauvan ja toiveissa olisi vielä yksi..sitten olisi lapsiluku aikalailla siinä, kun ikä tulee jo vastaan. Pelottaa että jos pitäisi välivuosia, niin ei enään fysiikka kestäisi ja palautuminen olisi vaikeampaa.
Juttele neuvolassa, jos on noin vaikeaa olla ittes kanssa. Ethän sä ikuisesti raskaana ole, että ennenpitkää helpottaa jokatapauksessa. Mutta ettet sitten keksi että ”en jaksa imettämistä, en jaksa yöheräilyä, en jaksa vauvaa, en jaksa..”
Minä en puhu neuvolassa en mitään muuta kuin juu juu ja joo joo. Niin törkeästi kohtelivat meitä ensimmäisellä neuvola kerralla. Komenneltiin ja käskettiin miehen tulla jatkossakin neuvolaan joka ei siis todellakaan hänelle sovi.
Paljastuit, puhut hevonpeetä. Et ole oikeastu raskaana ja käy neuvolassa. Nyt koronaepidemian aikana on nimenomaan kielletty puolison mukaan tuleminen.
Miettikää. Tämä no- life on jaksanut satuilla täällä ainakin viisi vuotta eri nimimerkeillä.
En jaksa mäkään ja vasta 7 vk takana... :(((
Jaa-a. Aika kurjaa tekstiä. Itse olen joulukuussa saanut vauvan ja toiveissa olisi vielä yksi..sitten olisi lapsiluku aikalailla siinä, kun ikä tulee jo vastaan. Pelottaa että jos pitäisi välivuosia, niin ei enään fysiikka kestäisi ja palautuminen olisi vaikeampaa.