Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittimiekkonen suuttui XD

Vierailija
28.03.2020 |

Oli riitaa miekkosystävän kanssa ja koska minulla ei ole pahemmin kokemusta hänen kanssaan tappelemisesta, en osannut lukea tilannetta XD. Lopulta sitten sisuunnuin ja päätin "mennä eteenpäin." Iso virhe. No päädyin treffeille deittimiekkosen kanssa ja hän oli ihan kiinnostava sinänsä, kai, mutta eihän tunteeni miekkosystävää kohtaan olleet menneet mihinkään ja tajusin, että tämä ei nyt ole oikea ratkaisu XD.

Päädyimme luokseni ja olimme sohvalla hieman läheisissä tunnelmissa... Emme onneksi suudelleet!!! Eikä ollut edes sellainen tunne että tekisi mieli XD. No deittimiekkosen lähdettyä purskahdin itkuun ja tajusin rakastavani miekkosystävää. Tuli hirveä morkkis koko illasta (ja morkkis on edelleen), menin ihan liian pitkälle XD. Yritän vain unohtaa, että täällä oli oikeasti toinen miekkonen ja koskin häneen. Miksi, miksi, miksi! Kaduttaa!

Noh... Deittimiekkonen ei liiemmin ilmoitellut itsestään ja päätin sitten kertoa hänelle, että jatkan miekkosystävän kanssa (olimme sopineet riidan jo.) Deittimiekkonen toivotti onnea kuin ei mitään, minä kiitin. Sitten hän esti minut whatsapissa XD. Lähetin tekstarin, että mikä ihmeen pointti tuossa nyt oli. Vastasi pari päivää myöhemmin, että lue viimeisin viestisi minulle (Wa) ja lopeta double game. Eli öh... Kutsuiko hän minua juuri kaksinaamaiseksi? XD Eihän hän edes tekstannut melkein mitään täältä lähdettyään, mistä minä olisin voinut tietää hänen kiinnostuksestaan. Sitä paitsi hän TIESI tilanteen, en pimittänyt yhtään mitään.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin aloittaja torjuu miehen ja sitten ihmettelee kun tulee vastaavasti torjutuksi. Itserakas älykääpiö. Mieshän teki ihan oikein. Ja miksi ihmeessä pidät ylipäänsä yhteyttä kilpakosijaan? Onko se siellä varamiehenä odottelemassa reservissä?

No ei kai, mutta kun mitään riitaa ei ollut niin ihmettelin noin dramaattista käytöstä XD. Miksi joku onnittelee "vilpittömästi" ja sen jälkeen kääntää kelkan.

Mitä?? Olisit halunnut pitää hänet ystävänä kenelle voit kertoa suhteesi käänteistä? Voin minäkin eksälle toivottaa vilpittömästi hyvää loppuelämää, mutta en halua enää olla tekemisissä sen jälkeen, ei se ole mitään kelkan kääntämistä!

Tämä jaksaa tosiaan ihmetyttää kerta toisensa jälkeen. Ensin nainen jättää ja sitten on ihan ihmeissään miksei muka olla kavereita enää? Siis oikeasti!

Vierailija
42/43 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä sopia miekkosystävän kanssa deitit ja ilmoita deittimiekkoselle, ettet halua olla hänen muikkelinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin syyttää vain itseäni. Klikkasin. Äh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi