Monet naiset ovat liian nopeita löytämään parisuhteen
Itse ei tehdä aloitteita, treffataan kymmeniä aloitteellisia miehiä, koeajetaan, kilpailu on kovaa ja hitaat eivät selviydy, muutetaan yhteen ja tehdään lapsi ensimmäisen sopivan kanssa. Sitten viiden vuoden kuluttua ihmetellään, kun ollaan yksinhuoltajina, kun mies ei ihan ollutkaan sellainen prinssi, mitä kuvitteli alkuhuuman hormonihuuruissaan.
Ja sitten uutta putkeen, nyt se elämä alkaa, villiä sinkkuaikaa, ei etsitä mitään, pidetään vaan hauskaa, lapsi unohtuu päiväkotiin ja miehet vaihtuu, kunnes taas löytyy se Oikea. Tehdään lisää lapsia ja taas sama: muutaman vuoden päästä jälleen yh, nyt kolmen lapsen kanssa. Sitten itketään, että kaikki miehet on kusipäitä.
Joissain asioissa maltti on valttia.
Kommentit (14)
On tuossa totuuden siementäkin, niin monet kerrat on vastaantullut huonossa suhteissa eläviä hyvätasoisia naisia, joilla on selkeästi jonkin sortin haku päällä. Maltti on tosiaan joskus valttia.
Viimeisin parisuhteeni oli 8 vuotta sitten... hmm..
N26
En tee mitään noista enkä silti saa parisuhdetta...
Jos kemiaa ei ole suhteen alussa, suhde ei ole romanttinen suhde. Naiset tietävät yleensä nopeammin, kenestä pitävät ja kenestä eivät pidä. On ihan hyvä asia, että on nopea, niinhän tämä maailma vaan pyörii. Harvalla naisella on lapsia useammalle miehelle, muutenhan syntyvyys olisi aika korkea. Yksi lapsi pet nainen on tyypillinen, joten ei tuo aloitus oikein pidä paikkansa.
Miehen kannattaa treffailla vain naisia, josta pitävät oikeasti. Ketään ei saa roikottaa löysässä hirressä ja lupailla tulevaisuutta, jos siihen ei oikeasti usko.
Vierailija kirjoitti:
Selitä minulle tuo "itse ei tehdä aloitteita" -kohta että miten se liittyy asiaan. Muuttaako se jotenkin suhdetta, jos nainen on ehtinyt tehdä sille kiinnostavan oloiselle miehelle aloitteen verrattuna siihen, että se mies avaa ensimmäisenä suunsa?
Arvelen sivullisena että tässä on taustalla u l i mies joka on kateellinen j ä n n ä miehille joiden uskoo vievän häneltä kaikki naiset. Katsokaa vaan, kohta se pulpahtaa. Ideana siis on että naisten pitäisi himoit häntä niin että hän voisi valikoida sen isotissisimmän missin kotiorjakseen.
En tajua. Nuo naisethan nimenomaan löytävät aina uuden parisuhteen.
Itse taas oon ollut kuusi vuotta yksin kun kukaan ei vaan tunnu miltään. Ollapa tuollainen nopea nainen. Niillä täytyy rima olla aika matalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitä minulle tuo "itse ei tehdä aloitteita" -kohta että miten se liittyy asiaan. Muuttaako se jotenkin suhdetta, jos nainen on ehtinyt tehdä sille kiinnostavan oloiselle miehelle aloitteen verrattuna siihen, että se mies avaa ensimmäisenä suunsa?
Arvelen sivullisena että tässä on taustalla u l i mies joka on kateellinen j ä n n ä miehille joiden uskoo vievän häneltä kaikki naiset. Katsokaa vaan, kohta se pulpahtaa. Ideana siis on että naisten pitäisi himoit häntä niin että hän voisi valikoida sen isotissisimmän missin kotiorjakseen.
Tai sit toinen puoli tuosta ketjusta:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3707909/monet-miehet-ovat-liian-hitaita…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen typerä kommentti vakavasta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
N26
Mikä on vialla? Eikö Ridge Forrester tule ovelta hakemaan?
Mitä sitten? Siis yritätkö esittää tämän jotenkin huonona asiana?
Omassa kaveripiirissä on muutama tuollainen nopea suhteesta toiseen vaihtaja ja itse olen heille vain kateellinen. Siinä missä minä ihastun epäonnisesti kerran kymmenessä vuodessa ja olen aina yksin, noilla kavereilla on koko ajan uusi Se Oikea ja kamala into päällä. Miten voikin pysyä niin optimistisena ihmisestä ja erosta toiseen! Olisipa itsekin sellainen.
Kokemukseni mukaan nuo ovat naisista onnellisimpia. Elä sinä elämääsi äläkä noiden elämää sen suuremmin siis enää mieti.
Mun veljen ex on juuri tuollainen nainen, ja uskallan sanoa että vika on hänessä itsessään eikä niissä miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Mikä on vialla? Eikö Ridge Forrester tule ovelta hakemaan?
Kuka sellaisen papparaisen haluaisi ovelleen?
Jaa, mä odottelin yhtä miestä 13v, että se hoksaisi tykätä musta, mutta sitten hän kuoli.
En ole siis koskaan seurustellut, joten kummoista kiirettä en ole pitänyt.
N35