Miehenä Tinderissä
Saisikohan tästä jotain keskustelua? Kokemuksia ja niinedespäin.
Vinkkejä miten saada enemmän mätsejä?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on itseluottamus ihan nollassa (ehkä aiheestakin). Haluaisin lähinnä jotain tutustumista näin alkuun, ilman mätsejä nyt on mahdoton viestitellä joten useammalla mätsillä olisi edes jonkinlainen mahdollisuus.
Vaikuttaa siltä että 85% naisista on jotain instagram-bebejä, jotka ei kiinnosta. Pitää varmaan miettiä ikähaarukkaa uudestaan.
Jos mätsin vain haluat, nyt alkuun. Niin vinkki, poista profiili, luo uusi ja siihen kaksi kuvaa (jossa näytät ihmiseltä ei mitään harrastuskuvia tai naamanvääntelyä), naama /silmät näkyviin ja jos kroppa ok niin se, mutta vaatteet päällä. Ikähaarukaksi oma ikä+-5v. Ei tekstiä ja sitten swaippaat oikealle kaikki vastaantulijat. HUOM KAIKKI!
Asiallinen vastaus, kiitos. Täytyy soveltaa tätä.
Mitä iloa sinulle on mätseistä naisen kanssa, joka ei sinua kiinnosta? Ja lisäksi: ymmärtääkseni Tinderin algoritmi on rakennettu niin, että tuo huonontaa näkyvyyttäsi.
Kyllä se Suomen kokoisessa paikassa näyttää sinut vaikka mikä algoritmi sääntö olisi. Ja jos olet tykännyt 5 henkilöstä (unelmien kumppani) vs. 500, niin kummalla tavalla se mätsi varmemmin tulee. Ap halusi nimenomaam mätsin, keskustelua jne. Se onko vastapuoli minkälainen, niin se jäänee nähtäväksi livetilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
En siellä ole, mutta voin vastata, että pyyhkäisin oikealle miehen, joka on kuvassa kivan näköinen. Kivan. Ei tarkoita klassisen komeaa. Olen deittaillut miehiä, joilla on ollut paha karsastus, ohentuneet hiukset, ylipainoa jne, mutta heillä on ollut kivat silmät ja positiivinen, rento olemus ja hymy. Sen lisäksi mukava teksti, jossa on jotain, mikä meitä voisi yhdistää. En tiedä, kuinka paljon Tinderissä on tapana kirjoittaa tekstiä, mutta minuun iskisi tosiaan jokin yhdistävä asia tyyliin "viikonloppuisin pakkaan eväät reppuun ja lähden luontoon".
Itse pyyhkäisisin oikealle vain ja ainoastaa miehet, joista kiinnostun niin paljon, että haluaisin heidät myös tavata. Tiedän, että joillakin miehillä on toisenlainen strategia ja heille riittää mahdollisimman suuri matchien määrä, vaikka eivät niille naisille haluaisi edes laittaa viestiä. Ehkä se saa tuntemaan itsensä halutuksi.
Ihan suhteellisuuden vuoksi: Eilen FB:n koronasinkkujen ryhmässä oli noin 120 miestä, kun siellä kävin. Heistä yksikään ei ollut sellainen, jonka olisin swaipannut oikealle, jos kyseessä olisi ollut Tinder. Tietysti suuri osa oli aivan liian nuoria tai vanhoja, mutta silti kannattaa ymmärtää, että naiselle, joka hakee Tinderistä parisuhdetta, kiinnostavia miehiä on ehkä pari prosenttia kaikista.
Yksi vaihtoehto onkin siis myös olla realisti ja tutustua "kilpailijoihin". Tehdä profiili naisena ja selata oman ympäristön miestarjontaa ja sitten miettiä, kuinka hyvin itse pärjää kiinnostavuudessa suhteessa heihin.
Realismi kannattaa. Jos nainen tykkäisi jopa keskimäärin 20 % oman ikäluokkansa miehistä, mikä on jo todella suuri ja epärealistinen prosenttiosuus parisuhdetta etsiessä, niin se tarkoittaisi, että sinun pitäisi olla kiinnostavin viidestä ehdokkaasta. Todellisuudessa naisena uskon, että prosenttiosuus on paljon pienempi ja oikealle pyyhkäistään korkeintaan 10 % kaikista. Sinua kohti pitäisi siis olla yhdeksän sellaista profiilia, joista nainen ei kiinnostu.
Tietenkään todellisuus ei noudata prosentteja vaan joinakin päivinä vastaan tulee kiinnostavia profiileja, toisena ei. Kannattaa vaan muistaa pitää jalat maassa ja ymmärtää, että et kilpaile naisia vastaan vaan muita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on itseluottamus ihan nollassa (ehkä aiheestakin). Haluaisin lähinnä jotain tutustumista näin alkuun, ilman mätsejä nyt on mahdoton viestitellä joten useammalla mätsillä olisi edes jonkinlainen mahdollisuus.
Vaikuttaa siltä että 85% naisista on jotain instagram-bebejä, jotka ei kiinnosta. Pitää varmaan miettiä ikähaarukkaa uudestaan.
Jos mätsin vain haluat, nyt alkuun. Niin vinkki, poista profiili, luo uusi ja siihen kaksi kuvaa (jossa näytät ihmiseltä ei mitään harrastuskuvia tai naamanvääntelyä), naama /silmät näkyviin ja jos kroppa ok niin se, mutta vaatteet päällä. Ikähaarukaksi oma ikä+-5v. Ei tekstiä ja sitten swaippaat oikealle kaikki vastaantulijat. HUOM KAIKKI!
Jos laittaa kaikki oikealle, Tinder olettaa että olet botti, ja laittaa sinut jonon hännille. Ts profiiliasi ei näytetä kenellekään. Huonoin neuvo ikinä. Oikealle saa laittaa max 50%, mutta realistisesti, ei vain instababeja.
Kyllä minulle vain puskee mätsiä ja vedän oikealle väh. 90%. Että turha huudella, jos ei ole kokemusta.
Ja kuitenkin vietät tämänkin aurinkoisen aamupäivän meidän mammojen kanssa etkä jonkun ihanan mimmin. Miksi?
Asiahan ei sinulle toki kuulu, mutta on tällä hetkellä useampi mätsi tinderissä ja parin kanssa keskustelut menossa. Ja miksi en kainalossa ole, niin olisiko joku tauti epidemia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti mitään vanhoja köppämummoja tinderistä haeskele? Takiaisia tarttuu hihoihin sieltä sun täältä muutenkin, joten tinderissä ikähaarukaksi vähintään viisi vuotta nuoremmat ylärajaksi. Ulkonäköä pitää tietenkin löytyä, mutta sama homma noiden köppästelijöidenkin suhteen. Kaikki ovat aivan samojen miesten perässä.
Tätä ohjetta kannattaa kuunnella
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
... jos haluaa jatkossakin viettää viikonloput vauvalehden keskustelupalstalla.
Todella uusi ja raikas kuitti! Lienet vauvapalstan kovin sivaltaja! Jos nyt haluat tietää, niin tänäänkin menen luontoretkelle opiskelijaneidon kanssa, karanteenista viis veisaten. Virret jää kuitenkin veisaamatta, vaikka sänky huutaneekin illasta hoosiannaa!
Yritin vain ilmaista, että tuo ikä nyt ihan merkityksetön. Jos vientiä on, niin sitä silloin on. Jos ei, niin ei. Aivan ajanhukkaa kohdistaa naputtelua koko tarjonnalle, sillä tuurin käydessä tavismiehenkin kannattaa panostaa lipukkeisiin, missä on joku voittokin tarjolla!
Elämä on peliä ja kannattaa optimoida, eikä kahlata umpihankea hampaat irvissessä, vain siksi kun muutkin tekee niin.
Vinkit:
Selkeä kasvokuva
-naista kiinnostaa miltä näytät normaalisti
Selkeä vartalokuva
-naista kiinnostaa oletko läski ja miten pukeudut
Älä vääntele naamaa kuvissa
-yleensä tällä yritetään peittää jotain, eikä tilanteen hauskuus aukea ulkopuoliselle
Älä käytä aurinkolaseja
-antaa vaikutelman että piilottelet/salailet/olet varattu
Älä käytä päähinettä
-piilotteletko kaljua? Naisia kiinnostaa hiustyylisi, käytkö parturissa?
Ei auto/prätkä/venekuvia
-jos joka kuvassa on joku ajopeli, vaikutat mulkulta audimieheltä
Ei vähäpukeisuutta
-jos ei esittelykuntoinen kroppa, piilota. Jos treenattu, nainen sen kyllä huomaa ihan t-paitakuvastakin.
Ei tupakka/viinakuvia
-ellet halua röökaavaa läskiä kapakkiruusua
Jos ohjeista huolimatta käytät kieltämäniä kuvalajeja, huolehdi että seassa on myös päinvastaisia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaa kaikki oikealle, Tinder olettaa että olet botti, ja laittaa sinut jonon hännille. Ts profiiliasi ei näytetä kenellekään. Huonoin neuvo ikinä. Oikealle saa laittaa max 50%, mutta realistisesti, ei vain instababeja.
Kyllä minulle vain puskee mätsiä ja vedän oikealle väh. 90%. Että turha huudella, jos ei ole kokemusta.
Ja kuitenkin vietät tämänkin aurinkoisen aamupäivän meidän mammojen kanssa etkä jonkun ihanan mimmin. Miksi?
Asiahan ei sinulle toki kuulu, mutta on tällä hetkellä useampi mätsi tinderissä ja parin kanssa keskustelut menossa. Ja miksi en kainalossa ole, niin olisiko joku tauti epidemia?
Ja jatkona vielä, mikä sen mukavampaa seuraa kuim av mammat? Niitäkin tuntuu tinderissä olevan ja siinä on moni poika ihmeissään millaisia villikissoja niistä kuoriutuu. Ja sinkkuja tietty!
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ikähaarukka sitten on ja oma ikäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti mitään vanhoja köppämummoja tinderistä haeskele? Takiaisia tarttuu hihoihin sieltä sun täältä muutenkin, joten tinderissä ikähaarukaksi vähintään viisi vuotta nuoremmat ylärajaksi. Ulkonäköä pitää tietenkin löytyä, mutta sama homma noiden köppästelijöidenkin suhteen. Kaikki ovat aivan samojen miesten perässä.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Todella uusi ja raikas kuitti! Lienet vauvapalstan kovin sivaltaja! Jos nyt haluat tietää, niin tänäänkin menen luontoretkelle opiskelijaneidon kanssa, karanteenista viis veisaten. Virret jää kuitenkin veisaamatta, vaikka sänky huutaneekin illasta hoosiannaa!
Yritin vain ilmaista, että tuo ikä nyt ihan merkityksetön. Jos vientiä on, niin sitä silloin on. Jos ei, niin ei. Aivan ajanhukkaa kohdistaa naputtelua koko tarjonnalle, sillä tuurin käydessä tavismiehenkin kannattaa panostaa lipukkeisiin, missä on joku voittokin tarjolla!
Elämä on peliä ja kannattaa optimoida, eikä kahlata umpihankea hampaat irvissessä, vain siksi kun muutkin tekee niin.
Niin, sulla on vientiä muutenkin, joten ymmärrettävästi myös Tinderissä. Mä luulin kuitenkin, että tämän ketjun aloittajalla ei ole vientiä. Joten ehkä sinun neuvosi eivät parhaita mahdollisia hänelle ole? Kai hän on jo kokeillut sinun taktiikkaasi ja huomannut, ettei ne "instabeibet" kiinnostukaan.
Vierailija kirjoitti:
En siellä ole, mutta voin vastata, että pyyhkäisin oikealle miehen, joka on kuvassa kivan näköinen. Kivan. Ei tarkoita klassisen komeaa. Olen deittaillut miehiä, joilla on ollut paha karsastus, ohentuneet hiukset, ylipainoa jne, mutta heillä on ollut kivat silmät ja positiivinen, rento olemus ja hymy. Sen lisäksi mukava teksti, jossa on jotain, mikä meitä voisi yhdistää. En tiedä, kuinka paljon Tinderissä on tapana kirjoittaa tekstiä, mutta minuun iskisi tosiaan jokin yhdistävä asia tyyliin "viikonloppuisin pakkaan eväät reppuun ja lähden luontoon".
Itse pyyhkäisisin oikealle vain ja ainoastaa miehet, joista kiinnostun niin paljon, että haluaisin heidät myös tavata. Tiedän, että joillakin miehillä on toisenlainen strategia ja heille riittää mahdollisimman suuri matchien määrä, vaikka eivät niille naisille haluaisi edes laittaa viestiä. Ehkä se saa tuntemaan itsensä halutuksi.
Ihan suhteellisuuden vuoksi: Eilen FB:n koronasinkkujen ryhmässä oli noin 120 miestä, kun siellä kävin. Heistä yksikään ei ollut sellainen, jonka olisin swaipannut oikealle, jos kyseessä olisi ollut Tinder. Tietysti suuri osa oli aivan liian nuoria tai vanhoja, mutta silti kannattaa ymmärtää, että naiselle, joka hakee Tinderistä parisuhdetta, kiinnostavia miehiä on ehkä pari prosenttia kaikista.
Yksi vaihtoehto onkin siis myös olla realisti ja tutustua "kilpailijoihin". Tehdä profiili naisena ja selata oman ympäristön miestarjontaa ja sitten miettiä, kuinka hyvin itse pärjää kiinnostavuudessa suhteessa heihin.
Miten mä miehenä voin arvioida omaa kiinnostavuutta naisten silmissä suhteessa muihin tuntemattomiin miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin huvikseni aluksi 23-45 ikähaarukan. Olen 35.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yhtään mätsiä? Jos on niin minkä ikäisistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Niin, sulla on vientiä muutenkin, joten ymmärrettävästi myös Tinderissä. Mä luulin kuitenkin, että tämän ketjun aloittajalla ei ole vientiä. Joten ehkä sinun neuvosi eivät parhaita mahdollisia hänelle ole? Kai hän on jo kokeillut sinun taktiikkaasi ja huomannut, ettei ne "instabeibet" kiinnostukaan.
En ole koskaan edes yrittänyt instabeibejä, olen satavarma etteivät he minusta kiinnostuisi. Nuorempana minulla on ollut ihan sopivasti treffejä ja suhteita, mutta "osaamiseni" on vanhentunut kun olen käyttänyt alustana lähinnä chatteja ja vanhoja deittipalstoja.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tinderissä sinulla on uskomaton seksibuffet kaunottaria, jotka hakevat seksiä.
Mutta, itse tinderkin laittoi nyt viestiä että ketään ei saa tavata juuri nyt (covid-19 vuoksi), suositellen että keskustelemme vain.
Oikeinhan se on. Nyt ei ole aika tapailla ihmisiä.
Riippuu miehestä saako mitään mätsejä? Peruspera Seinäjoelta 40v mitään kaunottaria saa😂 Paras ikä miehelle 25-30v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo huonoin mahdollinen ikähaarukka ole, mutta ainakin alaikärajaa kannattaa nostaa. Ei susta yli 10 vuotta nuoremmat naiset todennäköisesti kuitenkaan kiinnostu ja itsesi ikäiset saattavat ajatella, että olet oikeasti itseäsi paljon nuorempien perään.
Itse en naisena innostu miehistä, joilla on hyvin iso ikähaarukka. Tulee olo, että hakevat ennemmin panoseuraa kuin parisuhdetta. Harva mies kuitenkaan oikeasti parisuhteesta on kiinnostunut itseään 10 vuotta vanhemman naisen kanssa. Minuun iskisi parhaiten +-5 vuotta ikähaarukka, eli sinun kohdallasi 30-40v.
Oon yrittänyt kaikenlaista tuolla Tinderissä, pitkää profiilitekstiä jossa kerron itsestäni, lyhyempää, erilaisia kuvia... silti tykkäyksiä tulee aina suunnilleen yksi kuukaudessa, ja viimeksi sekin poisti heti kun aloitin keskustelun. Eli oli varmaan vahingossa tykännyt. En ole suosittu miestenkään keskuudessa, joten syytän vain itseäni. Oon jotenkin tosi viallinen omana itsenäni, yksinäinen ja epätoivo on vallannut mielen. Ei ole kavereita. Tekisi mieli vain saada vähän huomiota, ja että joku kysyisi kuulumisia ja kuuntelisi.
Haet mallipojan kuvat netistä ja sillä profiili. Teksti aika härski ja viittaa pelimiehen taustaan mutta kerro olevasi valmis vakiintumaan. Naiset rakastavat ajatusta pelimiehen kesyttämisestä.
Eli periaatteessa valehtele kaikki jos haluat saada osumia.
Minusta on alkanut tuntua, että ennemmin voittaa lotossa kuin löytää normaalin parisuhteen tämän ikäisenä. Muutama vuosi sitten eronnut ja melko turha sovellus ollut itselle Tinder.
M37
Vierailija kirjoitti:
Haet mallipojan kuvat netistä ja sillä profiili. Teksti aika härski ja viittaa pelimiehen taustaan mutta kerro olevasi valmis vakiintumaan. Naiset rakastavat ajatusta pelimiehen kesyttämisestä.
Eli periaatteessa valehtele kaikki jos haluat saada osumia.
Mitä tästäkin on hyötyä olla muiden kuvilla? Luuletko ettei naiset huomaa eroa sitten livenä vai?
M37
Ja taas mennään. Uliuliuli....taso status laatikkopää kalsarilentäjä jne jne. Mulla tulee sellanen bon voyage tunne taas.