Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden elämään vaikutus on ollut sangen vähäistä?

Vierailija
28.03.2020 |

Pieniä lapsia ei ole. Työt jatkuu toistaiseksi molemmilla normaalisti. Tykätään olla kotona muutenkin eikä kutsuta meille koskaan vieraita.

Ainoa mikä harrastuksistani on jäänyt pois, on ryhmäliikunta ja salikäynnit. Olen jumpannut nettiohjauksien avulla kotona - tulee tehtyä paremmin ja monipuolisemmin, osaisin kyllä ilman ohjaustakin. Nyt en kaipaa edes sitä ja taidan jatkossakin jumpata kotona. Punttitreenejäkin teen kotona, vaikka niihin ei ole ihan samaa rekvisiittaa kuin salilla, se on ainoa, mitä kaipaan. Kaikki muut harrastukseni ovat kotikeskeisiä ja osaa ei vain pysty harrastamaan juuri nyt, kuten marjastusta. Myös miehen kalastusharrastus on tähän aikaan usein tauolla, riippuen jäätilanteesta. Sitähän tämä ei estäisi, vaan nyt jäät on huonoja ja viehekalastukseen ei ole vielä sulaa. Juoksulenkille vielä saa mennä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hieman sama asia. Tietysti vanhemmille tulee hoidettua ruoka-asiat ja nyt molemmat työskentelevät jatkuvasti etänä. Koen tilanteesta huonoa omaatuntoa ja tämän takia yritän kompensoida tilannetta. Eli yritän tukea paikallisia yrittäjiä, yms. (haetaan ravintoloista ruokaa kotiin, jne.)

Vierailija
2/5 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämään tämä ei ole vaikuttanut mitenkään. Normaalisti käyn töissä ja touhuan kaiken muunkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei lapsia, mies käy edelleen töissä. Itse siirryin etätöihin tällä viikolla kun työnantaja määräsi kaikki joilla mahdollista niin siirtyä kotiin. Mutta eipähän mene työmatkaan aikaa 😊

Tykätään olla kahdestaan kotona ja ollaan oltu aina iltaisin kotona ennenkin, eli ei tämä uusi tilanne ole. Ei ole tarvetta laukata töitten jälkeen harrastuksissa kaupungilla. Viikonloput ollaan yleensä kotosalla, toisinaan tykätään lähteä viikonloppureissulle jonnekin. Ne toki nyt toistaiseksi jäissä.

Suurin arkeen vaikuttanut muutos varmaan se, että pyrin minimoimaan kauppareissut ja ostan kerralla koko viikon satsin.

Vierailija
4/5 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämässä näkyy lähinnä lisääntyneinä etätöinä, sijotusten sulamisena ja huolena riskiryhmään kuuluvista läheisistä.

Vierailija
5/5 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastot kiinni. Muuten poikkeusoloja ei huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi