Mies sai pataan stadilaisuuden takia kioskilla. :-(
Oli ostamassa spadduja kylällä kun joku kyseli ollaanko mökille tultu Helsingistä. Mies myönsi ettei ole heinäkenkä niin tyyppi oli turpaan vetänyt ja kehoittanut poistumaan savosta.
Kommentit (49)
Miksi näistä sadoista uusimaalaisten pieksämistalkoista ei ole uutisoitu?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kelpaa kuitenkin pk-seudun verokertymä siellä maakunnissa.
Joka on ensin kerätty maakunnasta pääkaupunkiseudulle.
Se on aina surullista huomata, että iso osa suomalaisista on ap:n kaltaisia typeryksiä. Ei mitään muuta tekemistä kuin vääntää typeriä provoja. En lukenut noloa yritelmää, tulin vain tämän surullisen huomion kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunakellarista tullut savolainen...sontaa varpaiden välissä.
Stadista ei lähdetä mihinkään. Muista se.
NIIN ! TSADILAISET PELLET !!!! Muistakaa se, ja pysykää siellä aidan takana ! Teille kyllä kerrotaan milloin teidän on lupa ulostautua sieltä.
Miksi te snadilaiset juuri nyt haluatte parveilla pöntellä, kun normaalioloissa lähes kaikki hesalaisiksi itseään kutsuvat, Hyvinkäällä ja Karkkilassa asuvia myöten kertovat, etteivät käy eivätkä ole koskaan käyneet landella, koska kaikki tarvittava löytyy Tsadista. Kaikki korkeampi sivistys, kuten skurut, latet, spurgut, transihmiset, meterosexuaalit, oodit ja ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei myyty turussa oluttaa baarissa. Ruisrock ja mentiin päivällä baariin. Yksi tuoppi ja talon lonkero ja pussi pähkinöitä. Helsingistä? Joo olen kui? Liikaa pohjia ja pihalle. Olin ok asia selvä. Olin siis itse selvä
Hesalaisten murre kuulostaa humalaiselta/retardilta.
Lespaaminen eli ässän sihauttelu saa sen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain Oikein & Luonnollista !
Olisi etelän vetelän Velka-Elviksen syytä ollut pysyä siellä Niiiiiiiiiiiiii-in mahtavassa HELL!singissään keulimassa. Mutta ei, piti tulla saastuttamaan pöndet, joita nuo etelän mulqut tähän asti jatkuvasti morkkaavat ja kehuvat sitä omaa Niiiiiiiiiiiii-in erinomaista pääkaupunkia. Ei olekaan enää kriisin keskellä se Tsadi niin mahtava ja hyvä paikka, kerran sieltä tarvii karanteeniakin karkuun lähteä ?
Aidot stadilaiset eivät ole lähteneet täältä mihinkään, eristystä pakoon rynnänneet ovat junantuomia, jotka syöksyvät takaisin mammansa helmoihin turvaan perähikiälle.
Ei ollu 168 senttinen hirmu tämä spaddun ostaja
Muuten olis antanut muulinpotkua takasin
Uusimaalaiset pitävät itseään älykkäämpänä, sivistyneempänä ja korkeastikoulutettuna väestönä. Hah. Tässä sen huomaa, ei pidä luulla liikoja itsestään. Typeryksiä suurin osa.