Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä naisia kiehtoo käyttää trikoita kaupassa/vapaa-ajalla?

Vierailija
28.03.2020 |

Sen kyllä ymmärtää kun tulee salilta kotiin niin trikoot päällä mutta pitää kaupassa käydessä käyttää näitä "pyllytrikoita" voisi ainakin käyttää pitempää takkia ettei pylly näy selvästi kauppaostoksilla!!

Kommentit (847)

Vierailija
201/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä näkyy jokainen muhkura. Yök, itse en käyttäisi.

Vierailija
202/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa rouvat että miehenne saa sitten katsella kaikessa rauhassa sitä naapuruston wt-pissistä, ehkä jopa ottaa kuvan muistoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävättärelläni loppui trikoiden käyttö viime kesänä kun hän kulki hieman nuoremman miesryhmän ohi ja se koko porukka purskahti nauruun ja otti hänestä kuvan.

Terapiaa ja viiniä olisi pitänyt tarjota viikkotolkulla tuon jälkeen. Välit meinas mennä yhden ystävän kanssa joka erehtyi mainitsemaan että itse oli vaatteensa valinnut.

Ja sitten heräsit🥱

Vierailija
204/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku oikeasti jaksaa vaivata päätänsä toisten pukeutumisella? Taitaa olla itsetunto melko nollissa.

Itsetunto taitaa olla nollissa niillä, jotka janoavat ventovieraiden miesten katseita pukeutumalla tiukkoihin trikoisiin julkisella paikalla.

Ei kaikki pukeudu miesten takia😂 taidat olla huolissasi miehesi puolesta. Ilmeisesti hän on sitä huomiota sitten antanut. Mitä eroa on tiukoilla farkuilla ja trikoilla?

Kuvittelet noin vain, koska se ylläpitää egoasi. Minä esimerkiksi olen sinkku eli egokuplasi on juuri puhkaistu.

-eri

Vierailija
205/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattele jos ruvettas kulkemaan hameessa? Mitä muita vaihtoehtoja housuissa on? farkut,colleget,nahkahousut? Niissä pitää kulkea,missä tuntuu hyvältä....

Niin, hamehan on nykynaiselle se suurin saatana, viimeiseen asti vältettävä asia. Surullista, niin surullista.

Vierailija
206/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku oikeasti jaksaa vaivata päätänsä toisten pukeutumisella? Taitaa olla itsetunto melko nollissa.

Itsetunto taitaa olla nollissa niillä, jotka janoavat ventovieraiden miesten katseita pukeutumalla tiukkoihin trikoisiin julkisella paikalla.

Järjen juoksu taitaa olla nollissa niillä, jotka kuvittelevat, että kukaan pukeutuu mihinkään MUIDEN katseiden vuoksi.

Kyllä, minulla on trikoot AINA jalassa, paitsi töissä ja ravintolassa, koska ovat mukavimmat housut ikinä. Mun persettä tai kamelinvarvasta on turha tiirailla, koska ne on piilossa puseron tai takin alla. Tosin mun salilla ja juoksemalla treenattua persettä voisi kyllä vaikka esitelläkin...

Jos joku mies kehtaa naisten trikoiden käyttöä arvostella, niin saisi keskittää energiansa ihan vaan muiden miesten pukeutumiseen, sen verran paljon löllöjä ihravatsoja taas tulee olemaan paljaana tulevanakin kesänä sekä julkisilla paikoilla että lenkkipöluilla. Yäk!

Vierailija
207/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävättärelläni loppui trikoiden käyttö viime kesänä kun hän kulki hieman nuoremman miesryhmän ohi ja se koko porukka purskahti nauruun ja otti hänestä kuvan.

Terapiaa ja viiniä olisi pitänyt tarjota viikkotolkulla tuon jälkeen. Välit meinas mennä yhden ystävän kanssa joka erehtyi mainitsemaan että itse oli vaatteensa valinnut.

Ja sitten heräsit🥱

Mall of Tripla, heinäkuussa 21

Vierailija
208/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä oikein huomaa eroa legginssien ja tiukkojen farkkujen välillä. Jos jotain oikeasti häiritsee näin toisen pukeutuminen, niin kertoo vain omasta epävarmuudesta.

Ohuet trikoot näyttävät pitkälahkeisilta alushousuilta/sukkahousuilta, miten niitä voisi farkuiksi luulla.

Vierailija
209/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjen juoksu taitaa olla nollissa niillä, jotka kuvittelevat, että kukaan pukeutuu mihinkään MUIDEN katseiden vuoksi.

Kyllä, minulla on trikoot AINA jalassa, paitsi töissä ja ravintolassa, koska ovat mukavimmat housut ikinä. Mun persettä tai kamelinvarvasta on turha tiirailla, koska ne on piilossa puseron tai takin alla. Tosin mun salilla ja juoksemalla treenattua persettä voisi kyllä vaikka esitelläkin...

Jos joku mies kehtaa naisten trikoiden käyttöä arvostella, niin saisi keskittää energiansa ihan vaan muiden miesten pukeutumiseen, sen verran paljon löllöjä ihravatsoja taas tulee olemaan paljaana tulevanakin kesänä sekä julkisilla paikoilla että lenkkipöluilla. Yäk!

Tässähän onkin kyse niistä, jotka eivät peitä sitä p’rsettään paidalla tai takilla niin kuin sitä onneksi teet.

Vierailija
210/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sua kietoo katsella heitä 😳.  Minä käyn kaupassa ihan muista syistä, enkä edes huomaa mitä ihmisillä on päällään.  Kannattaa kokeilla seuraavalla kerralla tätä mun metodia. 

Vierailija
211/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, jos olisi ylimääräistä. Kaikkia ei voi miellyttää, eikä tarvitse. Ei minuakaan miellytä suurimman osan pärstä. Päässä on vikaa, jos toisten pukeutuminen häiritsee näin paljon. Pukeudun ihan itseni takia, enkä sillä ajatuksella mitä joku ventovieras ajattelee minusta, kun haen ruokaa🥱

Vierailija
212/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pukeudu miesten takia😂 taidat olla huolissasi miehesi puolesta. Ilmeisesti hän on sitä huomiota sitten antanut. Mitä eroa on tiukoilla farkuilla ja trikoilla?

Kuvittelet noin vain, koska se ylläpitää egoasi. Minä esimerkiksi olen sinkku eli egokuplasi on juuri puhkaistu.

-eri

No en yhtään ihmettele.

Vierailija
213/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, jos olisi ylimääräistä. Kaikkia ei voi miellyttää, eikä tarvitse. Ei minuakaan miellytä suurimman osan pärstä. Päässä on vikaa, jos toisten pukeutuminen häiritsee näin paljon. Pukeudun ihan itseni takia, enkä sillä ajatuksella mitä joku ventovieras ajattelee minusta, kun haen ruokaa🥱

Voi kuule, sulla on ylimääräistä

Vierailija
214/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et sattunut huomaamaan, niin osa trikoonaisista on täällä ihan Itse myöntäneet miesten katseiden takia pukeutuvansa. Hyvä kuitenkin, että sä et pukeudu, arvostan!

Vierailija
215/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No en yhtään ihmettele.

Ottiko koville, kun selvisi mitä teistä trikoonaisista oikeasti ajatellaan? :)

Vierailija
216/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomul on hyvä pärze nii hitto miksei?

Vierailija
217/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne naiset taitaa niitä perseitä enemmän tuijotella. Ainakin tämän keskustelun mukaan. Itse en jaksa kyllä kiinnostua toisten pukeutumisesta. Olen siellä ostamassa ruokaa, enkä kyyläämässä. Kannattaisi muidenkin jatkossa keskittyä siihen olennaiseen, niin ei mene tunteisiin kauppareissu.

Vierailija
218/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aattele jos ruvettas kulkemaan hameessa? Mitä muita vaihtoehtoja housuissa on? farkut,colleget,nahkahousut? Niissä pitää kulkea,missä tuntuu hyvältä....

Niin, hamehan on nykynaiselle se suurin saatana, viimeiseen asti vältettävä asia. Surullista, niin surullista.

Hame menettelee sisätiloissa, mutta jos joudut liikkumaan yhtään pidempiä matkoja ulkona, se on maailman epämukavin vaate.

Vierailija
219/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeastaan hyvä nuo trikoopöksyt. Kaupassa menee ruokahalu, kun katsoo ällöttävän näköisiä perseitä eikä tule ostettua siksi ylimääräistä ja herätteitä. Harvalla naisella on sopuhtainen hyvännäköinen perse.

Vierailija
220/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No en yhtään ihmettele.

Ottiko koville, kun selvisi mitä teistä trikoonaisista oikeasti ajatellaan? :)

Minulla on viisi lasta ja olen hyvässä parisuhteessa, naimisissa(12v.) Olen harrastanut koko elämäni liikuntaa monipuolisesti, olen introvertti, enkä janoa kenenkään huomiota, päinvastoin. Mutta en omista muita housuja kuin pyllytrikoot, ja kyllä, näytän niissä myös hyvältä.

N170cm49kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi