Hurja keuhkokuume marraskuussa, olikohan koronaa
Olin tosi kipeä 6 vk, hengenahdistus niin hurjaa ettei ikinä
Kommentit (6)
Sama täällä! Ja oli muuten sitkeää limaa kun yski ja yski eikä millään saanut irtoamaan.
No olihan se koronaa, mitäpä muutakaan. Tartutit sitten kaikki eli tauti lähti sinulta leviämään ilmavirtojen myötä Wuhanin eläintorille, varma tieto tämäkin.
Sama mulla oli marraskuussa. Tuttava tuli ulkomaan matkalta ja oli yskäinen kauan. Sain sen taudin ja olin tosi sairaan tuntuinen ja yskää jatkui pitkään.
Ei ollut koronaa lultavasti sullakaan, tuota on liikkeellä paljon. Mulla on ollut samanlainen tauti jo pitkään ja on siis edelleen. Sain sen tammikuussa Kanarialta ja lääkäri on todennut keuhkokuumeen, joka ei vaan parane millään lääkkeellä. Olin koronatestissäkin, eikä tämä ole koronaa.
En enää uskalla mennä edes kauppaan, vaan tilaan ruuatkin netistä, ennen kuin tämä joskus loppuu. Jos tähän saisi yhtä aikaa koronan lisäksi, se olisi varmaan kohtalokasta.
Mulla oli helmikuun puolessa välissä. Kävin vakikampaajalla jonka poika on finnairin stuertti. Lensi silloin vielä Kiinaan, tosin oli pitänyt maskia. Sen jälkeen tajuton yskä, kuume, rohisi keuhkoissa, nuha. Olin todella kipeä. T. Ammattivalittaja
Ei.