Miksi ulkoministeristämme ei saa täällä keskustella?
Kommentit (9)
Sillä on niin monta avustajaa että ne kerkiää spämmimään hetkessä poistokehoituksia riittävästi. Luulisi että johtaja jonka tekemisistä voi julkisesti keskustella on parempi kuin johtaja joka raivopäänä vaatii kaiken keskustelun poistamista koska kaikki kritiikkihän on toki putinistien/persujen/nat**en vaalikamppailua ja siten poistettava.
Sitä varten on teille kehitetty Hommaforum, jossa voitte yhdessä keskustella ministereistä.
Minä olen poistattanut täältä useita Haaviston yksityielämää koskevia ketjuja.
Ja niin teen edelleenkin. Ministerinä hänestä voi keskustella, mutta yksityiselämä ei kuulu muille.
Kieltämättä erikoista. Ministerinä, julkisuuden henkilönä hänen, lainkin mukaan, tulee kestää enemmän itseensä kohdistuvaa arvostelua verrattuna yksityishenkilöihin.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä erikoista. Ministerinä, julkisuuden henkilönä hänen, lainkin mukaan, tulee kestää enemmän itseensä kohdistuvaa arvostelua verrattuna yksityishenkilöihin.
Arvostelua toki. Mutta se mitä täällä hänestä kirjoitat on törkeää, eikä todellakaan edes osin asiallista arvostelua.
Vierailija kirjoitti:
Ja niin teen edelleenkin. Ministerinä hänestä voi keskustella, mutta yksityiselämä ei kuulu muille.
Ai juma, leikit siis Jumalaa! Kaikenlaisia päsköjä sitä tämä maa päällään kantaa. Mene jirteen,
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ministeri ei ole kuka tahansa.
Me teemme sitten aina vaan uusia ketjuja. Uskokaa nyt että sensuuri EI IKINÄ voita.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä. Luepa tämä sitten:
Se mies on epäpätevä ministerin hommaan. Se ei hahmota päätöksiensä seurauksia ja yrittää välttää vastuuta piiloutumalla virkamiesten selän taakse.
Haaviston erityisasiantuntijan duuni.