Lue keskustelun säännöt.
Maha sekaisin
28.07.2008 |
Mulla oli maha sekaisin varmaan rv 2 lähtien ja vasta pari päivää sitten alkoi maha rauhoittua. Itse reagoin stressiinkin niin, että maha menee sekaisin, joten melkein heti arvasin, että olen raskaana, kun mitään muuta stressin aihetta ei ollut. Hormonitoiminta muuttuu, eikä maha pysynyt mukana. Aloitin syömään maitohappobakteereita rv 5 lähtien ja nyt vasta niiden teho alkoi näkyä. Pitää käydä huomenna apteekista hakemassa lisää. Oksentanut en ole kertaakaan, mutta kuvottava olo jatkuu. Tiheällä syömisellä sen pystyy kuitenkin aika hyvin pitämään poissa :)
Heidi, rv 9+1
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Välillä oli alkuun maha kovalla ja osi kipeä ja sitten yhtäkkiä rapa roisku.. varsinkin yöllä maha sitten alko toimimaan ja istuin monesti tunninkin yöllä vessassa potien kamalaa vatsan kouristelua ja pöntöltä ei päässyt mihinkään. Nyt on alkanut vähän helpottaa. Mutta ota huomioon, että jos syö liikaa maitohappobakteereita, se voi myös laittaa vatsan sekaisin, joko kovalle tai löysälle... Mä oon käyttänyt Lacto Seveniä ja puolikas tabletti joka toinen päivä on sopiva. Jos ottaa enemmän siinä vaiheessa kun maha on löysällä, niin menee ihan kovalle ja kahen päivän päästä taas toimii roiskuen.. Mutta toi puolikas on sopivasti rauhottanut ja tehnyt sopivan "paksuista"..
Voimia kuvotukseen! Toivottavasti helpottanut jo! Mulla tuolloin 28.7. kun viestin olet laittanut, niin oli vielä jatkuvaa kuvotusta, mutta nyt se lähestulkoon häipynyt.. Mitä nyt tänäaamuna meinasi oksennus lentää.. ;) Mutta muuten parempaan päin mennään koko ajan!
Leeti rv 10+6