Saatanan Kela ja sen virkailijat!
Eikö siellä kukaan tiedä mitään? yks sanoo toista ja toinen toista. Ja päätöstä saa odottaa viikkotolkulla! Suoraan sanoen VITUTTAA!
Kommentit (26)
Muuten miksi kaikki kelan tietokoneet tilttaa aina silloin kun minä käyn kelassa? Näin käy jokaikinen kerta.
Mutta kun näitä virheitä kuitenkin sattuu usein ja monelle. Hyvin harvoin jos milloinkaan oon kuullu kelaa kehuttavan. Kaikken yleisin moka on just tää, että virkailija sanoo papereidin olevan ok, ja kasassa, sitten tuleekin kirje missä vaaditaan vielä jotain paprua ja taas odotellaan. Soitot sinnepäin ei auta mitään. Ja nehän ei soita koskaa ja pyydä sitä vaadittavaa paperia, mitä ihmettä ne tekee sitten puhelinnumeroilla?
lakkautetaan. Oli ne aika ihmeissään kun jossain vaiheessa löytyi iso nippu samaa palkkakuittia.
Ystävällisiä virkailijoita on ainoastaan sattunut mun kohdalle, mutta aika vähän ne tosiaan asioista itsekään tietää.
Mulla kävi kerran niin että kun olin jäämässä äitiyslomalle ja piti tulot ilmottaa niin työpaikka ilmotti tuloni pienempänä ja tehtiin sitten muutokset, kun tietoa äippatuloistani ei tullut niin soitin Kelaan ja sieltä sanottiin että odotetaan vielä tietoa! No odotin seuraavalle viikolle, soitin taas kelaan, juttelin eri virkailijan kanssa ja löytyhän ne uudet tiedot! Oli koneella vanhat tiedot jääny koneelle ja oli uusien edessä -näin kuului selitys. Päivämäärästä sitten huomattiin että uudet tiedot oli ollu viikkoja koneella.. :))
Vaan mitäs kamu, puolustelee firmaansa tietenkin...