Mistä seksiä korona-aikakaudella?
Mistä 35v sinkkumies voi etsiä seksiä, kun baarit ja yökerhot on suljettu eikä laivatkaan seilaa? Joku varmaan ehdottaa maksullisia, mutta eivätköhän hekin ole laittaneet lapun luukulle. Pari viikonloppua pärjää hyvin ilman, mutta jos ja kun tilanne pitkittyy, niin voi käydä hieman tukalaksi.
Ehdotuksia?
Kommentit (12)
Samaa miettinyt, raskas kevät/kesä tulossa.
Takaa päin kondomilla, ei korona tartu.
Vierailija kirjoitti:
Masturbaatio.
Täytyykin kokeilla!
Tervekätinen mies ei naista tarvi. Oletko pilisi orja.
Naapurissa sitä ainakin kuuluu riittävän...
Voi mies parkaa. Nyt on vaan turvauduttava omiin kätösiin.
Seksi on täysin yliarvostettua.
Ihan hyvin pärjäät ilman, kun luovut vai siitä ajatuksesta että seksiä olisi pakko haluta koko ajan.
t. Mies
Tää on iso ongelma nyt. Normaalitilanteessa seksiseuraa on saanut Tinderistä helposti, mutta nyt matchit ei haluaa tavata F2F koronan takia. M40
On sulla ja ongelmat. Että oikein pariviikkoa käy jo tukalaksi. Onneksi olen naimisissa niin ei tunnu vuosikaan ilman yhtään missään.
Vierailija kirjoitti:
On sulla ja ongelmat. Että oikein pariviikkoa käy jo tukalaksi. Onneksi olen naimisissa niin ei tunnu vuosikaan ilman yhtään missään.
Itse olet osasi valinnut, ei se muiden ongelmia dissaamalla muuksi muutu.
Jotkut meistä ovat seksuaalisia olentoja ja tämä tilanne taitaa kestää pidempään kuin muutamat viikon. Elämässä on toki muutakin, mutta koronaselibaatti on tukalaa myös tälle sinkkunaiselle. Kun on vielä kevät...
Masturbaatio.