Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pääse yhdestä miehestä yli, auttakaa!

Vierailija
28.03.2020 |

Mun pitäisi poistaa hänet facebookista ym, että en törmäisi hänen kuviin ja päivityksiin, mutta en voi. En halua antaa hänelle signaalia, että en halua häntä elämääni. Jos meistä tulisi vielä JOSKUS jotain. Tässä on optio, että tästä tulee JOSKUS jotain. En tiedä, olisiko se "joskus" kuukauden päästä, 10 vuoden päästä tai ei ikinä. Arvaatteko millainen oloni on? Mulla on ihan kamala olo, tuo mies on aivan erityinen enkä pysty unohtamaan häntä. En pysty olemaan täysin onnellinen ennen kuin tiedän miten tämä asia tuon miehen suhteen päättyy.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen laihduttaa pallomahansa pienemmäksi, sitten kyllä pääset sen yli.

Vierailija
22/24 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko tyyppi. Katso asiaa ulkopuolisen silmin, todennäköisesti ihan turha äijä kaikkien muiden mielestä.

Juu. Näin. Eihän sillä ole merkitystä mitä sinä olet mieltä siitä miehestä. Vain se ratkaisee, mitä mieltä muut ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske sen laihduttaa pallomahansa pienemmäksi, sitten kyllä pääset sen yli.

Eikö sitä voi kiertää?

Vierailija
24/24 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette monet aika mustavalkoisia tai elämää kokemattomia.  Ap, poista instasta että ei tule katsottua storyja, mutta se ei silti ehkä autakkaan. Ja voi harmittaa jälkeen päin.

Minut poisti facesta mies kenen kanssa oli ollut säätöä ja jota pidin hyvänä kaverina nyt. Ihan ilmoittamatta. Laittoi  uuden kaveripyynnön josta huomasin että oli poistanut. En enää ottanut kun olin loukkaantunut siitä että alkujaan poisti. Jos poistat kerro ainakin syy miehelle että ei loukkaannu.  Voi olla että ei huomaa mutta jos huomaa, niin ihmettelee varmaan.