Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai pataan stadilaisuuden takia kioskilla. :-(

Vierailija
28.03.2020 |

Oli ostamassa spadduja kylällä kun joku kyseli ollaanko mökille tultu Helsingistä. Mies myönsi ettei ole heinäkenkä niin tyyppi oli turpaan vetänyt ja kehoittanut poistumaan savosta.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähällä pääsi. Minä olisin tappanut. Painukaa nyt saatana takaisin sinne kehän sisälle minne kuuluttekin.

Vierailija
22/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kaapalla tsadilaisen. Kysyin "pijätkö taiteesta?". Vastas kyllä. Annoin tauluun etelän vetelälle.

Buahahaa. Stadilaiset=♿

Aivan 5 / 5 meininki ! Juuri näin. Ovat todellakin tosipaikan tullen händikäppejä retardeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vetikö pataan kierrepotkulla vai ihan muulintakapotkulla?

Ihan kierrepotkulla ja niin kiire oli ettei ehtinyt edes sihistä uhkaavasti.

Vierailija
24/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo jos heinäkengäksi ensimmäisenä kutsutaan niin sietääkin saada. Täällä maalla on kaikki asiat paremmin kuin siellä teidän eläintarhassanne.

Vierailija
25/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei myyty turussa oluttaa baarissa. Ruisrock ja mentiin päivällä baariin. Yksi tuoppi ja talon lonkero ja pussi pähkinöitä. Helsingistä? Joo olen kui? Liikaa pohjia ja pihalle. Olin ok asia selvä. Olin siis itse selvä

Vierailija
26/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kelpaa kuitenkin pk-seudun verokertymä siellä maakunnissa.

Kelpaahan se, kun se on maakunnissa tuotettukin. Metsät kasvaa puuta ja pellot viljaa, kosket jauhaa sähköä ja myllyt jauhoja. Ruoka tuodaan Helsinkiin, paperi viedään maailmalle. Helsingissä istuu kirjanpitäjä ja pankkiiri siirtelemässä voittoja tästä kaikesta, kun tuottajille jää vain rupi persiiseen.

Vierailija
27/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta ensimmäisenä heinäkengäksi vittuilla kun kerran oikein vielä mökille tulee. Sellaisethan saadan poltettua helposti sitten kun porukka häipyy takaisin sinne multikulttuurin kehtoon. Pthui!

Vierailija
28/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo.

Eiku päinvastoin ihan hyvä 😃👍

Vierailija
29/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Mitäs tulitte tänne levittämään tautia ennestään. Pysykää kotona.

Vierailija
30/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
31/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sinusta sitten ok jos minä tulen stadiin ja kysyn kaikilta helsinkiläisiltä että oletteko te kaikki täällä Helsingissä homoja?

Vierailija
32/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkoses on oikee kunnon vässykkä

Vierailija
33/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei myyty turussa oluttaa baarissa. Ruisrock ja mentiin päivällä baariin. Yksi tuoppi ja talon lonkero ja pussi pähkinöitä. Helsingistä? Joo olen kui? Liikaa pohjia ja pihalle. Olin ok asia selvä. Olin siis itse selvä

Hesalaisten murre kuulostaa humalaiselta/retardilta.

Vierailija
34/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sai pataan ihan heinäkengittelyn takia. Sitäpaitsi heinät kengissä kesällä on aivan ihanan viileää ja mukavan tuntuista.

Vierailija
35/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suullinen ulosanti on ollut samanlaista kuin kirjoitus, en yhtään ihmettele, jos on luultu olevan liikaa pohjia.

Vierailija
36/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap sinusta sitten ok jos minä tulen stadiin ja kysyn kaikilta helsinkiläisiltä että oletteko te kaikki täällä Helsingissä homoja?

Tuleeko maanantain jälkeen tiistai?

Entä helmikuun jälkeen maaliskuu?

Moisen itsestäänselvyyden kyselijä sietääkin saada hesassa muulinpotkulla pataan.

Vierailija
37/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaivataan eduskunnalta lakia jolla uusimaalaisen voi eliminoida ilman seuraamuksia.

Vierailija
38/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunakellarista tullut savolainen...sontaa varpaiden välissä. 

Stadista ei lähdetä mihinkään. Muista se. 

NIIN ! TSADILAISET PELLET !!!!  Muistakaa se, ja pysykää siellä aidan takana ! Teille kyllä kerrotaan milloin teidän on lupa ulostautua sieltä.

Vierailija
39/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta tehdä niinku me. Pöndellä jalkaan vanhat revennet reinot, suomiverkkarit ja hankkijan lippis. Kulkuneuvona vanha pappa-tuntsa ku lähtee kylälle röökiä ostamaan. Vältä katsekontaktia ja puhumista alkuasukkaille, nyökkäile ja mutise itseksesi. Eivät huomaa mitään, täydestä menee ku väärä raha.

Vierailija
40/49 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaivataan eduskunnalta lakia jolla uusimaalaisen voi eliminoida ilman seuraamuksia.

Ei tartte mitään lakeja kun jos böndeläisiä alkaa selittämättömästi katoamaan kuin ilmaan niin me heinäkengät sovimme keskenämme ettei kukaan tiedä mitään. Eikä etenkään tunnusta. Eiköhän lopu maaseutuvierailut. Poliisit saa kysellä ihan rauhassa ummet ja lammet kun kukaan ei tunnusta mitään eikä todisteita ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi