Onko kukaan onnistunut löytämään mistään käsidesiä ja paljonko maksoi?
En nyt kerro maakuntaa, mutta noin ylipäätään, kannattaako edes etsiä?
Kommentit (27)
Kärkkäiseltä voi tilata. Itse ostin eilen apteekista heidän itse tekemäänsä.
Juuri eilen kaupassa oli iso laari pikkupulloja ja hyllyllä niitä isoja. Hinta oli normaali, koska en sitä sen kummemmin jäänyt vatuloimaan, vaikka erikseen kiinnitin huomiota pulloihin. Kaikki hyvin.
Saiturinpörssistä löysin, siellä oli myös kertakäyttöhanskoja ja desinfiointiaineita.
Kymeenlaakso, ostin viimeisen purkin, maksoin 1 725 euroa, jotta sain sen. Oli pari muutakin kisaamassa.
Yliopiston apteekki, 500ml, 7.90€, tänään ostettu.
Kärkkäiseltä verkkokaupasta 3 litran tonkka 39€. Mielestäni edullista.
Kyllä sitä on ihan hyvin saatavilla.
Jos nyt joku ihmettelee niiden pikkupullojen puutetta: ovat kalliimpia valmistaa. Siksi ne tulevat jälkijunassa tarjonnassa.
Itse kysymykseen vastatakseni: minulla oli niitä jo.... katsokaas kun olen ajatteleva ihminen.... raksun raksun...
Apteekista minäkin ostin oli vähän reilu 12 euroo.
Lohjan Prismaan tuli eilen iso erä käsidesiä. Ne loppui nopeasti, vaikka rajoituksena oli 2 kpl/asiakas.
viikko sitten perjantaina tein Kärkkäisen verkkokaupassa tilauksen kahdesta 100ml käsidesipullosta.
En tarvitse itse, vaan mutta paikallisissa tavarataloissa ei ollut eikä lähikaupassa, enkä halua kierrellä enempää. Tarvitsen sitä veljelleni, joka ei pääse itse kauppaan ja hänellä on enää vähän jäljellä. Hänellä sitä on aina, mutta ei hän osannut olla varautua hamstraukseen, vaan yleensä ostaa kun entinen alkaa loppua. T. ap
Pari päivää sitten tuli vastaan hyllyssä monta, kahta laatua, toinen kalliimpi ja toinen halvempi. Ostin yhden halvan, olikohan se n.2e 100 ml:n purkki. Lohjan Lempolan k-supermarket.
Kiitoksia vastauksista, eli sitä voisi löytää taas.
Kyllä käsidesiä saa. Yliopiston apteekin itsetekemää ja Salossa oli myös Vanhassa Apteekissa heidän itse valmistamaa myynnissä 200ml 6,90€. Työpaikallemme Etra toimittaa tarpeen mukaan.
Etran käsidesi "Erisan" on Kiillon valmistamaa. Kiilto on valmistanut käsidesiä ainakin jo kaksi viikkoa kolmessa vuorossa, joten uskon että se tulee riittämään. Suomessa on myös muita valmistajia.
Kaikenlainen hamstraus on tietenkin estettävä.
Mihin sitä tarviit? Aiotko matkustaa ulkomaille? Mulla olis puoli pulloa edellisestä reissusta, riittänee seuraavaankin.
yliopiston apteekki väittää että joka myymälässä on käsidesiä enemmän kuin riittävästi
https://www.yliopistonapteekki.fi/ya-kasihuuhde-500-ml-84555.html
Apteekista
Erisan Pro desinfektiohuuhde herkälle iholle
500 ml 10.90e
sis. etanoli 73.5 p-%
Prismassa oli niitä pieniä värikkäitä pulloja mutta en katsonut paljonko maksoivat.