Lapsellani on korkea kuume ja hakkaava yskä, meitä ei otettu sairaalaan!
Ei voitu edes nopeasti ottaa Corona-näytettä jossain! Jos 6-vuotiaalla on kolmatta päivää kuume joka hyppii lukemissa 39c,40c, 39c, taas 40c niin jotainhan on vialla. Influenssassa on se yksi korkea kuumepiikki, ei tälläistä sahaamista.
Olemme nyt eristäneet itsemme tänne vintille, ettei 1v pikkuveli tai mies, jolla astma saa tartuntaa.
Kommentit (25)
Ketuttaa, että jotkut on niin hölmöjä, että viljelee täällä joka puolella tuota THL:n pässinpääjohtajan slogania "ei korona testi ole lääke, miksi siis haluat testin"! Ettekö pässit ymmärrä, että siksi pitää testata jotta altistuneet saadaan kartoitettua ja leviämisketjut katkaistua, muuten tätä sotaa ei voiteta!
Thl kirjoitti:
Ketuttaa, että jotkut on niin hölmöjä, että viljelee täällä joka puolella tuota THL:n pässinpääjohtajan slogania "ei korona testi ole lääke, miksi siis haluat testin"! Ettekö pässit ymmärrä, että siksi pitää testata jotta altistuneet saadaan kartoitettua ja leviämisketjut katkaistua, muuten tätä sotaa ei voiteta!
Sen takia testi on turha, että eristyksissä elämistä on suositeltu kaikille jo nyt, varsinkin niille joilla on mitä vain hengitystiesairauden oireita. Suositukset ei todellakaan koske vain diagnosoituja korona-potilaita, vaan aivan kaikkia!
Aloittajan rajauksessa esimerkiksi nyt yksikään perheenjäsen ei saisi olla missään ihmiskontaktissa, myös sisarus ja mies eristyksiin, tarkoittaa 100% kotona pysymistä.
Thl kirjoitti:
Mitä sillä tiedolla tekee? Koko kaikki tarpeettomat kontaktit ovat rajoitettu. Tervejärkinen ymmärtää ettei tuossa tilassa mennä ruokakauppaan.
Koronaa tai ei, testi tai ei, niin yksi pointti. Tuo että lapsi ei jaksa edes mehulasia pidellä, on tosi tärkeä tieto! Lapsilla saattaa kyllä kuume nousta helpommin kuin aikuisilla, mutta ei kai missään pikkutaudissa kunto tuolla tavalla romahda. Muistan itse että mulla on ollut teini-iässä sellainen flunssatyyppinen tauti jossa oli enimmillään 39,7 mulla kuumetta, ja kyllä ihan itse join silti. Ei se kuumeen nousu siis automaattisesti noin vetämättömäksi vie. (Ei ole tietoa mikä tauti silloin yläasteaikanani oli kyseessä. Se kiersi koko koulun ja pahimpina päivinä oli 2/3 oppilaista poissa yhtä aikaa. Oireet eivät oikein tyypilliseen influenssaankaan sopineet.)
No hunajavettä kehiin