Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä Tinderissä

Vierailija
28.03.2020 |

Saisikohan tästä jotain keskustelua? Kokemuksia ja niinedespäin.

Vinkkejä miten saada enemmän mätsejä?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haet mallipojan kuvat netistä ja sillä profiili. Teksti aika härski ja viittaa pelimiehen taustaan mutta kerro olevasi valmis vakiintumaan. Naiset rakastavat ajatusta pelimiehen kesyttämisestä.

Eli periaatteessa valehtele kaikki jos haluat saada osumia.

Mitä tästäkin on hyötyä olla muiden kuvilla? Luuletko ettei naiset huomaa eroa sitten livenä vai?

M37

Ilman matchia et pääse edes keskustelemaan. Matchin kanssa jos osaa viestitellä on latu auki vaikka profiili olisikin ollut valetta.

Voit tietenkin jatkaa nykyisellä tavalla ja laitella vauvapalstalle kysymyksia mikset saa matchejä. Jos mallipojan kuvat ei nappaa niin muokkaa edes teksti pikkutuhmaksi ja yksinkertaiseksi.

Vierailija
42/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän kokemuksella tuntuu Tinderin naistarjonta ihan väärältä minulle. Liikaa normaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haet mallipojan kuvat netistä ja sillä profiili. Teksti aika härski ja viittaa pelimiehen taustaan mutta kerro olevasi valmis vakiintumaan. Naiset rakastavat ajatusta pelimiehen kesyttämisestä.

Mitä tästäkin on hyötyä olla muiden kuvilla? Luuletko ettei naiset huomaa eroa sitten livenä vai?

M37

Ilman matchia et pääse edes keskustelemaan. Matchin kanssa jos osaa viestitellä on latu auki vaikka profiili olisikin ollut valetta.

Voit tietenkin jatkaa nykyisellä tavalla ja laitella vauvapalstalle kysymyksia mikset saa matchejä. Jos mallipojan kuvat ei nappaa niin muokkaa edes teksti pikkutuhmaksi ja yksinkertaiseksi.

Todellakin olen ennemmin yksin kuin, että alkaisin tekemään valeprofiileja.

M37

Vierailija
44/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan vaikka täälläkin jutella tuntemattomien kanssa. Netti on täynnä keskustelupalstoja. Ei siihen tinderiä tarvita.

Vierailija
45/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siellä ole, mutta voin vastata, että pyyhkäisin oikealle miehen, joka on kuvassa kivan näköinen. Kivan. Ei tarkoita klassisen komeaa. Olen deittaillut miehiä, joilla on ollut paha karsastus, ohentuneet hiukset, ylipainoa jne, mutta heillä on ollut kivat silmät ja positiivinen, rento olemus ja hymy. Sen lisäksi mukava teksti, jossa on jotain, mikä meitä voisi yhdistää. En tiedä, kuinka paljon Tinderissä on tapana kirjoittaa tekstiä, mutta minuun iskisi tosiaan jokin yhdistävä asia tyyliin "viikonloppuisin pakkaan eväät reppuun ja lähden luontoon".

Itse pyyhkäisisin oikealle vain ja ainoastaa miehet, joista kiinnostun niin paljon, että haluaisin heidät myös tavata. Tiedän, että joillakin miehillä on toisenlainen strategia ja heille riittää mahdollisimman suuri matchien määrä, vaikka eivät niille naisille haluaisi edes laittaa viestiä. Ehkä se saa tuntemaan itsensä halutuksi.

Ihan suhteellisuuden vuoksi: Eilen FB:n koronasinkkujen ryhmässä oli noin 120 miestä, kun siellä kävin. Heistä yksikään ei ollut sellainen, jonka olisin swaipannut oikealle, jos kyseessä olisi ollut Tinder. Tietysti suuri osa oli aivan liian nuoria tai vanhoja, mutta silti kannattaa ymmärtää, että naiselle, joka hakee Tinderistä parisuhdetta, kiinnostavia miehiä on ehkä pari prosenttia kaikista.

Yksi vaihtoehto onkin siis myös olla realisti ja tutustua "kilpailijoihin". Tehdä profiili naisena ja selata oman ympäristön miestarjontaa ja sitten miettiä, kuinka hyvin itse pärjää kiinnostavuudessa suhteessa heihin.

Katsoin samaa. Sinkkuryhmissä ei yhtään kivannäköisiä/komeita miehiä. Lähinnä vanhahkoja, kaljuuntuneita, ylipainoisia, silmälasipäisiä (jälkimmäisessä ei tosin mitään vikaa, ei vain ole oma mieltymykseni).

Vierailija
46/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Latu auki mihin? Minä olen nainen, vastasin juuri viestiisi. Ole hyvä, sait ihan saman mitä tinderissä saisi jos latu tarkoittaa sitä että joku kirjoittaa sinulle viestin.

Vierailija
47/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin 30-vuotias niin mätsejä tuli ovista ja ikkunoista mut nyt viis vuotta myöhemmin hyvä jos kerran viikossa saa. Näytän melkein samalta kuin silloinkin

Vierailija
48/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin 30-vuotias niin mätsejä tuli ovista ja ikkunoista mut nyt viis vuotta myöhemmin hyvä jos kerran viikossa saa. Näytän melkein samalta kuin silloinkin

Oletko mies vai nainen ja mikä ikähaarukka sinulla on?

Vierailija
49/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on itseluottamus ihan nollassa (ehkä aiheestakin). Haluaisin lähinnä jotain tutustumista näin alkuun, ilman mätsejä nyt on mahdoton viestitellä joten useammalla mätsillä olisi edes jonkinlainen mahdollisuus.

Vaikuttaa siltä että 85% naisista on jotain instagram-bebejä, jotka ei kiinnosta. Pitää varmaan miettiä ikähaarukkaa uudestaan.

Mikä sun ikähaarukka sitten on ja oma ikäsi?

Laitoin huvikseni aluksi 23-45 ikähaarukan. Olen 35.

Ei tuo huonoin mahdollinen ikähaarukka ole, mutta ainakin alaikärajaa kannattaa nostaa. Ei susta yli 10 vuotta nuoremmat naiset todennäköisesti kuitenkaan kiinnostu ja itsesi ikäiset saattavat ajatella, että olet oikeasti itseäsi paljon nuorempien perään.

Itse en naisena innostu miehistä, joilla on hyvin iso ikähaarukka. Tulee olo, että hakevat ennemmin panoseuraa kuin parisuhdetta. Harva mies kuitenkaan oikeasti parisuhteesta on kiinnostunut itseään 10 vuotta vanhemman naisen kanssa. Minuun iskisi parhaiten +-5 vuotta ikähaarukka, eli sinun kohdallasi 30-40v.

Ei tinderissä näe muiden asettamaa ikähaarukkaa. Tiedät vain että mahdut siihen sisälle, kun kerran ko profiilin näet. Miksi pitää kommentoida aihetta kun et ole koko sovellusta ikinä käyttänyt?

Vierailija
50/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika jäätävä epäsuhta. Minä naisena saan

Niin paljon viestejä että en jaksa todellakaan vastailla kaikille. Yritän nirsoilla mutta lähes 100 % tulee mätsi jos itse vaan tykkään ja lähes välittömästi viesti.

Mulla on ongelmana runsauden pula. En kehtaa miehille kertoa etten ehdi joka päivä treffailla. Kun en kerkeä kaikkia edes näkemään. Luulevat että ovat ainoita enkä kerro että nytkin on aktiivisessa viestittelyssä 5-10 miestä kerrallaan. 3 kanssa olen keskustellut puhelimessa ja kaikki tietty haluaa treffeille.harva mies pääsee pyramidin huipulle eli treffeille saakka. Ja mun kokemus on, että joka kerta miehet ovat olleet superkohteluaita; olen mm illallistanut monesti Kämpissä ja muissa keskustan ravintoloissa ja aina on miehet maksaneet kaiken. Olleet todella kohteliaita ja halunneet tavata.

En vaan itse ole syttynyt vielä.

Tinder on pinnallinen paikka. Kauniit ja seksikkäät ovat huipulla. Naisena se on rajaton tapailupaikka.

Ihmettelen tosin kun täällä aina puhutaan että treffeillä itse maksetaan, kun mulle miehet ovat nimemomaan haluneet maksaa kaiken vaikka olen tarjoutunut itse maksamaan.

Sen tosin tunnustan että en tapaile köyhiä. Kaikki tapailemani miehet ovat olleet varakkaita.

Vierailija
51/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on itseluottamus ihan nollassa (ehkä aiheestakin). Haluaisin lähinnä jotain tutustumista näin alkuun, ilman mätsejä nyt on mahdoton viestitellä joten useammalla mätsillä olisi edes jonkinlainen mahdollisuus.

Vaikuttaa siltä että 85% naisista on jotain instagram-bebejä, jotka ei kiinnosta. Pitää varmaan miettiä ikähaarukkaa uudestaan.

Mikä sun ikähaarukka sitten on ja oma ikäsi?

Laitoin huvikseni aluksi 23-45 ikähaarukan. Olen 35.

Ei tuo huonoin mahdollinen ikähaarukka ole, mutta ainakin alaikärajaa kannattaa nostaa. Ei susta yli 10 vuotta nuoremmat naiset todennäköisesti kuitenkaan kiinnostu ja itsesi ikäiset saattavat ajatella, että olet oikeasti itseäsi paljon nuorempien perään.

Itse en naisena innostu miehistä, joilla on hyvin iso ikähaarukka. Tulee olo, että hakevat ennemmin panoseuraa kuin parisuhdetta. Harva mies kuitenkaan oikeasti parisuhteesta on kiinnostunut itseään 10 vuotta vanhemman naisen kanssa. Minuun iskisi parhaiten +-5 vuotta ikähaarukka, eli sinun kohdallasi 30-40v.

Tinderissä ei ikähaarukkaa näe kuin sinä itse, joten se ja sama mikä se sitten on.

Vierailija
52/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siellä ole, mutta voin vastata, että pyyhkäisin oikealle miehen, joka on kuvassa kivan näköinen. Kivan. Ei tarkoita klassisen komeaa. Olen deittaillut miehiä, joilla on ollut paha karsastus, ohentuneet hiukset, ylipainoa jne, mutta heillä on ollut kivat silmät ja positiivinen, rento olemus ja hymy. Sen lisäksi mukava teksti, jossa on jotain, mikä meitä voisi yhdistää. En tiedä, kuinka paljon Tinderissä on tapana kirjoittaa tekstiä, mutta minuun iskisi tosiaan jokin yhdistävä asia tyyliin "viikonloppuisin pakkaan eväät reppuun ja lähden luontoon".

Itse pyyhkäisisin oikealle vain ja ainoastaa miehet, joista kiinnostun niin paljon, että haluaisin heidät myös tavata. Tiedän, että joillakin miehillä on toisenlainen strategia ja heille riittää mahdollisimman suuri matchien määrä, vaikka eivät niille naisille haluaisi edes laittaa viestiä. Ehkä se saa tuntemaan itsensä halutuksi.

Ihan suhteellisuuden vuoksi: Eilen FB:n koronasinkkujen ryhmässä oli noin 120 miestä, kun siellä kävin. Heistä yksikään ei ollut sellainen, jonka olisin swaipannut oikealle, jos kyseessä olisi ollut Tinder. Tietysti suuri osa oli aivan liian nuoria tai vanhoja, mutta silti kannattaa ymmärtää, että naiselle, joka hakee Tinderistä parisuhdetta, kiinnostavia miehiä on ehkä pari prosenttia kaikista.

Yksi vaihtoehto onkin siis myös olla realisti ja tutustua "kilpailijoihin". Tehdä profiili naisena ja selata oman ympäristön miestarjontaa ja sitten miettiä, kuinka hyvin itse pärjää kiinnostavuudessa suhteessa heihin.

Katsoin samaa. Sinkkuryhmissä ei yhtään kivannäköisiä/komeita miehiä. Lähinnä vanhahkoja, kaljuuntuneita, ylipainoisia, silmälasipäisiä (jälkimmäisessä ei tosin mitään vikaa, ei vain ole oma mieltymykseni).

Eli johtopäätöksenä: Naama ennustaa parhaiten miehen pariutumista

ohis

Vierailija
53/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M37

Jos mitkään yleisluonteiset neuvot ei kelpaa niin ymmärrät varmaan että mahdollisuuksiasi voi parantaa ainoastaan joku joka TUNTEE sinut hyvin, voi tarkastaa nykyisen profiilin/kuvat ja antaa siihen suoraan muokkausehdotuksia. Muuten jatkat nykyisellä tasolla.

Vierailija
54/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee, kunhan et ole kranttu. Jos kaikki kelpaa, niin valintaa on. 

T. Ei se käytössä kulu

Vierailija
55/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M37

Jos mitkään yleisluonteiset neuvot ei kelpaa niin ymmärrät varmaan että mahdollisuuksiasi voi parantaa ainoastaan joku joka TUNTEE sinut hyvin, voi tarkastaa nykyisen profiilin/kuvat ja antaa siihen suoraan muokkausehdotuksia. Muuten jatkat nykyisellä tasolla.

Yleisluontoinen neuvo tehdä valeprofiili? Miten se parantaisi mahdollisuuksia?

Vierailija
56/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vinkit:

Selkeä kasvokuva

-naista kiinnostaa miltä näytät normaalisti

Selkeä vartalokuva

-naista kiinnostaa oletko läski ja miten pukeudut

Älä vääntele naamaa kuvissa

-yleensä tällä yritetään peittää jotain, eikä tilanteen hauskuus aukea ulkopuoliselle

Älä käytä aurinkolaseja

-antaa vaikutelman että piilottelet/salailet/olet varattu

Älä käytä päähinettä

-piilotteletko kaljua? Naisia kiinnostaa hiustyylisi, käytkö parturissa?

Ei auto/prätkä/venekuvia

-jos joka kuvassa on joku ajopeli, vaikutat mulkulta audimieheltä

Ei vähäpukeisuutta

-jos ei esittelykuntoinen kroppa, piilota. Jos treenattu, nainen sen kyllä huomaa ihan t-paitakuvastakin.

Ei tupakka/viinakuvia

-ellet halua röökaavaa läskiä kapakkiruusua

Jos ohjeista huolimatta käytät kieltämäniä kuvalajeja, huolehdi että seassa on myös päinvastaisia kuvia.

Lisäisin tähän vielä, että ei kalakuvia. Ketään naista ei kiinnosta, minkä kokoisia kaloja olet onnistunut saamaan.

Vierailija
57/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Latu auki mihin? Minä olen nainen, vastasin juuri viestiisi. Ole hyvä, sait ihan saman mitä tinderissä saisi jos latu tarkoittaa sitä että joku kirjoittaa sinulle viestin.

Viesti ei ollut sinulle vaan ap:lle. Ethän mene muiden keskusteluun väliin viisastelemaan ihan normaalielämässäkään. Oletan myös että ymmärrät anonyymichatin ja Tinderin eron.

Vierailija
58/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M37

Yleisluontoinen neuvo tehdä valeprofiili? Miten se parantaisi mahdollisuuksia?

Keskustelussa on annettu muitakin vinkkejä. Ongelma on se että anonyymi kysyy miten juuri hänen mahdollisuuksia voisi parantaa ja anonyymit arvailevat vinkkejä kaikille. Jos tämä ei kelpaa vain tuttu voi oikeasti auttaa tässä.

Vierailija
59/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinä et muuttunut paljoakaan, maailma muuttui tässä välissä ihan sikana.

Vierailija
60/79 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Viesti ei ollut sinulle vaan ap:lle. Ethän mene muiden keskusteluun väliin viisastelemaan ihan normaalielämässäkään. Oletan myös että ymmärrät anonyymichatin ja Tinderin eron.

Mikä ero niillä on jos aikoo tinderissä olla anonyymi? Ei se valeprofiili eroa siitä että täällä juttelet ihmisille jotka ei tiedä sinusta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi