Miten saatte hetkeksi rauhallisemman mielen koronan ollessa pandemia?
Kommentit (28)
Slayer soimaan ja pari kaljaa.
Tv kiinni.
Yksinkertaisesti laittamalla koneen kiinni ja tekemällä jotain muuta: Siivoamalla, lukemalla, tekemällä palapeliä/pelaamalla korttia, etsimällä hiljaisen ulkoilupaikan (ja jos ei löydy, tuleepahan ainakin autolenkki tehtyä).
Ja jos sitä ruutua ei malta pitää mustana, pelaa, katsoo täysin aiheeseen liittymättömiä dokumentteja tai kuuntelee musiikkia silmät kiinni.
Yllätyksekseni en näy olevan paniikkiin taipuvainen.
Viiniä. Känniä en juo, mutta muutama lasi pitkin päivää.
Uppoudun hyvää kirjaan tai kuuntelen lempimusiikkiani ja keskityn siihen.
Enemmän tässä on huvittanyt muiden öyhötys kun korona pelottanut.
4mg nikotiinipurukumi on aika hyvä. Itellä just paketti tuttifrutin makusta.
Aah maistuu hyvälle ja nousee päähän. Olen päässyt tupakoinnista eroon
Itselläni paniikki ja ahdistus koko ajan päällä. Vatsa sekaisin. En voi keskittyä mihinkään. Kävin lähikaupassa ostamassa maitopurkin, käsineet käsissä ja olin kaupassa alle minuutin, sen jälkeen pesin käsiä 10 kertaa, ja kloriitilla pyyhin maitopurkin. Pakko-oireet täysillä päällä. Rakastan kukkia, mutta nyt siemenet kuivuvat terassilla, kun en pysty niitä edes edes kastelemaan. En voi keskittyä enää mihinkään.
Saan rauhallisemman mielen, kun jätän uutisia lukematta, liikun paljon luonnossa ja treenaan sisällä, luen kirjaa, siivoilen, hoidan puutarhaa, opiskelen, teen käsitöitä, juttelen whatsappissa tai jossain läheisteni kanssa. Tässä muutamia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni paniikki ja ahdistus koko ajan päällä. Vatsa sekaisin. En voi keskittyä mihinkään. Kävin lähikaupassa ostamassa maitopurkin, käsineet käsissä ja olin kaupassa alle minuutin, sen jälkeen pesin käsiä 10 kertaa, ja kloriitilla pyyhin maitopurkin. Pakko-oireet täysillä päällä. Rakastan kukkia, mutta nyt siemenet kuivuvat terassilla, kun en pysty niitä edes edes kastelemaan. En voi keskittyä enää mihinkään.
Sama. Kuulen myös taas ääniä..no ainakin on vähemmän yksinäistä ehhehe. (ei ne oikeasti auta)
Telkkarin hupiohjelmat ovat alkaneet tuntua liian hölynpölyltä. Samoin monet elokuvat.
Saisi tulla enemmän asiaohjelmia muustakin kuin koronasta. Kuitenkin jotain melko kevyitä eli ei liian rankkoja.
Tykkään yleensä iloisesta ja menevästä musiikista. Nyt ei sekään kiinnosta. Täytyisi ilmeisesti etsiä jotain musiikkia, mikä ei ole ennen kiinnostanut lainkaan. Melankolisempaa.
Minulla on koko ajan melko rauhallinen mieli kaikesta huolimatta. Rukoilen ihmisten terveyden, henkisen hyvinvoinnin ja päättäjien viisaiden ratkaisujen puolesta, ja jätän asian Herran haltuun, koska en muuta voi.
Kotityöt, kuten ruoan laittaminen, tiskaaminen ja pyykin peseminen vievät ajatuksia vähän muualle. Kotonani ei ole aikoihin ollut näin siistiä!
Katson joka ilta jonkin elokuvan. Tänään katson Netflixistä espanjalaiselokuvan Koti. Onneksi on netti, ja siellä musiikkia, elokuvia, keskustelupalstoja jne.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Aah maistuu hyvälle ja nousee päähän. Olen päässyt tupakoinnista eroon
No just joo. Jos noita jauhat monta päivässä niin todennäköisesti riippuvuutesi nikotiiniin on vain kasvanut.
Yhdestä savukkeesta imeytyy noin 1-2mg nikotiiniä elimistöön. Tuo purkka taas luovuttaa sen koko 4mg jos pureskelet tarpeeksi pitkään eli yksi purkka vastaa noin kahta poltettua tupakkaa nikotiini määrältä
Olen lueskellut AV:n sohvaperunakeskustelua (löysin koko sarjan vasta äsken). Eikö olisi jo aika nostaa ylös vanhoja legendaarisia AV-ketjuja?
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan juo sitä maitoa. Oot kohta kloriitin takia sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah maistuu hyvälle ja nousee päähän. Olen päässyt tupakoinnista eroonNo just joo. Jos noita jauhat monta päivässä niin todennäköisesti riippuvuutesi nikotiiniin on vain kasvanut.
Yhdestä savukkeesta imeytyy noin 1-2mg nikotiiniä elimistöön. Tuo purkka taas luovuttaa sen koko 4mg jos pureskelet tarpeeksi pitkään eli yksi purkka vastaa noin kahta poltettua tupakkaa nikotiini määrältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah maistuu hyvälle ja nousee päähän. Olen päässyt tupakoinnista eroonNo just joo. Jos noita jauhat monta päivässä niin todennäköisesti riippuvuutesi nikotiiniin on vain kasvanut.
Yrittäisitte terveysterroristit edes pysyä totuudessa. Yhdessä savukkeessa on noin 0,5-1mg nikotiinia.
Areena luontoilta auttaa toisinaan