Kerrostalonaapuri yskii ja aivastelee asunnossaan. Miten tulee toimia?
Ahdistaa kun ei ole virallista ohjeistusta tällaisesta. Pelkään, että ilmanvaihdon kautta tulee meillekin.
Kommentit (40)
Kun avaa etu tai takaoven pääsee suoraan raikkaaseen ulkoilmaan ilman coronoita. Hyi hvetti kerrostaloasujia ja saastuneita kaiteita ja kahvoja, corona leijailee talon sisällä, rapuissa, hississä, kellarissa, pyörävarastossa ..
hyi stana ..
Zinc
Eikö voitaisi sopia, että tästä aiheesta ei trollata?
Nyt ne on ihan hiljaa, jotka kertoo autuuttaan, miten huolto hoitaa kerrostaloissa kaikki työt, eikä tarvi tehdä mitään ;)
Oma piha se on niin vaativaa ;)
Zinc
Mene rohkeasti kylään ja sanot päivää.
Minua ahistaa kun naapurit nussii päivät pitkät kotona nyt kun ovat työttömänä. Minä joudun vetellee kätee kun niin ihanaa litinää naapurista kuulee.Se tympii kun kämmen jo pahasti rakolla.
Soita Kiinaan poliisille, tulevat repimään asunnostaan, kuskaavat Kiinaan ja heittävät tyrmään muiden tautisten kanssa. Ihan oikein sille! Voit nauraa itse räkäiset naurut päälle!
Joku mainitsikin, mutta pilaa jonkun sunnuntaibrunssi lorottamalla keskelle pönttöä.
Sä pidät nokkas erossa naapurin asioista!
Jos tulet mulle sanomaan etten saa kotonani vapaasti aivastaa ja yskiä koska asutaan kerrostalossa niin mä tulen sulle valaisemaan mitä on henkinen väkivalta.
Nimittäin minut on kasvatettu niin että kotona saa, täytyy ja pitää pystyä olemaan vapaasti omaitsensä, kohtuudella ottaen huomioon naapurit ja sä voisit tajuta sen ettei se naapuri aivastele ja yksi sua kiusatakseen mielisairasraukka... Hän yskii ehkä koska kurkkua kuivaa, on flunssassa, aivastelee koska allergisoitunut jollekkin tms!
Jokaisen täytyy kotonaan saada vapaasti aivastaa, yskiä ja pieraista. Se ei oo mikään koti jos joutuu pelkäämään tehdä tälläisiä tavallisia asioita kotonaan.
Mä olen ollut reilu kuukauden päivät kotona, sitä ennen kolmatta viikkoa sairaalassa. Päivittäin piipahdan pienellä lenkillä ulkona.
Meille on muuttamassa uudet seinänaapurit tämän viikon. Perheen äiti kauhisteli mun yskääni tässä yksi kaunis päivä, kun pihalla ristikkäin käveltiin.
Lupasin, ettei ole koronaa (vielä) tai tarttuvaa sorttia. Mulla on nyt tämä oma keuhkosairaus ja tämähän yskittää puuskittain. Ei näyttänyt vakuuttuneen. Hän taitaa pelätä myös, että tarttuu seinien läpi. (tuohon suuntaan ei ole yhteistä ilmastointia)
Viime yö mulla meni yskiessä ja tänään tuo päivällä taas kyseli, että miten sain nukutuksi, entäs perhe.. onko terveenä?
Rivarista
Menet kättelemään esittäytyen ja pyydät, että voisiko olla yskimättä. Jos vielä yskii, menet sinne kahville, ja pyydät uudelleen ymmärtämään sinun pelkoasi, että lopettaisi yskimisen. Jos ei auta, sitten soitat lasun niille riesaksi. Lasu tulee sitten niille sohvalle päivystämään ja kirjaamaan niitä ysköksiä.
Kirjaa sinäkin jokainen naapurin yskös ylös ja lähetä jonnekin viranomaiselle!
Meet nyt rohkeasrmti parvekkeelle klo 20:00 ja taputat käsiäsi yhteen sillä saadaan suoli nousuun
Myöhäistä. Se on jo tullut teille ilmanvaihdon kautta. Kohta sinäkin alat yskiä ja kuume nousee. Hajuaisti katoaa. Alkaa olla vaikea hengittää.
Teippaat pakkausteipillä naapurin oven kiinni ja kirjoitat teippiin paksulla tussilla PÄÄSY KIELLETTY - TARTUNTAVAARA
Tunget buttplugin hanuriin ja hyvä tulee.
Ensimmäkseksi hommaat itsellesi vasaran, nauloja ja lautoja. Sitten menet naulaamaan laudat naapurin oveen, että ei pääse ulos asunnostaan rappukäytävään tartuttamaan muita talon asukkaita.
Plussaa on jos löydät lisäksi vielä maskin itsellesi operaatiota varten.
Muista myös käsidesi!
Kävin viemässä roskia ja roskiksilla oli naapuri samaan aikaan. Niisti ilmaan, tiedättekö kun sulkee toisen sieraimeen ja puhaltaa toisesta ulos. :o Kuinkahan herkästi tarttuu ulkoilmassa?
Öisen ne tulevat, kun suljet silmäsi.