Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etkö voi pyytää lastasi olemaan hiljaa ja tömistelemättä?

Vierailija
27.03.2020 |

Kiitos. Jotkut täällä vielä koittaa tehdä etätöitä ja tarvitsee työskentelyrauhan!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin, ja käskenkin, mutta se ei tehoa. Anteeksi.

Vierailija
2/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin, mutta ei auta. Pihallekaan en voi laittaa, kun etäkoulupäivä kesken enkä itse voi mennä vahtimaan ulkoilua juuri nyt.

Voimia naapurit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mutta en minä sille mitään voi jos se ei usko. On nimittäin 27v ja asuu omassa kämpässään

Vierailija
4/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoplop kiinni ja leikkipuistoihin ei voi mennä joten lienee vaikeaa.

Vierailija
5/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta miksi ihmeessä tekisin niin? Normaaleja elämisen ääniä, jos ei kelpaa niin muuta takaisin sinne maaseudun rauhaan.

Vierailija
6/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa saa juosta, jos tekee sen pihalla. Sisällä EI juosta. Sisällä EI huudeta. Ei ole ollut mitään vaikeuksia opettaa tätä omille lapsille ja tottelevat kyllä, poikkeuksetta. Eikö teillä muilla ole kotona mitään kuria tai auktoriteettia?

Vierailija
7/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa saa juosta, jos tekee sen pihalla. Sisällä EI juosta. Sisällä EI huudeta. Ei ole ollut mitään vaikeuksia opettaa tätä omille lapsille ja tottelevat kyllä, poikkeuksetta. Eikö teillä muilla ole kotona mitään kuria tai auktoriteettia?

Ei, olen itse 138cm pitkä ja lapset pidempiä kuin minä. Nousevat vielä varpailleen ja tuijottavat minu sellaisella Amin Asikaisen tuijotuksella.

Vierailija
8/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voispa kaikki lapset lähettää vaikka Ahvenanmaalle tämän pandemian ajaksi

Vierailija
9/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voispa kaikki lapset lähettää vaikka Ahvenanmaalle tämän pandemian ajaksi

Mikäs siinä, paattini lähtee tänään illan suussa, meno 500e/lapsi.

Vierailija
10/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyvanhemmat ovat sellaista pullamössöä että eipä yllätä ettei auktoriteettia löydy

Vierailija
11/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurin äippyliinin lapsella on kuulemma joku kirjainyhdistelmädiagnoosi selityksenä "jatkuvalle" tömistelylle ym. möykkäämiselle. Äippylillä itsellä vissiin kans kun huutaa ja kiroilee erityislapselleen. Ulkona jos käyvät, niin max puoli tuntia ovat. Vissiin just ja just pystyy olemaan sen aikaa huutamatta tämä äiti-Teresa. Sori ilkeä teksti, olen myös kuunnellut kotona karanteenissa koko viikon klo 7 - 21 välisenä aikana tapahtuvaa "normaalia lapsiperhe-elämää/helvettiä 😫

Vierailija
12/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyvanhemmat ovat sellaista pullamössöä että eipä yllätä ettei auktoriteettia löydy

Terveisin raipalla kasvatettu

Vierailija
13/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 21-07 ovat hiljaa, päiväsaikaan eletään. Kerrostalo, oma valinta.

Vierailija
14/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä köyhä siellä ulisee naapureista?

Vierailija
15/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa saa juosta, jos tekee sen pihalla. Sisällä EI

juosta. Sisällä EI huudeta. Ei ole ollut mitään vaikeuksia opettaa tätä omille lapsille ja tottelevat kyllä, poikkeuksetta. Eikö teillä muilla ole kotona mitään kuria tai auktoriteettia?

Ei, olen itse 138cm pitkä ja lapset pidempiä kuin minä. Nousevat vielä varpailleen ja tuijottavat minu sellaisella Amin Asikaisen tuijotuksella.

On se kumma että 138cm ei ole liian lyhyt miehille, mutta minä 168cm olen liian pitkä miehille 😒🖕🏻

Vierailija
16/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klo 21-07 ovat hiljaa, päiväsaikaan eletään. Kerrostalo, oma valinta.

Ei voi kauhalla ottaa kun on lusikalla annettu!

Vierailija
17/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä nämä häiritsevät äänet kuuluu normaaleihin elämisen ääniin joista joutuu välillä kärsimään jos kerrostalossa asuu.

Vierailija
18/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä köyhä siellä ulisee naapureista?

Mieluummin köyhä kuin idiootti 😂

Vierailija
19/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta niin kauan kuin seinänaapurin juopot huutaa kämpässään niin en viitsi. Mielummin kuuntelen lasteni ääniä kuin juoppojen. Muita naapureita meillä ei ole.

20/21 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä nämä häiritsevät äänet kuuluu normaaleihin elämisen ääniin joista joutuu välillä kärsimään jos kerrostalossa asuu.

Siellä taas yksi arjen sankari joka ei saa pershedelmiään kuriin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän