Voi v*ttu että on alkanut ärsyttämään muut ihmiset tämän koronan aikana
Ei tarvitse kuin katsoa ihmisten toimia marketeissa 😡
Kommentit (47)
Mun kokemus on, että ehdottomasti suurin osa ihmisistä noudattaa hajurakoa ja toimii fiksusti. Näin Helsingissä, käyn kaupassa kaksi kertaa viikossa. Missä ovat nämä tungeksivat urpot? Vai onko tämä vaan draamanhakua?
Vierailija kirjoitti:
Jaa sekun käsken pysymään loitolla kassa hihnan päässä niin se kun vituttaa.
Mitä sä menet sinne kauppaan. Tilaa ruuat kotiin netistä.
Tämän välinpitämättömyyden ja idiotismin takia on mennyt tähän mennessä välit osaan kavereista ja vanhempiini. Ei vaan kestä aikuisia ihmisiä, jotka ajattelevat vain omaa napaansa, riskeeraavat muita ihmisiä ja perheitä, eivätkä voi muuttaa mitään normaalissa arjessaan. He ovat syypäitä, kun tämä epidemia tulee kasvamaan ja kasvamaan Suomessa. Mulla ei ole aikaa täydellisille idiooteille.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus on, että ehdottomasti suurin osa ihmisistä noudattaa hajurakoa ja toimii fiksusti. Näin Helsingissä, käyn kaupassa kaksi kertaa viikossa. Missä ovat nämä tungeksivat urpot? Vai onko tämä vaan draamanhakua?
Maalla ei taas osata.
Nythän on just hyvä aika eristäytyäkin ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vtutti äsken käydä tuossa lähimarketin postissa: eiköhän eteen lätkäisty ipad, johon piti signeerata sormella!!!
Koivukylän Citymarketissa on ko. laitteen kynä ollut kateissa jo kuukausia. Ällöttävää jo ennen koronaa. En kyllä suostu tuota enää sormin lääppimään. Hommatkoon jostain uuden kynän!
Mitä väliä lääpitkö kynää vai ruutua? Ihan samat käpälät sitä hipelöi.
Yksi mistä olen huolestunut, on ihmisten puljaaminen käsidesin, hanskojen ja maskien kanssa. Luovat turhaa turvallisuuden tunnetta, vaikka mistään noista varotoimenpiteistä ei ole hyötyä, jos ei ole koko aikaa tietoinen mitä hipelöi käsillään.
Suurin osa Ihmisistä on ollut aivan perseestä jo ennenkin.
Nautin, kun muillekin on alkanut nyt selvitä tämä elämän ihanuus.