Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi v*ttu että on alkanut ärsyttämään muut ihmiset tämän koronan aikana

Vierailija
28.03.2020 |

Ei tarvitse kuin katsoa ihmisten toimia marketeissa 😡

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö sinne marketteihin pöljät! Ne tuo sapuskat kotiovelle.

Vierailija
22/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ärsyttää ihmisten hysteria ja kuolemanpelko.

Sairastin erittäin kuumehoureisen ja _kivuliaan_ sika-influenssan silloin, kun sitä oli liikkeellä.

Tämä tauti on lukemani mukaan paljon pahempi (kivuissaankin, mikäli sattuu olemaan ns. huono tuuri) joten tottakai "hysterisoin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketusnäytöt toimii myös kumihanskojen läpi! Itse yksi päivä vetäisin hedelmäpussin käteen kun käytin kaupassa hedelmävaakaa jossa oli kosketusnäyttö ja hyvin toimi.

Vierailija
24/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää menkö sinne marketteihin pöljät! Ne tuo sapuskat kotiovelle.

Kävin juuri lähikaupassa. Ostokset maksoi 6,70. Kotiinkuljetus olisi maksanut 15 euroa. Juu ei kiitos.

Vierailija
25/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on ollut turvallisuuden tunne niin pitkää että tätä ei monikaan tajua. 

Mun mielestä tää on tosi terve ja tervetullut tilanne, että ihmiset viimein tajuaa, että kaikkea ei voi hallita eikä kontrolloida, elämä on epävarmaa eikä ole tarkoitus, että jatkuvasti iloisesti vain kulutetaan ja matkustellaan. Olen tosi kiitollinen tästä koronasta, vaikka se sitten koituisi omaksi kohtalokseni.

Suomalaiset ovat liian pitkään saaneet nauttia turvallisuudesta ja muuttuneet vähän omahyväisiksikin tämän asian kanssa. Tulvat ja nälänhädät maailmalla eivät ole koskettaneet, ne kun on niiden toisten, huonompien kansojen ongelmia.

Mutta on meilläkin ihmisiä, joilta on mennyt kaikki murskaksi, joiltakin jopa yhdessä yössä. Kuten 90-luvun lamassa, jossa joiltakin perheiltä meni ensin vanhempien työ yrittäjinä, sitten koti ja lopuksi isä tai äiti itsemurhan seurauksena. Valtio ei auttavaa kättään ojentanut, eikä lamavelallisia ole armahdettu vielä tänäkään päivänä siltä osin kuin heitä enää hengissä onkaan. Näin kova yhteiskunta on tämän koronaiskun ansainnut. Jatkuvasti työntää syrjään heitä, joilta puuttuu jokin taito tai kyky, jotka eivät ole nopeita tai riittävän röyhkeitä tai hyvännäköisiä nykyajan työelämään.

Saapa nähdä, selvitäänkö me tästä yhdessä, vai jatkuuko omaisuuden ja menestyksen uusjako entiseen malliin tämän jälkeen.

Vierailija
26/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää, että melkein tyhjässä kaupassa pitää jonkun tulla niskaan hengittämään samalle hyllylle.

Ja käytävillä ei väistetä yhtään. Itse menen hyllyjä hipoen kohtaustilanteessa ja vastaantuleva ei väistä pätkääkään, päinvastoin kävelee vaan keskenmpänä minun antamaani tilaa hyväksikäyttäen!

Ottaa kyllä niin pattiin nämä ajattelemattomat urpot!

Niin, tottahan on että yleisohje on pitää se vähintään metrin hajurako vieraisiin ihmisiin. Tavoitteena tietenkin on minimoida kontaktit ja että jokainen kulkisi mieluummin omia erillisiä reittejään eikä ihmisiä olisi useita pienessä tilassa vaikka jotakin tarjousta ihmettelemässä. Tai että jos joku yskii tai aivastelee niin on hyvä ettei siinä jonkun saama ole ihan hollilla vastaanottamassa niitä räkäpisaroita. Itse jurona suomalaisena pidän mielelläni hajurakoa ihmisiin ihan normaalissakin elämässä. Näinä aikoina jos huomaan että jollain käytävällä on enemmän ihmisiä niin katson etten sinne keskelle mene. Mutta ei ole kyllä toistaiseksi tullut mieleenkään jokaisessa ohitustilanteessa ruveta mittaamaan että oliko tuossa nyt metri väliä.

Tähän ketjuun on ilmeisesti raflaavan otsikon seurauksena kertynyt näitä, joilla suhteellisuudentaju ei toimi ja varmuuden vuoksi ottavat kaiken ihan super pilkuntarkasti. Jos joku käy parin sekunnin ajan alle metrin päässä niin heille se on ihan sama kuin olla vaikka rokkikeikalla keskellä etummaisten rivien ihmispaljoutta. Voin kuvitella samat ihmiset vaahtoamaan raskaana olevalle vappuna lasillisen simaa juovalle että etteikö se nyt yhtään ajattele sitä sikiötä kun alkoholi on kielletty raskausaikana prkll!!!!

Sanotaan että tieto lisää tuskaa, itse olen sitä mieltä että se voi myös vähentää tuskaa. Jos jotakin asiaa ei ymmärrä tai suhteellisuudentaju puuttuu niin kaippa se tuo turvallisuudentunnetta suhtautua kaikkeen niin kuin riskit ja todennäköisyydet olisivat aina ja kaikkialla samat. Ja toisaalta, parempi niin kuin ei varoisi ollenkaan. 

Vierailija
27/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että K marketissa asiakkaat osaavat pitää etäisyyttä, mutta Lidlissä poikkeuksetta kassajonossa höngitään niskaan, tullaan iholle, ohitellaan ja tullaan samalle laarille häpeilemättä.

Vierailija
28/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kukaan ainakaan välitä toimia niin, että tämä olisi joskus ohikin. Koko ajan levitetään.

Vierailija
29/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa ajattelin tuossa illalla. Miten voikaan kaikki ihmiset ärsyttää. Ärsyttää jatkuva ravintoloitsijoitten itkeminen mediassa, ihan kuin minkään muun alan yrittäjillä ei ois nyt vaikeaa. Ärsyttää kaikenmaailman isojen yritysten pomojen itkeminen mediassa, miten nyt pitää kyllä valtion tulla vastaan ja maksaa kaikki kulut. Ärsyttää ihmiset, jotka kitisee että kohta ei kukaan enää maksa taiteilijoille yhtään mitään, kun nyt kaikki haluaa esiintyä ilmaiseksi netissä. Ärsyttää kaikki idiootit, jotka vähät välittää levittääkö tautia vai ei. Ärsyttää sinisilmäiset vouhkaaja-ihmiset, jotka levittää täysin kritiikittömästi propagandavideoita ja -uutisia koronaan liittyen. Ärsyttää myös se, että tilasin kolme viikkoa sitten suomalaisesta apteekista ihan perusjuttuja, eikä niitä ole vieläkään edes lähetetty!!!! S**tana. 

Vierailija
30/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa elämää, niin ei itketä enää.

Vierailija
31/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se että kaverin kanssa Lenkkeilystä mouhotaan tai teinin kaverin kanssa ulkoilusta kun itse tungetaan kauppaan koko perheen voimin. Useampi potentiaalinen levittäjä

Vierailija
32/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa ajattelin tuossa illalla. Miten voikaan kaikki ihmiset ärsyttää. Ärsyttää jatkuva ravintoloitsijoitten itkeminen mediassa, ihan kuin minkään muun alan yrittäjillä ei ois nyt vaikeaa. Ärsyttää kaikenmaailman isojen yritysten pomojen itkeminen mediassa, miten nyt pitää kyllä valtion tulla vastaan ja maksaa kaikki kulut. Ärsyttää ihmiset, jotka kitisee että kohta ei kukaan enää maksa taiteilijoille yhtään mitään, kun nyt kaikki haluaa esiintyä ilmaiseksi netissä. Ärsyttää kaikki idiootit, jotka vähät välittää levittääkö tautia vai ei. Ärsyttää sinisilmäiset vouhkaaja-ihmiset, jotka levittää täysin kritiikittömästi propagandavideoita ja -uutisia koronaan liittyen. Ärsyttää myös se, että tilasin kolme viikkoa sitten suomalaisesta apteekista ihan perusjuttuja, eikä niitä ole vieläkään edes lähetetty!!!! S**tana. 

Niin, sinäkin siinä tuot omaa huoltasi julkisesti esille. Aivan kuin meillä ihan kaikilla ei olisi nyt enemmän tai vähemmän elämä vaikeutunut. Tai ehkäpä ihmisillä on oikeus puhua huolistaan vaikkei edustaisi pahinta tai millään tavalla ainutlaatuista tapausta.

Vierailija
33/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vtutti äsken käydä tuossa lähimarketin postissa: eiköhän eteen lätkäisty ipad, johon piti signeerata sormella!!! 

Koivukylän Citymarketissa on ko. laitteen kynä ollut kateissa jo kuukausia. Ällöttävää jo ennen koronaa. En kyllä suostu tuota enää sormin lääppimään. Hommatkoon jostain uuden kynän!

Vierailija
34/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kännissä soittelevat muka kaverit baariin pakko päästä jos ei niin kotibileet jeeejeeee,****u kun typeriä aikuisia!

Vierailija
35/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää koko tilanne. Kaupassa saa varoa ihmisiä ettei joku kilahda.

Nuoret on ihan parhaita, reippaita eikä hysteerisiä.

Vierailija
36/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vtutti äsken käydä tuossa lähimarketin postissa: eiköhän eteen lätkäisty ipad, johon piti signeerata sormella!!! 

No millä sinä sitten ajattelit kuitata, ajatuksen voimallako? Joka tapauksessa joudut postissa kuitatessasi koskemaan johonkin.

Meilläpäin Postissa myyjä kysyi luvan signeerata puolestani 😌

Vierailija
37/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni taas vituttaa henkilöt jotka pelkäävät koronaa kuin jotain ruttoa. Toimenpiteillä joita nyt on tehty on tarkoitus HIDASTAA taudin leviämistä, ei pysäyttää. Sitten leimataan hysteerisesti muut ihmiset itsekkäiksi jotka tajuavat sen tosiasian että suurin osa tulee saamaan taudin kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Jos et halua koronaa, älä poistu kotoasi äläkä ole tekemisissä ihmisten kanssa. Niin yksinkertaista. Hygienia säännöt on tietysti hyvä kaikkien muistaa mutta olemalla hysteerinen mulkku ja tiuskimalla tuntemattomille, ei aiheuta kuin pahaa mieltä kaikille.

Vierailija
38/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niin omiin oloihinsa vetäytyneet ihmisiä pelkäävät suomalaiset ovat nyt koronan tullen alkaneet parveilla kirjastossa,marketeissa,apteekeissa,kauppojen avajaisissa ja joka paikassa mihin ennen ei ole menty kuin pakon edessä ruuhka aikaan.

Vierailija
39/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilla on kyllä eri ohjeistus nyt kuin normaalisti. Ei tarvi asiakkaan signeerata. Just tästä oli jossain uutisissa.

Vierailija
40/47 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä vähemmän jaksan kenenkään seuraa. Ihmisistä on erittäin vaikeaa pitää.

t. 29-vee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan