Naapuri alkoi huudattaa musiikkia
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mikä biisi?
TorsoFuk - R aped By Elephants
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaiset ihmiset aiheuttaa ahdistusta. Ne kun tekee normaalista elämästä epänormaalia. Esimerkiksi omakotitalossa ei olisi ikinä väärin kuunnella musiikkia normaalin puheen voimakkuudella... kun voimakkuudet menee näin: hiljainen, normaali, huudatus.
Mutta kerrostalossa jotkut k.yylät k.yrvänsyylät alkaa väittämään että esim normaalin puheen voimakkuudella soitettu musiikki on meluamista...
Eikö ookkin aika kieroo?
Eli kerrostalossa varpaillaan eläminen ois normaalia. Siihen en suostu, koska se ei tue hyvinvointia että kohta alkaa varomaan kaikkia ääniä mitä tekee kun kääntää sängyssä kylkeä, rapistelee muovikassia kun ottaa sieltä jotain jne. Mulla on vaan kaks sanaa sulle: H.aista v###itttu!
Kuinka monessa viestissä aiot vielä jankata tätä samaa?
Niin monta kertaa kuin sinä jankutat tuota p...askaa että kotona pitäisi olla haudanhiljaista!
Ei minusta päivällä tarvitse täysin hiljaista olla, musiikin kuuntelu on ihan sallittua. Mutta sinä olet täällä itse ties kuinka monta kertaa valittanut miten naapuristasi kuuluvat normaalit elämisen äänet ovat kiusaamista. Kuitenkin sinun pitäisi saada kuunnella sitä musiikkiasi niin, että se kuuluu naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa ei vain voi elää kuin jossain mökissä keskellä erämaata. Muut pitää ottaa huomioon, myös hiljaisuusajan ulkopuolella. Kuulokkeet on keksitty, ne eivät vahingoita kuuloa jos kuuntelee oikealla volyymillä.
Tajuatko sinä että oon ottanut huomioon myös naapurit. Olen ottanut huomioon heidät silleen että tv tai musiikki ei ole päällä tuntitolkulla ja hiljaisuusaikaan olen hiljaa. Eikö riitä? Voisit sinäkin tulla välillä minua vastaan ja sallia mulle sen että katson päivässä 2h ajan telkkaria ja kuuntelen musiikkia muutaman kerran kuussa!
Ja sitten itse valitat täällä säännöllisin väliajoin siitä kun naapurisi valuttaa vettä hanasta ja aivastelee liian kovaäänisesti.
Tiedätkö mä olen valittanut ainoastaan siitä kun naapuri alkaa lapsellisiin kostotoimenpiteisiin sen takia että kuuntelen normaalin puheen voimakkuudella tv tai musiikkia. Niin tämä alkaa örisemään kuin zombie. Mutta siinäpähän örisee jatkossa, itsensä vaan häpäisee, kiusaajat ne pellejä on!
Sieltähän se "KIUSAAJAT" taas tulikin :D Olet valittanut paljon muustakin, kaapin ovien availusta ja vessan vetämisestä ja ties mistä. Monta monituista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaiset ihmiset aiheuttaa ahdistusta. Ne kun tekee normaalista elämästä epänormaalia. Esimerkiksi omakotitalossa ei olisi ikinä väärin kuunnella musiikkia normaalin puheen voimakkuudella... kun voimakkuudet menee näin: hiljainen, normaali, huudatus.
Mutta kerrostalossa jotkut k.yylät k.yrvänsyylät alkaa väittämään että esim normaalin puheen voimakkuudella soitettu musiikki on meluamista...
Eikö ookkin aika kieroo?
Eli kerrostalossa varpaillaan eläminen ois normaalia. Siihen en suostu, koska se ei tue hyvinvointia että kohta alkaa varomaan kaikkia ääniä mitä tekee kun kääntää sängyssä kylkeä, rapistelee muovikassia kun ottaa sieltä jotain jne. Mulla on vaan kaks sanaa sulle: H.aista v###itttu!
Kuinka monessa viestissä aiot vielä jankata tätä samaa?
Niin monta kertaa kuin sinä jankutat tuota p...askaa että kotona pitäisi olla haudanhiljaista!
Ei minusta päivällä tarvitse täysin hiljaista olla, musiikin kuuntelu on ihan sallittua. Mutta sinä olet täällä itse ties kuinka monta kertaa valittanut miten naapuristasi kuuluvat normaalit elämisen äänet ovat kiusaamista. Kuitenkin sinun pitäisi saada kuunnella sitä musiikkiasi niin, että se kuuluu naapuriin.
Ei. Vaan sinä oot nimenomaan näitä ihmisiä jotka ajattelee että mitään ei saa kuulua naapuriin. Kerro mulle miten se käytännössä tapahtuu kerrostalossa jossa on ohuet seinät...? varpaillaan pitäis elää, niih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa ei vain voi elää kuin jossain mökissä keskellä erämaata. Muut pitää ottaa huomioon, myös hiljaisuusajan ulkopuolella. Kuulokkeet on keksitty, ne eivät vahingoita kuuloa jos kuuntelee oikealla volyymillä.
Tajuatko sinä että oon ottanut huomioon myös naapurit. Olen ottanut huomioon heidät silleen että tv tai musiikki ei ole päällä tuntitolkulla ja hiljaisuusaikaan olen hiljaa. Eikö riitä? Voisit sinäkin tulla välillä minua vastaan ja sallia mulle sen että katson päivässä 2h ajan telkkaria ja kuuntelen musiikkia muutaman kerran kuussa!
Ja sitten itse valitat täällä säännöllisin väliajoin siitä kun naapurisi valuttaa vettä hanasta ja aivastelee liian kovaäänisesti.
Tiedätkö mä olen valittanut ainoastaan siitä kun naapuri alkaa lapsellisiin kostotoimenpiteisiin sen takia että kuuntelen normaalin puheen voimakkuudella tv tai musiikkia. Niin tämä alkaa örisemään kuin zombie. Mutta siinäpähän örisee jatkossa, itsensä vaan häpäisee, kiusaajat ne pellejä on!
Sieltähän se "KIUSAAJAT" taas tulikin :D Olet valittanut paljon muustakin, kaapin ovien availusta ja vessan vetämisestä ja ties mistä. Monta monituista kertaa.
Se on kiusaamista jos naapuri alkaa oireilemaan normaalin elämän takia.
En tiedä mitä tämä ihmeen nillitys on, mutta kun olin nuori 90-luvulla, oli TÄYSIN normaalia että viikonloppuisin kuuluu milloin mitäkin musiikkia ja juhlintaa naapuriasunnoista pitkälle yömyöhäänkin. Sitä oli jopa hauska kuunnella kun meni nukkumaan, aikuisten jorinaa ja hyvää musiikkia.
Nyt joku soittaa pari biisiä vähän kovempaa LAUANTAINA iltapäivällä ja heti pitää olla palstalle kirjoittamssa? Trollinkatkua ilmassa.
Te joita ärsyttää kun naapuri kuuntelee kerrostalossa musiikkia tai tv:tä ilman kuulokkeita niin vastatkaa mulle muutamaan kysymykseen.
1. Mikä siinä ärsyttää?
2. Mitenniin et koe musiikkia tai tv:tä normaaleina elämisen ääninä, onko viihde sinun mielestäsi epänormaalia, oletatko että suurin osa suomalaisista ei kuluta aikaa viihteen parissa, oletko kenties lestadiolainen ja siksi tv:n katsominen on suuri synti?
3. Jos tykkäät itse kuulokkeista, miksi tyrkytät niitä muille, onko sun vaikea tajuta että kaikki ei tykkää tai halua käyttää kuulokkeita?
4. Pidätkö itseäsi tiukkana, kerta häiriinnyt päivälläkin tapahtuvasta kohtuullisesta musiikin kuuntelusta tai tv:n katsomisesta?
5. Miksi väität naapuria musiikin tai tv:n huudattajaksi, jos hän kuuntelee sitä normaalin puheen voimakkuudella ja se kuuluu huonosta äänieristyksestä johtuen naapuriin? Ymmärrätkö että liioittelet ja oikea huudattaminen on jotain aivan muuta!?
6. Miksi väität että naapuri ei ota huomioon sinua, jos on rajoittanut musiikin ja tv:n kuuntelun ainoastaan muutamaan tuntiin päivässä ja hiljaisuusaikaan on aina hiljaista?
7. Eikö se että alat valittamaan normaalista musiikin ja tv:n kuuntelusta ole mielestäsi liikaa toisen henkilökohtaisen elämän rajojen sisäpuolelle astumista, mitä normaalia toimintaa pidät seuraavaksi häiritsevänä jos se kuuluu selkeästi sinun asuntoon, vaikka pissaamista...?
Vaikka asutaan taloyhtiössä niin mua ei kiinnosta ollenkaan olla naapureiden kanssa tekemisissä, ollaan tuntemattomia ihmisiä kaikki toisillemme jotka asumme näissä boxeissa, siksi en voi sietää sitä että astut liikaa henkilökohtaisten rajojeni sisäpuolelle ja alat valittamaan normaalista musiikin tai tv:n kuuntelusta ja aivastelusta!
8. Mikset osaa olla rento? eikö sellaisessa kerrostalossa olisi paljon kivempi elää jossa kaikilla mahdollisimman rento ja ystävällinen suhtautuminen toisiin ja heidän elämäntapoihinsa? mitä tahansa ei pidä tietenkään sallia... mutta jos käytös on hyvien tapojen mukaista niin siitä ei pitäisi kitistä...
Luojan kiitos en asu kerrostalossa. Luukutan power metallia ja heti ensimmäiselle urputtajalle pistäisin varmaan legot kurkkuun.