Mies sai pataan stadilaisuuden takia kioskilla. :-(
Oli ostamassa spadduja kylällä kun joku kyseli ollaanko mökille tultu Helsingistä. Mies myönsi ettei ole heinäkenkä niin tyyppi oli turpaan vetänyt ja kehoittanut poistumaan savosta.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kaapalla tsadilaisen. Kysyin "pijätkö taiteesta?". Vastas kyllä. Annoin tauluun etelän vetelälle.
Buahahaa. Stadilaiset=♿
Aivan 5 / 5 meininki ! Juuri näin. Ovat todellakin tosipaikan tullen händikäppejä retardeja.
Ukko37 kirjoitti:
Vetikö pataan kierrepotkulla vai ihan muulintakapotkulla?
Ihan kierrepotkulla ja niin kiire oli ettei ehtinyt edes sihistä uhkaavasti.
Jo jos heinäkengäksi ensimmäisenä kutsutaan niin sietääkin saada. Täällä maalla on kaikki asiat paremmin kuin siellä teidän eläintarhassanne.
Mulle ei myyty turussa oluttaa baarissa. Ruisrock ja mentiin päivällä baariin. Yksi tuoppi ja talon lonkero ja pussi pähkinöitä. Helsingistä? Joo olen kui? Liikaa pohjia ja pihalle. Olin ok asia selvä. Olin siis itse selvä
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kelpaa kuitenkin pk-seudun verokertymä siellä maakunnissa.
Kelpaahan se, kun se on maakunnissa tuotettukin. Metsät kasvaa puuta ja pellot viljaa, kosket jauhaa sähköä ja myllyt jauhoja. Ruoka tuodaan Helsinkiin, paperi viedään maailmalle. Helsingissä istuu kirjanpitäjä ja pankkiiri siirtelemässä voittoja tästä kaikesta, kun tuottajille jää vain rupi persiiseen.
Kannatta ensimmäisenä heinäkengäksi vittuilla kun kerran oikein vielä mökille tulee. Sellaisethan saadan poltettua helposti sitten kun porukka häipyy takaisin sinne multikulttuurin kehtoon. Pthui!
Vierailija kirjoitti:
Huono provo.
Eiku päinvastoin ihan hyvä 😃👍
Ihan oikein. Mitäs tulitte tänne levittämään tautia ennestään. Pysykää kotona.
Onko ap sinusta sitten ok jos minä tulen stadiin ja kysyn kaikilta helsinkiläisiltä että oletteko te kaikki täällä Helsingissä homoja?
Miekkoses on oikee kunnon vässykkä
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei myyty turussa oluttaa baarissa. Ruisrock ja mentiin päivällä baariin. Yksi tuoppi ja talon lonkero ja pussi pähkinöitä. Helsingistä? Joo olen kui? Liikaa pohjia ja pihalle. Olin ok asia selvä. Olin siis itse selvä
Hesalaisten murre kuulostaa humalaiselta/retardilta.
Kyllä se sai pataan ihan heinäkengittelyn takia. Sitäpaitsi heinät kengissä kesällä on aivan ihanan viileää ja mukavan tuntuista.
Vierailija kirjoitti:
Jos suullinen ulosanti on ollut samanlaista kuin kirjoitus, en yhtään ihmettele, jos on luultu olevan liikaa pohjia.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap sinusta sitten ok jos minä tulen stadiin ja kysyn kaikilta helsinkiläisiltä että oletteko te kaikki täällä Helsingissä homoja?
Tuleeko maanantain jälkeen tiistai?
Entä helmikuun jälkeen maaliskuu?
Moisen itsestäänselvyyden kyselijä sietääkin saada hesassa muulinpotkulla pataan.
Nyt kaivataan eduskunnalta lakia jolla uusimaalaisen voi eliminoida ilman seuraamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Perunakellarista tullut savolainen...sontaa varpaiden välissä.
Stadista ei lähdetä mihinkään. Muista se.
NIIN ! TSADILAISET PELLET !!!! Muistakaa se, ja pysykää siellä aidan takana ! Teille kyllä kerrotaan milloin teidän on lupa ulostautua sieltä.
Kannatta tehdä niinku me. Pöndellä jalkaan vanhat revennet reinot, suomiverkkarit ja hankkijan lippis. Kulkuneuvona vanha pappa-tuntsa ku lähtee kylälle röökiä ostamaan. Vältä katsekontaktia ja puhumista alkuasukkaille, nyökkäile ja mutise itseksesi. Eivät huomaa mitään, täydestä menee ku väärä raha.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaivataan eduskunnalta lakia jolla uusimaalaisen voi eliminoida ilman seuraamuksia.
Ei tartte mitään lakeja kun jos böndeläisiä alkaa selittämättömästi katoamaan kuin ilmaan niin me heinäkengät sovimme keskenämme ettei kukaan tiedä mitään. Eikä etenkään tunnusta. Eiköhän lopu maaseutuvierailut. Poliisit saa kysellä ihan rauhassa ummet ja lammet kun kukaan ei tunnusta mitään eikä todisteita ole.
Vähällä pääsi. Minä olisin tappanut. Painukaa nyt saatana takaisin sinne kehän sisälle minne kuuluttekin.