Voi v*ttu että on alkanut ärsyttämään muut ihmiset tämän koronan aikana
Ei tarvitse kuin katsoa ihmisten toimia marketeissa 😡
Kommentit (47)
Ja vtutti äsken käydä tuossa lähimarketin postissa: eiköhän eteen lätkäisty ipad, johon piti signeerata sormella!!!
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ärsyttää ihmisten hysteria ja kuolemanpelko.
Tämä!
Itseäni ärsyttää, että melkein tyhjässä kaupassa pitää jonkun tulla niskaan hengittämään samalle hyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Ja vtutti äsken käydä tuossa lähimarketin postissa: eiköhän eteen lätkäisty ipad, johon piti signeerata sormella!!!
Ja lisään että se oli näköjään unohdettu puhdistaa edellisen/edellisten jälkeen. Yyyyh....
Jaa sekun käsken pysymään loitolla kassa hihnan päässä niin se kun vituttaa.
Miten ne toimii siellä marketissa että niin ärsyttää?
Ärsyttää hysteerikot. Ei voi olla niin heikko.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä sulla on kiire, hautaanko?
Heikko en ole mutta kimppuumme on hyökätty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämään sitä elämää jossa saa mennä paikkoihin niinkuin ennenkin.
Näkymätön uhka ja sitä sietää varoa jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää, että melkein tyhjässä kaupassa pitää jonkun tulla niskaan hengittämään samalle hyllylle.
Ja käytävillä ei väistetä yhtään. Itse menen hyllyjä hipoen kohtaustilanteessa ja vastaantuleva ei väistä pätkääkään, päinvastoin kävelee vaan keskenmpänä minun antamaani tilaa hyväksikäyttäen!
Ottaa kyllä niin pattiin nämä ajattelemattomat urpot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäsi voi loppua niin ettet mene paikkoihin minne ennen menit.
Mun mielestä tässäkin tilanteessa saa käyttää jonkinnäköistä maalaisjärkeä kun eipä siitäkään että pelko saa kokonaisvaltaisesti vallan seuraa mitään hyvää. Esim. hajurakoa on hyvä pitää sen varalta jos toinen vaikka alkaakin aivastella/yskiä siinä lähettyvillä. Tai jos ollaan esim. kaupan jonossa jossa saattaa joutua seisomaan vähän pidempäänkin. Mutta uskallan kyllä mennä läheltä toista ihmistä esim. kapealla kaupan käytävällä ohitustilanteessa. Tai vaikka kaupassa olisi itseni lisäksi vain yksi ihminen niin en kyllä ala pakoilla toisella puolella kauppaa tuota ihmistä.
Joo, et voi tietää kellä mahdollisesti on korona. Mutta kyllä se tartuntatodennäköisyys vaan on erilaisissa tilanteissa erilainen, aivan kuin esimerkiksi jo entuudestaan tunnettujen influenssavirusten kanssa. Jos ahdistuu valtavasti siitä että ihmisiä käy hetkellisesti alle kahden metrin päässä, kannattaa ihan oikeasti koittaa hakea henkistä tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäsi voi loppua niin ettet mene paikkoihin minne ennen menit.
Aina se elämä on voinut loppua.
Suomalaisilla on ollut turvallisuuden tunne niin pitkää että tätä ei monikaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
No millä sinä sitten ajattelit kuitata, ajatuksen voimallako? Joka tapauksessa joudut postissa kuitatessasi koskemaan johonkin.
Mua taas ärsyttää ihmisten hysteria ja kuolemanpelko.