En pääse yhdestä miehestä yli, auttakaa!
Mun pitäisi poistaa hänet facebookista ym, että en törmäisi hänen kuviin ja päivityksiin, mutta en voi. En halua antaa hänelle signaalia, että en halua häntä elämääni. Jos meistä tulisi vielä JOSKUS jotain. Tässä on optio, että tästä tulee JOSKUS jotain. En tiedä, olisiko se "joskus" kuukauden päästä, 10 vuoden päästä tai ei ikinä. Arvaatteko millainen oloni on? Mulla on ihan kamala olo, tuo mies on aivan erityinen enkä pysty unohtamaan häntä. En pysty olemaan täysin onnellinen ennen kuin tiedän miten tämä asia tuon miehen suhteen päättyy.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Reippaasti vaan removea. Kerran se vaan kirpasee.
En halua antaa hänelle signaalia että minua ei kiinnosta!
ap
En ikinä pysty unohtamaan häntä. Se, että löytäisin miehen, joka on edes lähestään yhtä ihana kuin hän, on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Miten jaksan enää?
ap
Laita sinne nettiin tietoa että sinulla on vakava vaginaalinen koronaepidemia.
Eiköhän sillä pääse alkuun?
Pääset yli etsimällä toisen miehen, josta voit väittää, ettet pääse yli. Kuitenkin todennäköisesti (joo, olen kyyninen paska) ei ole kyse siitä miesyksilönä, vaan jokin kriisi siitä, että oikeastaan melkein kukaan ei pysty tyydyttämään toisten emotionaalisia tarpeita.
Järkevä ihminen kertoisi aloituksessa, mistä kiikastaa ettei suhde saa täyttymystä. Nyt ei selviä. Eli olet vain huomiolypsyllä ratkaisun etsimisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääset yli etsimällä toisen miehen, josta voit väittää, ettet pääse yli. Kuitenkin todennäköisesti (joo, olen kyyninen paska) ei ole kyse siitä miesyksilönä, vaan jokin kriisi siitä, että oikeastaan melkein kukaan ei pysty tyydyttämään toisten emotionaalisia tarpeita.
Kyse ON tuosta miesyksilöstä. Siksi olenkin näin poissa tolaltani. En ole koskaan törmännyt ihmiseen, kenen kanssa olisi niin ihana ja hyvä olla.
ap
Unohda. Ei tule koskaan mitään. Jos mies ei ole alkuun kiinnostunut, niin ei sinusta hänelle ole kuin korkeintaan hertapanoksi.
Laitat sille viestiä että nyt olis boitsu billua tarjolla, kelpaako?
Sano että sulla on hiv, aids, ym. Toimii.
Unohda koko tyyppi. Katso asiaa ulkopuolisen silmin, todennäköisesti ihan turha äijä kaikkien muiden mielestä.
Ei haittaa, jos saisin koronaviruksen ja kuolisin.
ap
Aloita miettimällä kuinka säälittävä olet. Miesten pitää jahdata naisia eikä toisin päin. Alennat itsesi haikailemalla jotain luuseria. Häntä pystyyn nyt kissa!
Vierailija kirjoitti:
Unohda. Ei tule koskaan mitään. Jos mies ei ole alkuun kiinnostunut, niin ei sinusta hänelle ole kuin korkeintaan hertapanoksi.
Mies on kiinnostunut. Siksi tämä onkin niin vaikea tilanne. En avaa tilannetta enempää.
ap
Eli varattu mies taas jonkun haaveissa...vaihteeksi halutaan mitä ei voida saada. Mitään muuta ihmiset eivät koskaan tunnu haluavankaan.
Aloituksesta tuli fiilis, että elättelet toiveita suhteesta turhaan. Tällöin on aivan sama millaista signaalia välität. Poista hänet, pääset nopeammin yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on kiinnostunut. Siksi tämä onkin niin vaikea tilanne. En avaa tilannetta enempää.
ap
Enpä usko. Vedättää sua 6-0.
Mies on varattu, kiinnostunut toisesta tai haluaa kevyen suhteen? Joka tapauksessa joku selitys en ole valmis suhteeseen, ei pysty sitoutumaan, on kiinnostunut mutta ei pysty nyt eroamaan. Se on peli jossa roikut mahdollisesti vuosia elätellen turhia toiveita. Olet mahdollisesti sille toiselle kivaa seuraa, kun on tylsää, piristys arkeen, irtoseksiä. Jos aitoa kiinnostusta on. Toisen ei tarvitse kuukausia tai vuosia viettää "ovi raollaan" ja palkintona tästä harvemmin on suuri rakkaus. Se on vain tilanne joka varatulle tai sitoutumiskammoiselle säilyy mukavana ja tuttuna.
Ite psyykannu itteeni, että seuraavasta yhteydenotosta lopetan kylmää-kuumaa tyypin kanssa säätämisen. Kokonaan. Nyt menny kuukausi ilman yhteydenottoo, mutta eiköhän se taas tuu, kun ego kaipaa buustia. Ja mulla on valmiina muutama lause, jotka ei oo sitä, mitä hän on tottunu multa kuulemaan :) Ei se varmaan missään hänellä tunnu että yksi säätö häippäsee, mutta mä pääsen tästä hiton tunnevuoristoradasta eroon. Kun sitä roikkuu niissä hyvissä hetkissä, jotka sit oli 0.001 % jutusta, joten ei hirmu vakuuttavaa ei.
Reippaasti vaan removea. Kerran se vaan kirpasee.