Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

85% koronavirukseen sairastuneista selviää kotihoidolla

Vierailija
28.03.2020 |

...mutta miksi media ei kerro meistä mitään?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen tämänhetkisistä todetuista tartunnoista (1167) 9,6% (112) on sairaalahoidossa ja 26,5% (31) teholla (27,6% sairaalahoidossa olevista). Kiinnostaisi tuo testaamattomien kotona-potilaiden arvioitu lukumäärä, mutta siitä ei ilmeisesti vieläkään olla päästy yksimielisyyteen.

Anteeksi, pilkkuvirhe...2,65% teholla, tietty. 

Ja käytännössä vain sairaalaan päätyvät testataan.

Olisi mahtavaa saada tähän (omakustanteinen) pikatesti, josta näkisi, onko jo sairastanut. Helpottaisi työssäkäynnin tuskaa huomattavasti.....onkohan tällaista tulossa, tietääkö kukaan?

Vierailija
22/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen tämänhetkisistä todetuista tartunnoista (1167) 9,6% (112) on sairaalahoidossa ja 26,5% (31) teholla (27,6% sairaalahoidossa olevista). Kiinnostaisi tuo testaamattomien kotona-potilaiden arvioitu lukumäärä, mutta siitä ei ilmeisesti vieläkään olla päästy yksimielisyyteen.

Anteeksi, pilkkuvirhe...2,65% teholla, tietty. 

Ja käytännössä vain sairaalaan päätyvät testataan.

Olisi mahtavaa saada tähän (omakustanteinen) pikatesti, josta näkisi, onko jo sairastanut. Helpottaisi työssäkäynnin tuskaa huomattavasti.....onkohan tällaista tulossa, tietääkö kukaan?

Ainakin Britanniassa on myös kotikäyttöön kohta tulossa. En tiedä, kuinka luotettava tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap. En tarkoittanut vähätellä niitä jotka hoitoa tarvitsevat vaan tsempata niitä noin 85% jotka pelkäävät.

Pelkäsin itsekkin eilen tähän aikaan mutta nyt tässä istun rauhallisena.

Minulla selkeimmät oireet alkoivat ripulilla, sen jälkeen vuorokausi ilman oireita ja sitten tsunamin lailla syöksynyt päänsärky, lihaskipu, kuvotus ja tunne kuin rintakehässä olisi sytytetty nuotio. Kaikki kävi kuin nopeutetussa filmissä. Fyysinen puoli oli helppo verrattuna henkiseen. Toipuminen on ollut nopeaa vaikka rintakehä on arka. Olen 50- vuotias. Nyt kaikki keinot tervehtymiseen on käynnissä että olen kunnossa huolehtimaan perheestä. Kuumetta minulla ei ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi