Oletteko laittaneet nallen ikkunaan/parvekkeelle/muuten näkyville lasten iloksi?
Nyt kun on tämä nallehaaste?
Minä laitoin äsken.
Kommentit (42)
Tein jättinallelle paidan jossa lukee corona ja hirtin sen ikkunaan.
Mä leikkasin pahvista, kun ei ole yhtään pehmolelua kotona. Tuli siitä vähän nallen muotoinen, joten ehkä joku senkin mukaan laskee :D
Näköjään alkaa monella jo mielenterveys heittää.
Vierailija kirjoitti:
Korona on ihmisten vitsaus, älä sekoita nalleja siihen.
Minun nalleni pysyvät suojassa auringon paahteelta - en missään nimessä laittaisi niitä ikkunaan alttiiksi hapertumiselle. Lapsilla on varmasti omat nallensa kotonaan.
Laitoin eilen lasitetun parvekkeen etuosaan. Toivottavasti monet lapset bongaavat sen.
:)
En. Lähin naapuri on puolen kilometrin päässä niin ei täällä hirveästi lapsia kuljeskele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona on ihmisten vitsaus, älä sekoita nalleja siihen.
Minun nalleni pysyvät suojassa auringon paahteelta - en missään nimessä laittaisi niitä ikkunaan alttiiksi hapertumiselle. Lapsilla on varmasti omat nallensa kotonaan.
Sepä taitaa teilläkin hieman tuo iso pyörä heittää?
Vierailija kirjoitti:
Hyväilen nalleani
Navailen hylleäni.
Ei ole pehmoleluja, mutta meillä istuu usein kissa ikkunalla, ajanee saman asian :).
Meidän koira tuijottaa ikkunasta kadulle ison osan päivää, siinä on nallea tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pehmoleluja, mutta meillä istuu usein kissa ikkunalla, ajanee saman asian :).
Petoja ei piä päästää ikkunaan lapsia pelottelemaan.
Mahtaisko nuo eläkeikäiset naapurit nallesta ilahtua? Epäilen. Enkä kyllä halua pitää verhojakaan auki kun ikkunan ohi/vierestä ihmiset kulkee päivittäin
Mulla on kissa ikkunalla ja välillä koira parvekkeella 🐱🐶
Laitoin kukkakimpun ikkunalaudalle ja leikkasin sydämiä punaisesta paperista. Nallea mulla ei ole.
Mikä tää nallehaaste nyt on? Voisin itse mennä parvekkeelle ilostuttamaan lapsia.
Ikkunasta kyylääviä nallenmetsästäjiä tässä kaivataankin.
Söpö idea. Kissa repii sen alas jatkuvasti. Ehkä ne lapset voisi bongailla myös kissoja ikkunalaudalla :D