Kaipaako miehet läheisyyttä ja hellyyttä?
Kommentit (22)
Nainen otetaan syliin ja hellitään
Olen avioeron jälkeen harrastanut vain seksi- ja FWB-suhteita pari vuotta, mutta niissäkin hellyys eli seksin jälkeinen sylikkäin olo on tärkeää. M41
Kaipaa, mutta sitä ei tietenkään saa naiselle kertoa eikä missään nimessä näyttää.
Ennen jätän seksin väliin ja olen vain lähellä. T. halinalle
Ei tää ole sukupuolikysymys. Jotkut ihmiset tarvitsevat paljon läheisyyttä ja hellyyttä, toiset ei taas pidä siitä, olivatpa miehiä tai naisia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen otetaan syliin ja hellitään
Normaalimies haluaa tehdä noin, siis haluaa ottaa naisen syliin hellittäväksi.
Kiltti mies haluaa päästä naisen syliin hellittäväksi.
Tosimies ei mistään sylittelystä ja hellimisestä välitä. Tosimiehelle kelpaa vain pyllypa*no. On kahdenlaisia tosimiehiä:
1. Tosimiehet jotka tahtovat pan*na naista pyllyyn.
2. Tosimiehet jotka tahtovat että nainen pa*nee miestä pyllyyn.
Terveisin, kiltti tosimies
Riippuu miehestä. Käsittääkseni huomattava osa miehistä kaipaa kyllä. Omani häpesi tätä tosi pitkään, kunnes sanoin hänelle, että tule nyt järkiisi ja sano mitä oikeasti haluat, koska minä mielelläni annan sen sinulle.
Enemmän hellimistä, kuin hellyyttä.
Tietyssä vaiheessa kyllä, sitten kun sitä ei saa niin se alkaa vähitellen tuntumaan jopa vastenmieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Tietyssä vaiheessa kyllä, sitten kun sitä ei saa niin se alkaa vähitellen tuntumaan jopa vastenmieliseltä.
Koskaan en oo saanu. Kerrotko milloin tämä helpottaa? Odotan sitä päivää innolla. Olen kuullut, että se olisi miehille jossain 35 v kun alkaa "helpottaa".
-M28
Kyllä! Tuhat kertaa kyllä!
T: mies
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Tuhat kertaa kyllä!
T: mies
Jee! :)
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en oo saanu. Kerrotko milloin tämä helpottaa? Odotan sitä päivää innolla. Olen kuullut, että se olisi miehille jossain 35 v kun alkaa "helpottaa".
-M28
Olet oikeilla jäljillä, olen lähes 40 enkä voisi enää kuvitella naista pusuttelemassa ja halimassa, jo ajatus tuntuu puistattavalta enkä tiedä miten sellaisessa tilanteessa olisin.
Juuuu....