Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mun mies osaa olla sitten " läpinäkyvä" tyyppi...

Vierailija
29.06.2006 |

Ei nimittäin KOSKAAN auta ilman mutinoita missään asioissa kotona tai passaa minulle mitään.

Noh, eilen sain aamusta kahvia sänkyyn. Sitten otti vauvan syötön jälkeen ja röyhtäytti sekä nukutti. Laittoi myös isommat lapset päiväunille. Siinä itse sitten valvotun yön jälkeen vedin peittoa niskaan ja kuvittelin, että pääsen päiväunille myöskin kun oli hyvät saumat. Vielä mitä, eiköhän mies sitten tunkeudu peiton alle ja ala heti kopeloimaan rintoja. Vitsit että alkoi suututtamaan vaikka osasin sitä jo odottaakin... Joka kerta kun minulla on mahdollisuus nukkua ja levätä lapsien ja vauvan hoidosta, niin miestä panettaa. Annoin sitten " pakkoseksiä" ja jätin oman levon jälleen kerran väliin.

Myöhemmin sanoin miehelleni, että tiedän heti, että olet jotain vailla kun teet kotijuttuja tai passaat minua noin vain. Jollei halua tekemisten jälkeen seksiä, kyse on sitten johonkin saunailtaan menosta tai muusta vastaavasta. Ja ukko tietty pyöritteli vain tietämättömänä silmiään ja mutisi, tuonhan mä joskus sulle sitä kahvia... (niin, silloin kun haluaa jotain...)

Itse kun olen lapsia ja miestä varten olemassa, niin kukahan on minun vuokseni olemassa? *kaipaa jotain*

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se kuitenkin ihan kivaa, että välillä passataan, vaikkakin taka-ajatuksin. Ystävieni kanssa jutellessa olen tajunnut, että moni ei saa KOSKAAN kahvia sänkyyn.. Tai ei voisi kuvitellakaan, että mies tekee lämpimiä voileipiä iltasella leffaevääksi :)

Vierailija
2/2 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu ihan meidän normaaliin yhteiseloon. Mies on aina tykännyt passata mua, tekee voileipiä, laittaa hyvää ruokaa jne. Minä sitten passaan toisella lailla takaisin. Siis muullakin lailla kuin seksillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän