Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset riehuvat kaupassa ja kassajonossa ja pakatessa tulevat ihan kiinni

Vierailija
28.03.2020 |

Eivätkö turvaväliohjeistukset koske lapsiperheitä? Eivätkö vanhemmat ohjeista lapsiaan miten tulee käyttäytyä? Ilmeisesti eivät.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy seuraavalla kerralla että reppuselkäänkö haluat?

Vierailija
22/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku suloinen pikkuapulainen lastasi minun ostoksiani onnellisen prismaperheen kassiin. Huippumenestyjävanhemmat olivat kylki kyljessä siinä kassan edessä, koska ilmeisesti maksamistapahtumaan tarvitaan perheissä kaksi aikuista. Siinä sitten ihmettelivät kun aloin vihaisena tonkimaan ostoksiani heidän kasseistaan.

Itse muuten inhosin sitä kun lapsena piti vapaapäivänä koulusta lähteä jonnekkin helvatun kauppaan, kun olisi halunnut touhuta vaan kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut. Ap. provo tai törppö.

Vierailija
24/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa kuria ja niin teen minäkin enkä katso ikää kun annan ohjeita kaikenikäisille. 

Ja sinä kun tulet ohjeitasi vinkumaan, minä käsken sinun suksia v****n siitä ulisemasta. 

Vierailija
25/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran joku suloinen pikkuapulainen lastasi minun ostoksiani onnellisen prismaperheen kassiin. Huippumenestyjävanhemmat olivat kylki kyljessä siinä kassan edessä, koska ilmeisesti maksamistapahtumaan tarvitaan perheissä kaksi aikuista. Siinä sitten ihmettelivät kun aloin vihaisena tonkimaan ostoksiani heidän kasseistaan.

Itse muuten inhosin sitä kun lapsena piti vapaapäivänä koulusta lähteä jonnekkin helvatun kauppaan, kun olisi halunnut touhuta vaan kotona.

On sinullakin ongelmat. Hanki elämä.

Vierailija
26/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei tässä tilanteessa viedä lapsia kauppaan ollenkaan. Normaalisti kyllä, siellähän niitä käytöstapoja oppii kun osallistuu ja vanhemmat neuvovat. Mutta nyt lapset pysyy kotona ja yksi aikuinen käy yksin kaupassa.

Ihme vinkujia taas täällä... Oletko niin käsittämättömän typerä, että et ymmärrä, että kaikilla ei välttämättä ole tuollaiseen mahdollisuutta? Liian pieniä lapsia kun ei voi jättää yksin kotiin.

Vierailija
27/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksi pikkuäpärä juoksenteli ympäri kauppaa, repi tavaraa hyllystä, karjui ja kiroili - teki mitä vain halusi ja äiti vain sanoi että äläs nyt pikku Pötri, pitää olla kiltisti. Noh huomaamatta pistin sitten jalan eteen ja vilperi veti kunnon lipat.

Oppiipahan ensi kerralla tavoille.

Ja voin muuten luvata, että jos minun lapselleni olisit tuollaisen tehnyt ja olisin sen nähnyt, sen jälkleen olisi sinuun sattunut ja lujaa ja moneen paikkaan. 

Vierailija
28/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy seuraavalla kerralla että reppuselkäänkö haluat?

Minä huudan silloin vartijalle, että täällä on pedofiili, joka ehdottelee sopimattomia lapselle!!

Vierailija
29/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen. Ymmärrän että yksinhuoltajien on pakko ottaa lapsi/lapset kauppaan, mutta iästä riippumatta pitää etukäteen kertoa ettei nyt kosketa mihinkään ja kintaat pidetään käsissä. Vanhemman taas pitää huolehtia että näin myös tapahtuu.

Me käydään vain omassa pienessä lähikaupassa nyt ja kyllä siellä lapsiperheitä näkee. Nyt enemmän kuin koskaan ennen. Tuntuu todella hurjalta kun jatkuvasti jankutetaan, että lapset tartuttavat tehokkaimmin. Eikö vanhempien aivokapasiteetti riitä ymmärtämään että miksi?!

Oletko jotenkin ymmärtämätön tai vajaa? Ei missään jankuteta, että lapset tartuttavat tehokkaimmin, koska se ei nyt vain pidä paikkaansa. 

Vierailija
30/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksi pikkuäpärä juoksenteli ympäri kauppaa, repi tavaraa hyllystä, karjui ja kiroili - teki mitä vain halusi ja äiti vain sanoi että äläs nyt pikku Pötri, pitää olla kiltisti. Noh huomaamatta pistin sitten jalan eteen ja vilperi veti kunnon lipat.

Oppiipahan ensi kerralla tavoille.

Ja voin muuten luvata, että jos minun lapselleni olisit tuollaisen tehnyt ja olisin sen nähnyt, sen jälkleen olisi sinuun sattunut ja lujaa ja moneen paikkaan. 

Olisin tullut sinun avuksi. Tyypistä olisi tullut tarjousjauhelihaa.

Vierailija
31/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorista sukupolvista tulee varmaan äreitä ja komentavia mummuja ja pappoja, jos vanhemmat eivät pidä lapsia silmällä tai jätä kotiin toisen vanhemman kanssa.

Vierailija
32/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään tässä tilanteessa ei ole mielestäni mitään tarvetta ottaa lasta mukaan kauppaan. Toiseksi, aikuiset on ihan yhtä pahoja. Tänäänkin joku keski-ikäinen äijä tuli kassalla melkein kiinni minuun ja alkoi jumalauta vielä yskiä! Päätin, että tämä oli viimeinen kerta kun käyn kaupassa. Tilaan ruuat tästä lähtien kotiin. On se ny saatana.

Onneksi itse hoksasit että pysy pois sieltä kaupasta kun noin ahdistaa. 

Vierailija
33/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen kaupassa ja siellä oli n. 12v tyttö äitinsä kanssa. Aina kun he pysähtyivät jonkun hyllyn kohdalle, tyttö kosketteli useita vieressä olevan hyllyn tavaroita. Äitinsä ei sanonut tytölle mitään.

Vierailija
34/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä otetaan lapsia mukaan kauppaan???

Ihmettelen tätä samaa. Kävin eilen Prismassa ja siellä oli taas isit ja äidit lapsilaumojensa kanssa liikkeellä. Miksi toinen ei voi jäädä lasten kanssa kotiin?

Koska mies tekee iltavuoroja ja tulee kotiin vasta joskus 21-22

Vierailija
35/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät hyssykät. Montakohan koronatapausta teidän kylällä mahtaa olla?

Relatkaa nyt jo. Tartuntamäärät laskee kuin lehmän häntä ja kaikki riskiryhmäläiset on jo rokotettu.

Jatketaan normaalia elämää

Vierailija
36/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Suomessa maskeja suositella (tai ennemminkin vaadita) lapsille? Kumma että se onnistuu sivistysmaissa ja niissä pienet lapsetkin osaavat käyttääkin niitä. Suomen kaupoissa näkee kouluikäisiä vanhempiensa kanssa, ja vanhemmat ainoita joilla ne on naamalla. Samaten juuti tuollaisia valtavia ala-asteikäisten poikien porukoita hilluu marketeissa. 

No eipä se maski auta, jos sitä ei käytä oikein. Lasten osalta se oikea käyttö on hyvin kyseenalaista, jos sitä maskia jatkuvasti räävitään, vedetään leuan alle, otetaan välillä naamalta pois ja sitten taas takaisin jne.

Vierailija
37/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivatpa itse koronan. Olisi heille aivan oikein. Eihän se lapsille ole vakava juuri koskaan, mutta karanteeni siitä silti heillekin seuraisi ja olisivat ainakin sen ajan poissa riehumasta.

Vierailija
38/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas joku ylilautalaiset, juuri kotoa muuttaneet ns aikuiset pikkuvauvat vinkumassa. Selvästi kadehtivat lapsia, jotka saavat rakkautta. Kun itse kusseet elämänsä ja olleet vihattuja kaikkialla.

Kommentoidaan silti, itse olen yh ja en todellakaan jättäisi omaa rakasta lastani yksin kotiin jonkun elämäänsä kyllästyneiden teinipellejen mäkätysten takia. Se todellakin on jo laissa kiellettyäkin. Jos joskus isoina sitten lisäännyttyä (toivon että ette) niin jättäkää omat penskanne kotiin jos siltä tuntuu.

Oma tyttöni käyttäytyy siivosti kaupassa ja yleensä jos näen huonokäytöksisiä ihmisiä niin ne on aivan muita kuin lapsia..

Vierailija
39/39 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sinullakin ongelmat. Hanki elämä.

Sinä kai sitten olisit vain perheen antanut lampsia matkoihinsa osa sinun ostoksista kassissaan?